Search Results
Search results 821-840 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Flugel25: “Goed verhaal, lekker kort, doen we niks mee. Maar succes in RL dan maar. ” +9000
-
De merge, En nu?
PostQuote from gftits: “Hello! Jillian, This issue is being discussed, but as of right now, DM refund in the form of coupons is not an option. This is because all accounts will be merged one way or the other. No accounts will be deleted by the game during the merge process, so a DM return is not necessary. I know some players still want to delete some of their accounts and as I said, this is still being discussed. Right now, I don't see a good chance for DM return, but this is just my guess. Regards…
-
De merge, En nu?
PostQuote from GeneralDuke: “Stiekem had je dus gewoon het mailadres van al je accounts moeten veranderen zodat ze niet in 1 lobby samen kwamen ” Dan zat je dus weer met het probleem dat je maar op 1 acc tegelijk kan inloggen enzo.
-
Maar dat is het dus, die merge hebben ze nu helemaal uitgedacht en min of meer geautomatiseerd (knopjes omzetten, en het proces start etc) Dit hebben ze waarschijnlijk gedaan voor evt. toekomstige merges. wat dus verteld dat het niet perse gelijk had gehoeven. Ik zie ook niet heel veel vingers naar het team wijzen, behalve dan een paar minder begaafde mede forumleden. Punt is, dat "wij" compleet genegeerd worden, en het team maar voor 95% genegeerd wordt, en zij ons doorgeefluik zijn; direct kla…
-
De merge, En nu?
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Vergeet niet dat ik alleen maar voor je mee denk en voor anderen. GF gaat echt niet het beleid nu aanpassen, omdat jij ineens in beeld komt. ” Niet klagen is hetzelfde als opgeven. NEVER SURRENDER, NEVER BACK DOWN. Het moment dat er niet geklaagd wordt leg je je er bij neer dat het een tering snert bedrijf is, en geef je de hoop op op verandering.
-
Quote from Knigge: “Kritiek op de merge is logisch maar zorg in ieder geval wel dat de kritiek juist is. ” De kritiek is juist. De merge hoeft niet "vandaag" te zijn, die hadden ze ook kunnen uitstellen tot dat er gestemd was voor server speccs.. Nu moet je kiezen om ergens heen te gaan, waarin speccs een grote factor zijn die je keuze beinvloeden; om vervolgens daar te gaan stemmen voor wat de speccs gaan worden. uitgaan van meningen die op het forum geuit waren zoals HT hierboven aangeeft, is …
-
De merge, En nu?
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Het is niet uit te sluiten dat dit ooit gaat gebeuren, dus wie weet heb je dan nog een kans om het terug te krijgen. GF heeft zich ingedekt met deze merge voor wetten door accounts een keuze te geven. Zijn keuzes bezet, dan zullen ze een forced merge toevoegen, waardoor account blijft bestaan. Ze verwijderen dus geen account en ze verwijderen geen DM. Dat je als speler dan de keuze denkt te moeten maken om een account te moeten verwijderen waar DM op staat, dan st…
-
De merge, En nu?
PostQuote from Knigge: “Ik denk dat je vergeet dat GameForge geen accounts delete, wat Jillian zijn probleem is dat hij beide accounts in Zagadra wilt hebben omdat die uni minder dood is/wordt dan Wasat. Het is dus een waste om het account naar Wasat te mergen er vervolgens nooit meer iets mee te doen. Dus hij wordt gedwongen om een keus te maken tussen zijn ideale Vega account of zijn andere account in Zagadra, beide met DM. Dus als Jillian zijn account verwijderd verliest hij zijn DM, het zou chiq…
-
De merge, En nu?
PostQuote from paul-maximilianus: “Kop op Jillian: Gooi je 3 speed Cygnus naar 3 speed Wasat en zet het in vakmode, laat je opslagen lekker vollopen in vakmode en kijk het aan hoe de specs van Wasat worden als dat plannetje (ooit) doorgaat om de speelspecs te veranderen. Wie weet wordt Wasat meer op Zagadra lijkend... ” dat betekend alsnog dat als wasat nooit interessant wordt, ik er nooit zal gaan spelen. al me matties gaan naar zaga, en ik wil er niet een "uni bij" hebben, en die dm wil ik ook nie…
-
De merge, En nu?
Post*knip* Zo voelen wij ons. ~HT @19-10-'18/13:15 | Na enkele berichten besloten afbeelding te verwijderen.
-
De merge, En nu?
PostHet gaat er mij niet om of het juridisch niet klopt, moreel gezien is het gewoon even keihard in je kont geneukt worden met een dode vis. "merge! yes!." gf: " oh ja, trouwens die dm die je trouw gekocht heb, die is nutteloos omdat je al een acc hebt in doeluniversa"
-
De merge, En nu?
PostQuote from Knigge: “Zou niet werken, in de AGV hebben ze dit soort ongein afgedekt.. ” zou iemand even de duitse wetgeving er op na moeten zoeken. Geloof dat de hele reden dat accs enzo met dm niet verwijdert mogen worden daar iets mee te maken heeft... Maar idd, nu is er "een alternatief" al is dat niet waar je heen wilt, en je betaald voor de DM, zodra die "op je acc" staat, is het eigenlijk klaar, wat je er mee kan doen is totaal niet meer van toepassing... aka, het is gewoon een tering klant…
-
De merge, En nu?
Postdit is alleen geen antwoord op mijn vraag, er is geen andere doeluni voor mij, omdat die allemaal kut zijn, excuse my french. Ik heb nu 2 min of meer dezelfde accounts, het ideale acc is mijn zaga acc, gezien die net iets meer potentie heeft. maar op een acc heb ik nog dm staan (want dat is mijn huidige speel acc in cygnus) en dan heb ik mijn huidige acc in zaga waar ik op verder wil gaan spelen, dat acc op cygnus wordt overbodig, voor mijn part verwijderen ze dat, maar die dm wil ik naar zaga h…
-
De merge, En nu?
PostQuote from Gameforge Trut: “Hello Jillian, thanks for contacting us. Unfortunately the transfer of the order to another account is not possible due to technical reasons. Should you have any other questions, please don't hesitate to contact us. Kind regards from Karlsruhe, Laura *** Gameforge Billing-Support ” wat een pauper bedrijf is het ook eigenlijk. Het kan niet dat ze dit niet hebben zien aankomen, ze zitten weer gewoon te kutten met niet willen. *knip* RIOT! ~HT @16-10-'18/12:22 | Volgende…
-
De merge, En nu?
PostJa, en wetende hoe support bij gameforge is heb ik over een maand nog geen reactie op mijn ticket bij payment support... wat een pauperbedrijf is het ook.
-
De merge, En nu?
PostDus nu moeten we kiezen voor de merge. Doeluni waar ik uit kan kiezen resulteert dat er maar 1 keus voor mij overblijft, waar ik niet heen kan omdat ik er al een acc heb. Beiden accs hebben DM, Ik ga niet zomaar mijn "geld weggooien". Wordt er iets verzonnen voor deze spelers?
-
Quote from Kreela: “Timeframe eh dat is mijn woord mij gelukkig weet jij te snel wat het betekent Jillian...…..TimeFrame= De huidige tijd blik in de toekomst in het heden een timeframe heeft een eind tijd waarop iets beslist word.. Maar ook in alles wat daar tussen zit inclusief voorspellingen..Sommige TimeFrames kunnen maanden of jaren duren maar ze hebben een link in hun eindpunt...In timeframe perfectieve taal. Jij was de enige die al door had dat er merge aankwam maar Kreela had het correcte…