Search Results
Search results 261-280 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nette winst zo. Pinned
-
Die had ik enkel al zo graag willen pinnen, omdat niemand ooit had verwacht dat jij ooit nog Ogame zou spelen Lekker puin aan huis. Zo zie je maar dat er nog gewoon wordt thuisbezorgd...
-
Moved naar HoF en pinned
-
handelaar
PostCLOSED!
-
[TOT: 34.040.864.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 14.861.102.000, V: 19.179.762.000)
PostStevige klapper en winst. Enjoy the goodies. Pinned
-
Even een paar snelle testjes gedaan. Onder het kopje 'aankopen' komen de gekochte aanbiedingen wanneer je daar op een aanbieding klikt om het te kopen ( hier betaal je geen belasting voor ). Onder het kopje 'verkopen' komen de zoekertjes wanneer je er op 1 klikt om het te kopen ( hier betaal je dan belasting voor ). Daar de belasting ontbreekt in jouw afbeelding zal dit een aanbieding zijn geweest. Tekst wanneer bij een zoekertje te klikken: Handelsactie Afgerond ~~DATUM | TIJD ~~ Van: Marktplaa…
-
Het houdt niet op, niet vanzelf @Spacefighter Pinned Oprecht de meest volhoudende Ogamespeler in .nl ??
-
Dat is wel een fatsoenlijke winst Pinned
-
Quote from MiniMe: “edereen die DM kwijt is aan het perrongelijk gebruiken van de handelaar en is 200.000 DM kwijt mag mij een mail / ticket sturen met de ingame name en de uni waar hij of zij speelt. Dan ga ik er mee aan de gang zodat je je DM weer terug krijgt. Let er wel op het wordt gecontroleerd dus een valse melding maken van ik ben ook 200.000 DM kwijt werkt niet. ” Laten we gewoon dit gaan hanteren allemaal ipv allemaal een zielig verhaal ophangen over GF en dat je zogenaamd een klant be…
-
[TOT: 172.569.000] MrSaw [EOD] & Monfy [EOD] vs. frikandel [Lms] (A: 33.682.000, V: 138.887.000)
PostNetjes heur. Pinned
-
Lekkere klapper samen. Enjoy de winst. Pinned
-
Quote from Gier: “Beste Ik ben zo vrij geweest om dit op mijn website te zetten, uiteraard in mijn eigen stijl. ogamespelergier.nl/gevechtsschepen.htm Groet Gier ” Nice Quote from paul-maximilianus: “Snelvuur is een ogame hoax ja. Behalve als het 1 type schip tegen 1 type schip is. Dus 10 lg tegen 1 kruiser bv. Maar als je bij de andere schepen wel het snelvuur tegen de betreffende andere schepen benoemd en dat niet bij de Navigator ben je niet objectief in mijn ogen. Ben benieuwd naar je handle…
-
Quote from paul-maximilianus: “Goed verhaal alleen bij de Navigator zit je fout. Die heeft toch echt gewoon 3 x snelvuur tegen LG 2x tegen zware gevechten en 3x tegen kruisers al zou ik inderdaad niet graag tegen kruisers ermee los gaan. Verder verbruiken ze evenveel deut als kruisers en daar zien we ook altijd miljoenen van in grote slagen. ” Een handleiding over snelvuur komt er binnenkort aan. Dan zal je zien dat velen snelvuur toch wel wat overschatten. Ook zijn de kosten om dit bootje te ma…
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Heb je ook een linkje naar de bron op het .org forum? Dank. ” board.en.ogame.gameforge.com/i…ntages-and-disadvantages/ Alle bootjes zijn op zichzelf in deze handleiding. Niet in een opgebouwde vloot. Dit geeft de pluspunten en de minpunten van alle schepen weer en je kan zelf je opbouw erin maken.