Search Results
Search results 401-420 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Op de eerste 2 vragen. Contact altijd support met zulke bevindingen. Ze kunnen dan eventueel sneller deze bevindingen naar GF doorsluizen en ook kijken naar verdere dingen wat tussen de speler in kwestie en de GO/SGO/Admin zal plaatsvinden. Op de derde vraag. We hebben geen insight in de werkwijze van de devs van GF. Wanneer er belangrijke updates doorgevoerd worden, dan krijgen wij ze eigenlijk net zo snel te horen als alle spelers via het nieuwsbericht erover.
-
Doc Holliday
PostSucces met alles man. Misschien tot in de toekomst weer.
-
Quote from paul-maximilianus: “Als de handelaar terugkomt in nieuwe unis wil ik wel een poll invullen. (of anders moet dat item vooral op plek 1 staan in de poll als vraagje...willen jullie de handelaar terug) Nu is een nieuwe uni iets als Max Verstappen op 3 wielen laten rijden en over zijn kleurtje een poll doen. Aka mij zie je never nooit meer in een nieuwe uni zonder handelaar. ” Je kan het ook zien als een mogelijkheid om de eco omhoog te knallen. Zonder handelaar een 10x eco uni zou ik zel…
-
Daaamn die winst. Lekker verdelen Pinned
-
Board upgrade
PostQuote from Wish2Die: “Is er al meer over gedeeld? ” Badum... tssss.... Wanneer het bekend is, dan zal er in nieuwssectie een post erover komen. Het is net als het vragen wanneer de eerstvolgende nieuwe uni komt... Closed
-
Quote from Spacefighter: “def is voor noobs Peter Pan is nog een grotere noob ” Het houdt niet op, niet vanzelf.... Pinned
-
Das een pijnlijke klapper, maar ook wel weer lekkere winst. What could have been als puin percentage wat hoger lag... Pinned
-
Quote from fire rain: “niet teveel naar die overloper luisteren lownub lol tuurlijk 1% droom verder plof maar ga nou maar lekker stoer doen met je vriendje ik kots je uit als dat nog niet duidelijk was ” Is dat voor of na je in je broek poept?
-
Stevige winst mee kunnen snoepen. Pinned
-
Independence
PostTijd voor lapschwanzen is voorbij. Het echte werk gaat beginnen.
-
[TOT: 717.126.500] Tom Marvolo Riddle [DEATH] vs. Ingwar [Legion] (A: 138.443.000, V: 578.683.500)
PostZe vallen wel als bladeren uit een boom die top10's Pinned
-
[TOT: 1.942.101.500] Middnight [GZV] vs. Larry Fisherman [Zen] (A: 290.851.000, V: 1.651.250.500)
PostGeen slechte winst zo. Pinned
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “O, en deze kunnen allemaal naar de HOF sectie toe neem ik aan? Succes gewenst aan de mod met het overzetten, vind 'ie vast leuk om te doen. ” Mag naar de HoF, maar mag ook blijven staan. Is namelijk geen vereiste. Over de winsten. Haast overal heeft ie het puin laten liggen, dus je kan er gerust 300 - 400 miljoen winst aftrekken.
-
Lekker winstje te pakken. Pinned
-
Ogame loopt flink achteruit als zelfs Gorilla een nieuwe nr1 slag maakt. Pinned
-
Belediging??
PostZoals we allemaal hier weten is deze community voor een Nederlandstalige gemeenschap. Daar zitten ook een aantal gebruikers tussen die in België wonen en daar geboren zijn. Daar zit dan ook de belediging en niet om het beledigen van GF. Maar niet dat ik me hoef te verantwoorden naar jou toe verder... Closed
-
Overzicht koninkrijk
PostQuote from Unleasher: “@ht mag slotje op ” Done