Search Results
Search results 281-300 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 4.805.998.000] Unleasher [GZV] vs. Magic Henri [Zen] (A: 1.364.065.000, V: 3.441.933.000)
PostLekkere winst te pakken. Pinned
-
Handleiding Gevechtsschepen Aan de hand van een topic op .org forum hier ook een vertaalde en ietwat aangepaste handleiding. In deze handleiding ga ik in op alle huidige gevechtsschepen binnen Ogame en waar ze goed voor zijn en waartegen ze minder goed zijn. Dit is niet uitgebreid iets, maar om meer inzage te krijgen in de schepen en het doel ervan. Licht Gevechtsschip Licht-Gevechtsschip.jpg (Hidden Content) Zwaar Gevechtsschip Zwaar-Gevechtsschip.jpg (Hidden Content) Kruiser Kruiser.jpg (Hidde…
-
[TOT: 1.962.385.000] Angelo [DEATH] vs. Trage jaapie [Jigsaw] (A: 216.646.000, V: 1.745.739.000)
PostMoved naar HoF wegens top10 notering Pinned
-
Quote from someone: “Rellen met die hap! En winst is voor mietjes. ” Dus dat! Maargoed. Of hij het post of jij maakt mij niet veel uit. Enkel een sticky erop
-
Boosters
PostQuote from Gorilla: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Verandering in prijs boosters. Zegt alles wat er nodig is Closed ” Inplaats van zo bijdehand te doen als je keek was mijn post eerder gemaakt wanneer er geen informatie over was. ” Is niet om bijdehand te doen, is enkel een reactie dat er informatie binnen is gekomen wat jou direct kon helpen. Om verdere onnodige reacties in het topic te hebben, is het daarna gesloten. Niets meer, niets minder. Uiteraard heb ik ook gekeken naar de tijden van p…