Search Results
Search results 621-640 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Legend.bdr: “Waarom komen er nieuwe schepen bij? Wat is er mis met de huidige selectie? ” Verandering moet kunnen, we zitten al tig jaar op de huidige "meta" mag wel eens wat in veranderen. Maarja, er valt niet te discussiëren zolang er geen details vrijgegeven worden, hoogstens speculeren.
-
Veiling
Jillian - - Ideas Planet
Post+24
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Is het de moeite om je OS op een aparte ssd te laten draaien en je games dan op een tweede? Wat zijn de voordelen en nadelen hiervan? ” Flash geheugen mag dan wel geen draaiende schijf meer hebben waar vanaf gelezen wordt, als meerdere programma's tegelijk data opvragen zit er alsnog een soort van scheduling; heel grof gezegd deel je dus die 100% snelheid met alle programma's die actief zijn op die schijf. Kan op dit late uur ff geen goede vergelijking verzinnen. …
-
maar dat is het dus, de build nu past niet echt bij de eisen die gegeven worden. Ja, opslag is makkelijk uit te breiden, maar een PSU vervangen is ook makkelijk. PSU's gaan natuurlijk een redelijke tijd mee, maar over 4 jaar is het nogal zonde om 4 jaar terug meer uitgegeven te hebben om daar op dat moment nut van te hebben (een PSU "verweerd" ook over de jaren natuurlijk) zodra games echt met zoveel cores gaan werken, zal het al helemaal in het begin om een paar procent verschil gaan. Ik zie di…
-
Quote from de eenhoorn familie: “Quote from Jillian: “Over opslag: Ik heb momenteel een m.2 als C, D en E zijn gewoon normale schijven; doel is wel een 2tb (sata) ssd voor games; (tenzij m.2 prijzen droppen totdat ze maar een paar cent per gb duurder zijn dan SATA hd's.) Buiten dat heb ik 8 tb storage op me plexserver (waarvan ca. 6-7 tb benuttigd) ” 1.1TB in een paar maanden? veel zeg. ik heb laatst een pc gekocht met 2TB geheugen en heb er een paar 100 GB van gebruikt tot nu toe (mijn shit gam…
-
Betreft Ram: Quote from Premiumbuilds.com: “If you want maximum performance RAM for your Ryzen 3000 build, or want the best RAM for the X570 chipset – then we recommend going for DDR4 3600MHz CL16 RAM, with Samsung B-Die since these perform exceptionally well on Ryzen systems. ” 29ed9331ad.png ^ voorbeeldje Over opslag: Ik heb momenteel een m.2 als C, D en E zijn gewoon normale schijven; doel is wel een 2tb (sata) ssd voor games; (tenzij m.2 prijzen droppen totdat ze maar een paar cent per gb du…
-
waarom een 1200w psu? je gaat in deze setup zonder overclocking ongeveer 500w uit de muur trekken (mits alles 100% gebruikt wordt) Zou je daar een 2e gpu bij gooien, kom je op 800w. met een 900w, of 1000w psu zit je al ruimschoots goed met evt. sli in het toekomstbeeld, 1200w is echt, enorm duur. (en overkill) Ik mis inderdaad een opslag schijf voor games/programma's. Kan me niet voorstellen dat je aan 1 tb genoeg hebt. Een m.2 voor games/programma's is niet heel veel winst, ik zou gewoon een sa…
-
[TOT: 486.740.000] Vice Ragazzi vs. Kale [F-E-L] (A: 77.209.000, V: 409.531.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postomg. ik moet huile nxD
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Jillian: “Quote from doedelss: “jongens waar blijven jullie het toch maar halen. Verschroot alles en ga minen probleem opgelost . 1k gv per planeet en 5min online samen halen nog eens 5min online saven en zie je morgen. ” Indestructible 23.006.513 (97.1 %) Indestructible 58.325.320 (89.4 %) Doen we al! ” AmateurSikre 15.506.728 (99.2 %) ” TEACH ME SENPAI
-
IPR 2.0
Jillian - - Ideas Planet
PostGezien het idee is om IPR effectiever te maken in de latere uni's, Lijkt het mij handiger dat de bonussen pas vanaf bepaalde niveau's ingaan. Als impuls op deze manier zou werken zit je in het begin binnen no time rond de 40-50% bonus op IPR, die in het begin van een uni al zeer sterk zijn. Ik ben voor een forse upgrade voor iprs in late stadia; - Impuls tech - Vanaf niveau 11 10% per niveau schade bonus - Energietech: vanaf niveau 12 10 ipr / 20 abr opslag per niveau - Graviton - Vanaf niveau 2…
-
Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat Anu en Hysteria interesse hebben, misschien een mooie triple date als beloning? ps. Is dat nieuw dat je als mod eerst je mengt in de discussie voordat je een algemene waarschuwing zet? pps. niet hier discussieren vanwege algemene waarschuwing hé! pppsOT: ik zou het acc wel willen maar ik heb niets om mee te ruilen! Jilly edit: pppps. ik vergat een kleurtje, excuus.
-
Quote from Legend.bdr: “Ik ga voor optie 4: Gewoon laten zoals het is en grote planeten zoeken voordat je mines erop gaat bouwen. Als je een goed account hebt van 500 mil punten lijkt het me geen probleem om satjes te spammen en die weer schroten als je terra hebt gebouwd. Dagelijks krijg je genoeg gs die je daar in kan investeren. ” een niveau 11 terravormer kost "maar" 1 miljoen energie. niveau 12 verdubeld dat weer, laten we zegge dat je een koude planeet op plek 12 heb, dan produceer je 20 e…
-
Quote from GGMM: “Quote from Alpatsjino: “De post in de nieuwe universa je om de oren vliegen? Grapje zeker. Er vliegt hier helemaal niks om de oren. Ja, het afkappen van topics onder de meeste vage redenen ja. ” Een SGO met 214 posts. Ik kom maar 13 posts te kort voor de helft. Lol. ” ooooooh hij steekt waar het pijn doet! ps. Ik heb nog nooit zulke shameless dubbel posts gezien.
-
[TOT: 11.597.530.000] Barcode [Playbook] vs. Fire rain [Bro] (A: 2.345.995.000, D: 9.251.535.000)
PostQuote from fire rain: “Tja ga hier niet teveel woorden aan vuil maken meer geluk dan wijsheid Anders ging meneertje morgen weer willekeurig maantjes poppen en lanxen als een gek dus tja de lol is er wel af in zaga ” die constante focus op random kolo's van mensen moet jij toch ook wel bekend mee zijn
-
Quote from INSIDIOUS: “hahaha ik lach me rot om jou hoor haha kan je bijdehand gaan zitten doen xd kan wel weer zien dat je dat aleen op internet durft los van dat makt het mij niet meer uit of je nou wel of niet gelooft of van mening ben dat ik gestopt ben of niet ok heb mijn acount in hyp weggegeven en that wil be it speel aleen izar nog ” Poor Izar, nu leunt dit grote ogame talent op 1 server/wereld. Wat een gemis voor de andere uni's.