Search Results

Search results 881-900 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Vega rang 4

Jillian - - Account trade Archief

draait alles op fusie? ook als de offi's verlopen zijn?

• Ogniter revived

Jillian - - Algemeen

Quote from Kaj: “De top 100 worldwide stats doen het nu ook en ik heb de .us community ook toegevoegd. Als er nog suggesties zijn voor welke ik het best ook nog toevoeg hoor ik dat graag. Ik ben eigenlijk enkel met .nl gekend en weet dus niet of er nog andere actieve OGame communities zijn die hier mogelijkerwijs ook nog wat aan hebben. EDIT: 't Is leuk de positieve feedback te lezen, ik ben blij dat ik behalve mezelf ook nog anderen kan blijmaken hiermee ” er zitten ook nog wel nederlanders op …

• is deze locatie wel rolstoelvriendelijk? en hoe werkt een bob als je met de rolstoel gaat precies?

• Gebeurtenis overzicht

Jillian - - Klachten en bugs

Quote from Kreela: “Quote from Wish2Die: “Zullen we het advies om scripts te maken maar achterwege laten Kreela? Volgens mij heeft pathless reeds de oplossing voor zijn probleem gevonden. ” Heb het ook gevonden...RIP mijn tijd om der überhaupt een anti script op te maken.....Dankje wel @Wish2Die u just wasted my coding time..........................Ik leer natuurlijk wel Java meer doordat....Ik gebruik natuurlijk geen script die Gameforge zn IP php misbruikt......Want dat mag niet.... ” geen een…

• Kevin87 is back

Jillian - - Ex teamleden

veel succes met wegen aanleggen

• Quote from wickedmen030: “Quote from Jillian: “op .nl is 4 mw's met 100 stelsels nagenoeg prima denk ik, misschien dat 150 net wat beter zou zijn ” Dit Later kan je altijd nog een melkweg toevoegen als er te veel spelers zijn. Misschien dat het ook handig is als je alle spelers uit de melkwegen tieft die langer dan 14 dagen niet zijn ingelogd, bespaart wat blauwe en grijze spelers die vol zitten in de wat oudere uni's ” maar maar... itjes raiden =/ zou wel willen dat itjes een minimale productie…

• op .nl is 4 mw's met 100 stelsels nagenoeg prima denk ik, misschien dat 150 net wat beter zou zijn

• Gebeurtenis overzicht

Quote from Pathlessbowl: “Quote from paul-maximilianus: “ik heb geen "gebeurtenissen" als ik mijn eigen schermvergelijk. terwijl ik wel vloten heb vliegen en jij volgens de bovenkant van je screenshot geen vloten in de lucht hebt nu. eventueel uni erbij vermelden voor de bug? ” Als ik vloten heb vliegen, komen die ook onderaan te staan helaas..Speel in Quantum Voor zover ik weet heb ik niets aangepast in instellingen, nog even gekeken maar kan ook niets vinden waarmee ik dit overzicht naar de on…

• Gebeurtenis overzicht

misschien bij instellingen aangezet dat vlootbewegingen/gebeurtenissen onderaan getoond worden ?

• Expo tutje

Jillian - - Spel

Quote from Kreela: “Als je voor DM gaat is 1 KV of LG al genoeg....Als je voor grondstoffen gaat volg @Jillians voorbeeld. Voor schepen stuur 1 deathstar(Op eigen risico) dat komt omdat wat je hoeveel je vind afhankelijk is van de Structurele Integriteit. ” met een deathstar op expo gaan duurt te lang, en is gwoon zonde als je een zwart gat tegen komt. gewoon, vrachters en 1 gevechtsbootje voor max rewards. klaar. niet moeilijk doen

• Verbetering IGON

Jillian - - The Docks

Quote from Yggdrasill: “Het cappen van de tijd is ook niet goed, want dat zou weer betekenen dat IGON onderzoeken na een bepaalde tijd ook niks meer uitmaakt. De kosten zullen dan ook zo hoog zijn dat je een onderzoek sneller onderzoekt dan dat je ooit de grondstoffen ervoor verzameld, dat slaat ook nergens op. ” je kan toch ook gebouwen/eenheden sneller bouwen dan dat je de grondstoffen binnenhaald? waarom zou dit dan voor onderzoeken niet mogelijk zijn? Ik zou zelf niet een "cap" een uitkomt v…

• Expo tutje

Jillian - - Spel

Quote from User: “wat is dan het beste om te sturen bij 10.000 punten? Die calculator is best onoverzichtelijk. Waar staat de maximale expeditie waarde met 10.000 punten voor nummer#1 ” 88eca1f28d.png zodra dat rood kleurt, zit je er overheen als je nog meer uitleg nodig hebt, dan zoek je het maar uit

• Expo tutje

Jillian - - Spel

bontchev.my.contact.bg/ogame/expeditions.html maar je mag er pas op klikken na je 200k dm naar mij over maakt.

• Expo tutje

Jillian - - Spel

euh expo's zijn niet echt winstgevend tot nr1 over 100k gaat, daarvoor zijn de aantallen zo klein, en het verlies als je aliens of zwart gat tegen komt zo groot dat je min of meer alleen gelijk speelt ermee

• je weet dat we het over necrobumping hebben als mensen het in posts erboven nog over msn hebben Wb tho

• Quote from Kreela: “Je kunt een som maken door de andere unis te vergelijken met de Speed en het onderlinge punten verschil bijna gelijk is getrokken tel dat op en je weet ongeveer wel welke uni gaat mergen met 2 andere ” Zagadra gaat yaki als een gek voorbij hoor...

• chatbar problemen

Quote from Kreela: “Heb het zelfde oh ja gebruik op smartphones de Mercury browser met de Aanwijzer plugin.Zo kun je ook sprongpoorten gebruiken zonder dat het deelvenster verdwijnt.Ogames java is zo gemaakt dat het extreem veel hinder op mobiele browsers veroorzaakt maar waar een Kreela is een Weg. Wat wel irritant is dat mijn Forum Rank geglitched is want de Profi rank komt bijna niet bij mensen voor. ” als je in de opties iets van "mobiel blabla" aanzet, werkt de sprongpoort ook gewoon op mob…

• AGS verdediging

Jillian - - Spel

de vloot stopt nooit, dus is niet aan tevallen. ook te zien omdat er in vloot overzicht geen "missie" is waarin die dus 0 seconde blijft hangen

• Yoshi

Jillian - - Ex teamleden

Als ogamen niet lukt, kan er altijd nog ge go'd worden. succes!