Search Results
Search results 421-440 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ook maar meteen gepinned
-
[TOT: 317.024.000] Tom Marvolo Riddle [Legion] vs. Cheftuinder [TUD] (A: 59.391.000, V: 257.633.000)
PostQuote from Tom Marvolo Riddle: “pinnentje? @Hitsugaya Toushiro ” Done
-
[TOT: 269.340.000] AtomicBlast [Spartans] vs. Cheftuinder [TUD] (A: 26.033.000, V: 243.307.000)
PostNette winst. Pinned
-
Lekker een top10 binnen. Pinned
-
Expo
PostPunt nu is dat je 1 ronde expo van 7 sloten met elkaar vergelijkt. Hier heb je natuurlijk geen goeie resultaten bij, want de totale pool is klein. Ik heb soms ook wel dat ik 6 van 7 niks krijg. Maar wanneer ik over de hele dag bekijk, en dan bekijk ik het objectief. Heb ik toch wel 50 expo in kunnen vullen in de sheet van de 80 verzonden. Zolang je uiteindelijke gemiddeld 50% is om iets te krijgen, dan ben ik al happy en kan je veel winst mee pakken dat beide andere klasses in het stof doet bijt…
-
Quote from Bolder: “Prachtig lees voer.. Maar de slag??? HT, had je weer plannen om een chinees restaurant te beginnen? Eens een stiekemerd altijd een ..... toch HT? Afschieten die handel en niet zo janken allemaal.. Leuk slapje FR ” Jij weet al helemaal niet waar je over praat, dus ik laat je in de waan dat je wat toegevoegd hebt aan het topic...
-
Lekkere hit en top10. Pinned
-
Quote from fire rain: “kijk weer ff rond in zaga en natuurlijk begind in dit geval ht gelijk zielig aan te vallen playbook 1 pot nat ” Achja. Als jij er maar beter van slaapt om op te scheppen Waardevolle nacht geweest voor je. Meer uit deze 2 raidjes gehaald dan je 2 uur productie uit vmode, voordat je weer erin ging.
-
Wat is het vervelend nou he als iemand met een wat grotere vloot direct bij je komt kijken als je activiteit vertoont. Doet me ineens denken aan je paranoïde gedrag bij mij toen jouw vloot nog groter was en je een gelukje had. Dit is wat er nu van je geworden is en je mag er best trots op zijn. Eindelijk iemand die je niet hoeft uit te leggen hoe de v-mode knop werkt. De schade hier geleden heb ik binnen een uur weer goedgemaakt, dus #care
-
Er zijn een aantal aanpassingen gedaan. * Zo heb ik totaal MSI toegevoegd, waarbij het de profits uit metaal, kristal en deut alles berekend op 2.5 - 1.5 - 1 waarde. Dit is de totaalwaarde aan metaal. * De planeet- en maanvelden en MOONS items weggehaald. * Heb er brandstofkosten bij ingevoerd ( negatief getal invullen ) * Werkblad unlocken middels 3xp0 * Op Discord staat de meest recente update ook up for grabs Waarom ik de handleiding niet aanpas naar het nieuwe expeditie-systeem: 1) Door de v…
-
OPSLAG HEINEN
PostQATC
-
OPSLAG HEINEN
PostNog even verder uitgeplozen. 25% is de max dat je kan meenemen. 50% was in het begin, maar is bij 1 van de updates aangepast. Hier staat toevallig het meest recente aan info in. ogame.fandom.com/wiki/Reaper
-
OPSLAG HEINEN
PostQuote from Plofkop: “Quote from ressiv: “of is dit weer een ""instinkertje" ? ” Meer een gevalletje oost-indisch lezen. Generaal kan max 50% df meenemen met reapers. Andere classes max 25% --> Toevallig precies wat je hebt geruimd met je reapertjes ” Dit dus. QATC?