Search Results
Search results 221-240 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 78.116.152.000] he-man & Apollo vs. AsschenSukar [WOM] (A: 13.971.732.000, D: 64.144.420.000)
PostWeer een zalige hit om mee te maken
-
Quote from TheBunny: “Aangezien er afgelopen week een Update is geweest had ik gehoopt dat dit probleem opgelost was. Echter wordt ik er dagelijks geregeld uit gekicked (soms slechts 5 minuten na elkaar) Ik heb dit probleem in alle mogelijke sitiaties. Vaste internet lijn Wifi (zowel telefoon als labtop) Data via de telefoon sinds een jaar wordt het steeds erger heb ik het gevoel ” Ik heb het geregeld wanneer er veel vloten onderweg zijn ( kijk naar expo en transploften ) die dan na elkaar aanko…
-
Leuke winst Pinned
-
Quote from Treinrek: “Deze kan uit de pin. Wordt een rollback. Team kondigt aanvalsblokkade tussen 5 en 10 aan. Slag is tijdens "aanvalsblokkade" die GF pas om 7:45 aanzette. ” Mocht de verdediger door schuld van GF gecrasht zijn, dan kan hij/zij de Admin contacteren en kan deze kijken wat hij kan doen voor de speler.
-
Mijn verhaal
PostSucces met je shizzles man. Telefonisch al contact gehad, dus geen rare fratsen verder hier. Gewoon niet meer terugkomen en je bent gestopt
-
[TOT: 13.266.697.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 2.565.568.000, V: 10.701.129.000)
PostDikke winst te pakken. Zonde The Script. Succes in rl. Pinned
-
Lekker winstje weer... Pinned
-
handelaar
PostHeb zojuist gezien in uni3 dat de handelaar weer de normale 3.500 Donkere Materie kost. Bedankt aan iedereen voor hun geduld.
-
Quote from Dizzy: “het lijkt vandaag wel sponsorgame.... ” Quote from G1000stra: “Het account is weg veel succes er mee Dizzy ” Dat heb je zelf in de hand als je een vloot opoffert
-
Das een heerlijke winst. Pinned