Search Results
Search results 461-480 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Een pijnlijke tegenvaller Zaph...
-
Pijnlijke klapper goofy Pinned
-
1.5m dessies. Dat is gewoon zo.... unreal.... Pinned
-
Farm accounts
PostQuote from Lord: “Bij deze vraag ik eenmalig om dit topic niet casus specifiek te maken, want zodra dat gebeurd zal het topic gesloten worden. ” We dwalen weer af van hetgeen mogelijk kan blijven voor het forum. Specifieke zaken kan je altijd bij de Admin terecht via mail of ticket. Forum is daar niet voor bedoeld. Mochten er zaken zijn waarbij nekharen overeind staan. Leg het neer bij de GO of Admin en zij zullen dat wel oppakken. Bans van spelers zullen nooit uitgelegd kunnen worden bij derden…
-
Lord
PostLord@ogame.nl is dan de manier Closed
-
Er zijn spelers die al lange tijd in vmode verkeren of een itje zijn in meerdere universa. Maar ik wil graag kijken naar uni Ganimed. Zijn er nog spelers die een accountje over hebben in Ganimed, maar daar al lange tijd de hoop opgegeven hebben? Voor wat vrienden die wat aan willen kloten op zoek naar een paar accounts. Ik stuur degenen naar je door wanneer je van je account af wilt.
-
Quote from Davis: “Netjes! Volgens mij mag dit zelfs in de HoFsectie als ik mij niet vergis? ” Klopt ja, maar toch... [TOT: 16.646.000] Lownub [TEO] vs. Commodore Mercury (A: 2.241.000, V: 14.405.000) Nette winst toch
-
Lekkere winst. Pinned
-
Quote from Vibezz: “inderdaad, mooi slagje, doe maar wat leuks met die gs. iedereen moet ergens beginnen. staat wel in de verkeerde sectie deze @Hitsugaya Toushiro ” HoFjes mogen gewoon in gevechtsrapporten geplaatst worden. Op verzoek van TS kan het verplaatst worden naar de HoF-sectie. Enkel pakken we zelf dat moment eruit wanneer het een top10 slag betreft en we het zonder vragen verplaatsen. @TS: De top is ooit ook zo begonnen. Leuk winstje.
-
QATC
-
[TOT: 144.294.000] AtomicBlast [Spartans] vs. HostBilly45 [TUD] (A: 15.735.000, V: 128.559.000)
PostHoewel flauw, is de winst ook wel weer spicy.... Pinned