Search Results
Search results 181-200 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekkere klapper. Enjoy the goodies Pinned
-
Quote from Unleasher: “Gewoon goedkoop aan mij verkopen niet zeuren en sinds waneer mag dit? prive berichten zo openbaar verspreiden!? ” Quote from EKSTER76-NL: “EKSTER76-NL27.05.2020 23:45:42is goed hoor je bent niet de eerste hahahaha zal het ff op het forum zetten deze chat lol Unleasher27.05.2020 23:46:25Oke ” Je bevestigt het zelf met 'Oke'
-
Ik zoek advocaten
PostQuote from Kreela: “TDR wat zijn we toch weer leuk bezig hier. Zelf met RIPs vliegen leverde dat jou ook een ban op. Ik weet niet wat je weer zoekt met Threads zoals deze. FF een jaartje wachten dan unbannen ze jeaccount soms na een jaar of ze moeten je nu echt haten. En als je gaat cheaten laat geen vaste patronen achter en bot niet te lang. We kunnen ook een speciale betaalde uni maken waar je mag botten en cheaten dan kunnen wij jou daar in stoppen. ” Geen idee waar jij TDR ziet, maar Rewind …
-
[TOT: 217.218.000] Rainbow Dash [MLPF] vs. Magellaan [Bananana] (A: 27.218.000, V: 190.000.000)
PostPinned Lekker winstje
-
Quote from Gorilla: “Ik kom niet hoor want we moeten dan 1.5 meter afstand houden dus kunnen we helaas niet flikvlooien met elkaar ” Die vlooien kunnen wel 1,5 meter springen, dus dat is te overbruggen... Ik ben er deze keer niet bij. Volgende keer misschien wel.
-
Quote from Pendragon: “een spiosonde meesturen teneinde een CR te ontvangen, diskwalificeert een slag als Solo! ” Leuke AGS top10 Pinned
-
Quote from Gorilla: “Puin aan huis, ik ruik pushing ” Misschien wordt het tijd om de tandjes te poetsen? Nu nog even expovlootje maken Lord en je kan weer meedoen met Ogame
-
Quote from paul-maximilianus: “Meestal ben ik best braaf op dit forum, probeer redelijk te zijn en zo. behalve na 20 x mislukte maanpoging. 8 x 20% en vandaag 12 x 21% net half uur voor versie 7.3.0 installatie. Voor de rekenmeesters laat ik graag de kansberekening erop, ik denk dat ik eerder een wip met Chantal Janzen mag maken na het winnen van de dubbele postcodeloterij dan dat dit fijne spelletje me een maan gunt... Groet, Dessa ” Het is niet zo dat de procentuele kansen vergroten naarmate j…
-
mattieboy
PostWelkom terug mattieboy
-
Overzichtslijst weg
PostZal te maken hebben dat beide topics altijd up to date moeten zijn. Het is handiger om dat gewoon in 1 topic te houden, zodat er geen misverstanden voor zowel spelers als teamlers zijn
-
Je hebt sowieso de kans van snelvuur dat via een gooi van een virtuele dobbelsteen gegooid wordt. Een 66,67% kans, oftewel als factor 0,66 heeft dus een best grote kans dat de dobbelsteen 0,67 of hoger gooit. Dan pakt snelvuur niet. Daarnaast heb je de kans dat wanneer de romp lager is dan 70% van oorspronkelijke romp, dat je een kans op ontploffing hebt. In makkelijke termen heeft de romp van de kruiser in jouw voorbeeld een waarde van 4.320 en het kantelpunt wanneer er een kans op ontploffing …
-
Alright... Een samengevat uitleg van hoe het in de praktijk werkt. wsp van de kruiser was 6/6/6, waarbij de wsp van de navigator 18/17/19 was. Met deze waardes heeft de kruiser het volgende: Vuurkracht: 640 Schildsterkte: 80 Pantser ( SI ) 43.200 Romp: 4.320 De navigator heeft het volgende: Vuurkracht: 560 Schildsterkte: 270 Pantser ( SI ) 66.700 Romp: 6.670 De navigator heeft een snelvuur van 3 op een kruiser. Dit betekent niet dat het automatisch 3x per ronde schiet. Dit betekent dat er een ka…