Search Results
Search results 301-320 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Boosters
PostVerandering in prijs boosters. Zegt alles wat er nodig is Closed
-
Quote from TheBunny: “Altijd leuk dat iedereen altijd zegt "ik ga niet spelen" maar vervolgens is het een grote kans dat ze toch een accountje aanmaken voor de 1e maand omdat er dan nog wat te beleven is als we nu eens echt voet bij stuk houden en niet gaan spelen wie weet heeft gameforce dan eindelijk het signaal dat er echt iets moet gebeuren met Ogame.nl met betrekking tot andere landen ” Daar stem ik in mee. Ik speel bij deze niet.
-
Lekker bezig zo. Pinned
-
Lekker meegesnoept aan huis Pinned
-
Moved naar gevechtsrapporten. Geen HoF
-
Zowaar nog een top10 Pinned
-
Ondanks alles dan toch nog een lekkere winst. Pinned
-
Weer een nette winst. Pinned
-
Lekkere hit zo samen. Pinned
-
Heb je hem toch eindelijk na een jaar te pakken Al die keren dat we hem steeds in de gaten hielden tot midden in de nacht om dan maar te ondervinden dat ie ineens in meerdere mw save mogelijkheden ging maken... Lekker die stoute schoenen uittrekken, op de bank hangen en flixen tijdens het flexen. Productief weekje voor je, ff 30 miljard gs erbij. Pinned
-
Je bent ook gewoon lekker gek als je eens een nachtje wilt doorhalen :p Lekker 10 miljard metaal en 10 miljard kristal jouw kant op voor al je werk. Pinned
-
[TOT: 17.257.865.000] postduif [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.948.496.000, V: 12.309.369.000)
PostWeer een spannende avond PartyHat Pinned
-
Wegens vele edits en enkele pm-wisselingen / waarschuwingen gaat dit topic op slot. Als er niet normaal gebekvecht kan worden, dan kan het beter niet open blijven.
-
Netjes hoor. Je mag overigens alle slagen die minstens 20% maankans bevatten ( enkel uit vloot ), ook plaatsen in de hall of fame sectie. Is optioneel.
-
Misschien moet je dan maar eerst naar de feiten kijken fire rain? Ik krijg een paranoid spio van jou, direct nadat je uit vmode komt, want dat is je enige veiligheid. Dan zie ik dat op het moment dat ik naar bed wil gaan ofzo ( tussen 10 min en 30 min na jouw spio ), want ja, na middernacht wil ik gewoon naar bed... Alle voorgaande keren heb ik dan nog eerst deut moeten versturen naar locatie ( 20 min met kv ) om dan een paar keer inner op je te vliegen. Paranoid als je bent, blijf je constant a…