Search Results
Search results 381-400 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Voor Boldertje. Sla je volledig de plank mis, again... Je armen zullen wel vermoeid zijn door dat air boksen. Ik heb je vrij recent nog in pm gesproken over sluiten van topics e.d. Dit topic gaat met elke post nog steeds over het onderwerp. Een onderwerp hoeft niet enkel aangehaald te worden met #mooieslag of #naaihit. Er wordt in elke post tot dusver een mening gegeven over hoe de slag tot stand is gekomen en meningen gegeven over de spelers die in de slag hadden plaatsgevonden. Had juist ik hi…
-
Je blijft lekker doorgaan. Misschien tijd voor vmode? Pinned
-
Blijft er eentje beetje hangen in het verleden. De uni waar hij het actiefst was ( en dan alsnog constant in vmode ). Kan het niet hebben dat ik bezig was om een Chinees restaurant te openen, maar dat het op laatste moment niet doorging en ik hem daarna wat ic afhandig heb genomen...
-
Wil toch even zeggen dat we op deze slag niet bepaald erg trots zijn. Van mijn part had ik het niet eens als top10 willen laten noteren, maar de rest wilde het wel ( grootte van de slag en de winst ). Naar mijn mening ben je in een alliantie om elkaar te kunnen helpen waar en wanneer nodig. Niet enkel van 1 kant af moeten komen. Eerste zaak: Trucker valt oud alliantiegenoot van hemzelf aan. Deze zit in de wing alliantie, dus aanvallen doen we dan niet. Hierbij is nog persoonlijk contact geweest …
-
[TOT: 3.562.614.000] DeutHawk [Ex Play] vs. Amhloran [D and P] (A: 632.381.000, V: 2.930.233.000)
PostDaaamn gurl. Lekkere winst. Pinned en moved vanuit gevechtsrapporten
-
Dit kan een 'normale' discussietopic worden aan de hand van het uitgegeven filmpje. Waren het naar jou idee antwoorden die je verwacht zou hebben vanuit GF of zitten er nog leuke dingen tussen? - Discussie over de Q&A uit het filmpje - Draai niet bepaalde dingen om die GF als antwoord geeft voor eigen gewin. Zolang een discussie over deze Q&A redelijk normaal kan verlopen, kan dit topic open blijven.
-
Quote from Sempi: “Gefeliciteerd met je eerste slag! Ga zo door Je mag een 20% slag onder de HoF-sectie plaatsen. De sectie 'gevechtsrapporten' is bedoeld voor slagen die kleiner zijn dan een 20% slag. Een MOD zal je bericht wel verplaatsen Jammer dat de verdediger gestopt is. glirl ” Je mag een 20% onder hof sectie plaatsen. Is geen vereiste. Enkel wordt het zonder te vragen verplaatst wanneer het een top10 slag betreft die deze titel enkel kan krijgen uit een HoF.... Leuke eerste slag.
-
Expeditie-playbook.png Aanvaller Hitsugaya Toushiro [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 184.764 ( -20.025 ) Slagschip 150.779 ( -7.573 ) Interceptor 118.070 ( -5.489 ) Bommenwerper 5.426 ( -210 ) Vernietiger 103.745 ( -4.503 ) Reaper 2.510 ( -98 ) Licht gevechtsschip 2.744.114 ( -1.569.457 ) Zwaar gevechtsschip 200.132 ( -63.024 ) Klein vrachtschip 2.635.339 ( -1.506.524 ) Pathfinder 55.124 ( -6.335 ) _________________________________________ Aanvaller Plofkop [Ex …
-
Voordat de haters komen om te zeggen; "ja, maar..." Het begon een paar weken geleden. Binnen Zagadra werd een wing opgezet om kleinere spelers mee te helpen het wat rustiger te hebben binnen de uni. Van Ex Play konden ze dan geen last krijgen. Dit was al een poosje besproken binnen de alli en daarbij houden we woord dat we geen aanvallen meer doen op spelers die binnen deze alliantie zitten. Een week of 3 geleden valt Trucker iemand in de wing alliantie aan en heeft hem gecrasht. Hij werd ermee …
-
Quote from Alpatsjino: “Ik mag toch hopen dat er niet een halve minuut zat tussen de terugkomst van de vloot en de slag, want dan ben je wel een faler van de hoogste klasse als je in die tijd niet kan saven ” Dus dat Pinned
-
Lekkere winst weer... Pinned
-
Nog net een top10 Pinned
-
Schroothandelaar is nooit aangepast sinds de komst van die optie. Dus eigenlijk zit je wel goed met die simpele info van destijds. Aanvullend erop is de kosten per upgrade tot een max van 10k dm per upgrade kost. Bijvoorbeeld je hebt pech, je krijgt alle upgrade maar 4% meer. Van 35% -> 75% zijn dan 10 upgrades, maar dit komt eigenlijk nooit voor. In de praktijk kan je het vergelijken als expeditie. Net als expeditie zijn er kansen in de percentages. Die zijn dan weer onderverdeeld in kleine loo…
-
Uni gaat lekker kapot zo Pinned
-
Een passieve uni waarbij je geen allianties kan maken, geen ags hebt, def2puin op 25%, puin 50%, eco 8x, vlootsnelheid 4x, onderzoek 4x snelheid van eco. Enkel commander als officier te gebruiken, afkopen disabled, enkel kraken, newtron, detroids als items. Ogame a la battle royale style. Maximaal geld per account om DM aan te schaffen ( 200 euro )