Search Results
Search results 481-500 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Hmmm... Koekje van eigen deeg? Zal even meer navraag erover doen. Iig niet meer 100k kolobootjes aanzetten (A)
-
Hier komt ie tenminste nog online na de hit. Het houdt niet op, niet vanzelf @Spacefighter Durf te wedden dat Kale het vaakst in de top10 van Ogame.nl staat genoteerd. Pinned
-
Na cancel ben je sowieso 15% verloren van de metaal dat je aangeboden hebt. Handigste is om even een ticket aan te maken ( uni en spelersnaam erbij vermelden + een linkje naar dit topic zou handig zijn ogame.support.gameforge.com/index.php?page=support&fld=nl De GO zou dan verder kunnen kijken met je. Moved naar Klachten & Bugs
-
Moved naar HoF en Pinned
-
[TOT: 120.903.000] AtomicBlast [Spartans] vs. Bandit Tau [BALCO] (A: 6.745.000, V: 114.158.000)
PostGewoon een nette winst. Pinned
-
[TOT: 291.863.000] AtomicBlast [Spartans] vs. HostBilly45 [TUD] (A: 53.676.000, V: 238.187.000)
PostEn hij ging zo snel in het begin. Steeds maar weer neergehaald worden... Pinned
-
Kort en krachtig een sticker verdiend.
-
Quote from Gorilla: “Lekker voor je ” Quote from Gorilla: “Quote from Spacefighter: “als jij nou eens naar de meet komt zal ik jou eens wat lekkers laten zien. Neem dan ook een rolstoel voor je mee voor de dag erna ” Ik ben lekker dus hoef niet daarvoor naar meet te komen ” Als je niks beters toe te voegen hebt aan een topic, schroom dan niet om gewoon niet te posten...
-
Moved naar HoF Lekkere slag. Tevens een top10 Pinned
-
Heerlijk om te zien dat je 100k reapers hebt. Pinned
-
Het zou moeten werken op de manier Ingenieur 10% bonus energie geeft. Alles wat energie geeft zou dus hierin meegenomen moeten worden. Je zou dat bij de productie-instellingen moeten kunnen zien. Ik ben geen verzamelaar, dus ik kan het niet zo voor je bekijken. In de testserver staat de 10% energie bonus er ook niet bij helaas. Iemand die dit kan bekijken voor ons?
-
[TOT: 1.583.791.000] Middnight [GZV] vs. Proconsul Neso [Zen] (A: 252.649.000, V: 1.331.142.000)
PostDikke winst weer te pakken. Pinned
-
Welkom terug Goofy HT approved
-
Gesticked, geplakt, gepinned. Lekkere winst..
-
Hij savede toch al een lange tijd niet meer? Lekker gedaan heren. Het werd tijd dat er ook daadwerkelijk gevlogen zou worden. Kwam al weken terug in de chat naar voren. Pinned
-
@TerrorSkop Probeer via een ticket je klacht door te geven aan de GO, hopelijk kan hij/zij je verder helpen.
-
Hatseflats. Voor 400m winst wil ik ook wel even binnenkomen Pinned
-
[TOT: 149.645.000] DownieThaBunny [Lms] vs. Albus Perkamentus [LORD] (A: 11.347.000, V: 138.298.000)
PostAnders tover je er maar even een maan bij Pinned