Search Results
Search results 201-220 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
DM
PostQuote from Abremsev: “Dit gaat nooit gebeuren, want dan gaan mensen minder uitgeven denk ik. Dan koop je 1x 25 euro DM bij een aanbieding, en dan gebruik je voor al je accounts. Nu koop je overal een 10tje, of soms wel overal 25 voor hetzelfde doel. In ieder geval, ik zou er minder door gaan uitgeven. ” Als spelers jarenlang spelen en zoveel uitgeven, dan mogen ze toch wel eens een gelukje terugkrijgen? Hoeveel dm er verloren is gegaan door merges, accounts weg te geven of te ruilen, itjes, vmod…
-
Wij laten over het algemeen vrij veel ruimte voor de gebruikers om hun ding te kunnen doen. Zoals gezegd zijn er met regelmaat wat dingetjes die net op het randje of net erover zijn en dan een keuze gemaakt wordt voor de gehele flow van het forum. Als je ook eens zorgvuldig kijkt zijn het vaak ook kleine periodes waarin dit eventueel 'moet' gebeuren, waarin gebruikers ook even een 'zanik-week' hebben. We geven een hand, maar ondertussen voel ik me ook alsof ik rond middernacht nog naar je auto z…
-
DM
PostHandiger om het totaal aan DM op je lobby te zetten en dan kunnen doorsturen naar de gewenste uni en terug kunnen zetten wanneer je wilt, zodat je het weer in een andere uni kunt gebruiken. Dit geeft veel meer voordelen voor de spelers die bij een merge een account moeten opgeven of verwijderen en je behoudt de DM in je lobby.
-
Quote from Jillian: “Er is geen reden om uni 10 niet als beste uni te hebben tenzij je er nooit gespeeld heb. En zelfs dan heb je ongelijk. ” Dus dat. Uni10 hands down de beste uni. Quote from Buckert: “En ja u10 was het best! Heb je daar nog wel een paar keer gesloopt Swami XD ” Volgens mij hebben we daar ook de enige HoF tegen Monfy gedaan waar je bij mij kwam halten.
-
Spelers vergeten over het algemeen dat ze hier nu in het draadje over het algemeen zitten te blaten over het slechte functioneren van het board team. Toch zie ik niemand van jullie naar voren stappen wanneer er gevraagd wordt voor Moderatoren om het dan "beter" te kunnen doen. Net als de reports waar Lord het over heeft in zijn post. Er zijn pagina's aan reports van spelers die hier net zo hard roepen in dit draadje die dan voor ieder wittewasje een report indienen, omdat ze op kleine teentjes g…
-
[TOT: 30.558.932.000] Ind0 & Trucker vs. DingDongDing [LCDP] (A: 5.518.781.000, D: 25.040.151.000)
PostWelkom terug Trucker Pinned
-
Topics worden niet zonder reden op slot gegooid. De achterliggende gedachte however, is voor veel spelers vaak onwetendheid of niet in willen zien waar het fout gaat. Na het sluiten van een topic, mag ten allen tijden verhaal gehaald worden door de TS ( middels pm ) om te kijken waarom het gesloten is. Daar dit vrijwel nooit gebeurt, geeft eigenlijk al aan dat de speler het zelf ook wel weet, maar voor dramatisch effect een nieuw topic opent om ons te prikkelen. Voor degene boven me. Hetgeen wat…
-
Weer een top10. Gaat goed in Libra, zo te zien. Pinned
-
Kaj
PostClosed
-
Bumpje. Blijkt nog steeds bugged te zijn, ook met onderzoeken.