Search Results
Search results 721-740 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Merge van Fidis
Post15 vloten? fidis heeft wel volhouders, geloof dat BH en Rene ganimed bijna plat hebben, op 2 vloten na ofzo Wat nieuw bloed zal hun inderdaad wel helpen ja, goed idee dit.
-
Quote from the_mk: “Quote from Spacefighter: “je kan zelfs je planeet volgorde helemaal modificeren, maar dan moet je 2: alsnog goed kijken of je de goede hebt ” Doh Alsof je het in je slaap nog wilt kunnen doen...! geen goed idee met OGame ” het hele dropdown menu openen is al klote; plus, ik heb mijn kolo's altijd op coordinaten gesorteerd; met allemaal dezelfde naam. niet echt iets wat ik wil aanpassen
-
Mobiele versie ogame
Postnog steeds actueel
-
Quote from Bolder: “Quote from Jillian: “Misschien een puntje voor in het idee-en forum, forum regels betreffend taalgebruik aanscherpen ofzo. ” Jammer, zulke voorstellen, discriminatie??Misschien eens googlen op dysgrafie? DM, zolang spelers er 2 tot 4 honderd euro instoppen om in de top te komen, die hebben dat probleem niet, die letten wel op toch?? En dat GF er iets aan gaat doen? dacht het niet, winst is het oogmerk, dus spelers hier in tegemoet komen.... Zelf bijhouden in je notities, simp…
-
Ontluchten
Posten ik dacht dat ogamers nerds waren, blijkbaar hebben we ook loodgieters
-
[TOT: 694.240.000] MrSaw [Psy Corp] vs. Jillian [ESA] (A: 14.875.000, V: 679.365.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postja, ik snap er echt geen ruk van. Meer dan 15 mins kan ik niet "weggeweest" zijn, dus de "mainslag" had gekund, die 1e naraid misschien (geen zin om te kijken hoe lang die gevlogen heeft) maar die amper 1 minuut op de teller op die GV naraid, dat zou echt niet mogelijk moeten zijn. Behalve dat, ik ben er 99% zeker van dat ik gechecked heb in de periode dat je gevlogen heb. al met al, snap ik hier geen reet van.
-
[TOT: 81.561.000] BlackHawk [Playbook] vs. WolverineX [LOT] (A: 1.575.000, D: 79.986.000)
Jillian - - Hall of Fame
Posttrekt al die hitjes uit de hoge hoed
-
Quote from Wish2Die: “Quote from Jillian: “Quote from Alpatsjino: “Hmm helaas, dan heb ik de kinderbijslag nog niet binnen dus maak ik geen kans ” Ik heb ook anuvinda's kostgeld nog niet binnen dus gaat hem niet worden deze uni. ” Ik krijg helaas nog steeds geen subsidie voor het aanhoren van Jillians klachten dus ook voor mij gaat deze uni het niet worden. ” dat vind ik toch wel een schande, komt een hoop drama van mij die kant op.
-
Quote from Bolder: “De zon schijnt, het is zondag, dus vooruit maar, misschien heb ik geluk en krijg ik een ter zake doende antwoord. War zijn de regels waar spelers zich aan moeten houden zodat een topic iets langer open blijft en niet om onduidelijke redenen dicht gaat. Beledigen, aanvallen van teamlers, het functioneren van teamlers, schelden, bedreigingen, vloeken aanstootgevende prenten cq tekst, dat mag niet en weten we eigenlijk wel. Maar als geen van deze reden gebruikt zijn, en toch gaa…
-
[TOT: 334.819.000] Koffienoff [DeHomies] vs. kale [TNO] (A: 53.867.000, V: 280.952.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Spacefighter: “het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian ” #like glrb deff
-
[TOT: 181.207.000] He-man [DaS] vs. kale [INQ] (A: 40.347.000, V: 140.860.000)
Jillian - - Rustplaats
PostQuote from Spacefighter: “het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian ” keihardedikkefacepalm mooie hit att