Search Results
Search results 501-520 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Simpel of niet. Lekkere winst toch Pinned
-
Altijd fijn een soepje in de wintermaanden. HT approved
-
Kosten ionkanon
PostMoved naar vragen - spel ivm mco bug reports voor de coma juist te houden. Closed
-
Das een heerlijke winst. Nog net een top10 HT approved
-
Kosten ionkanon
PostWat je links ziet staan is een antigame feature. Dit heeft niks te maken met Ogame zelf en zal dus ook niet aangepast worden in de nabije toekomst, daar degene die antigame nu verder ontwikkelt er momenteel tussenuit is ( tot het spel veel minder bugs heeft en niet elke week een update of 3 gaat komen ).
-
Quote from Alpatsjino: “Ik kan het mis hebben @blaargh maar volgens mij deed een andere user met Antigame werken? Namelijk Tirnoch op .org: board.en.ogame.gameforge.com/i…orn-v7-feedback/&pageNo=1 @Hitsugaya Toushiro Je expeditiehandleiding gaat maar tot de 100 miljoen punten uitgaande van de nummer 1 Dat is niet echt van toepassing in Gemini, of geld het aantal punten daar hetzelfde voor boven de miljard ” 100 miljoen en hoger is de hoogste stap. Daarom dat ik er ook mee kwam om de stappen te v…
-
Quote from TerrorSkop: “Ik zie dat mijn deuterium productie op vrijwel alle planeten exact gelijk is. Op sommige een enkele planeet is deze afwijkend, maar deze afwijkingen zijn weer gelijk aan elkaar. Is dit onderdeel van de nieuwe update of een bug? ” Even gekeken en je hebt gelijk. Bij mij ook veranderd en het komt idd overeen. Planeet op plek 9 met temp: -4 °C tot 36°C geeft op lvl 37 deutfabriek 105.684 deut per uur. Planeet op plek 8 met temp: 18 °C tot 58°C geeft op lvl 37 deutfabriek 105…
-
Quote from Jillian: “Quote from Alpatsjino: “En als ze toch bezig zijn kunnen ze gelijk de traagheid eens aanpakken, dat is ook om te huilen ” Inderdaad, het is echt niet anno 2020 dat de pagina's soms zo traag laden, en ja ik kan garanderen dat het niet aan mijn netwerk of computer ligt. ” Dus dat Pop-ups gewoon weer automatisch laten verdwijnen na 0,8 sec. Dit is zwaar irritant en ze verdwijnen pas wanneer je ergens op een leeg vlak in je scherm klikt of op het kruisje in de pop-up. Selecteren…
-
Lekkere winst meegenomen HT approved
-
Quote from Plofkop: “Quote from Yggdrasill: “Was net piraten tegen gekomen en daar was wat puin bij vrij gekomen. Puin (nieuw): 8.700 => 1 Padvinder - 5.000 metaal - 3.700 kristal Alleen dit zijn de hoeveelheden metaal en kristal welke nu op de desbetreffende maan liggen waar de vloot vandaan kwam. 0 en 0 Ik ben een verzamelaar, werkt dit ook daadwerkelijk alleen als je die andere klasse bent. ” Het puin komt bij plek 16 te liggen in het stelsel. Je kan je padvinders op dat puin afsturen om het …
-
[TOT: 188.383.000] Jack Sparrow [Lms] vs. Admiral Ultraviolet [UFP] (A: 17.836.000, V: 170.547.000)
PostNiet verkeerd HT approved
-
ziet ernaar uit dat er 25% afgegaan is van de huidige tijd. @MiniMe , @Hysteria ?
-
Lekkere winst. HT approved
-
Het was 22.00 uur gisteravond in onze nieuwe alliantie, toen BlackHawk vroeg of we even een vervroegde kerst wilden gaan doen tegen Chiwuahwha. Yeah... sure... why not? Plannen gemaakt, alles klaarleggen en dan vlak voor middernacht rips launchen. Dan nog een 2,5k ipr gooien op de manen in kwestie en afwachten. Serie aan en gaan. Manen waren snel neer, niet al teveel losses aan de rips. Plaatsing gespot op de lanx. Dan gaan we rekenen. Hoe laat kan hij gesaved hebben, want gistermiddag om half 2…
-
Max van expedities is simpel (Hidden Content) Aan de hand van de punten van de nr1 stuur je je vloot voor expeditiepunten ( allemaal te vinden in Expeditie Handleiding 2019 ) De ultieme max is te behalen wanneer je 1 pathf meestuurt en je de Ontdekkersklasse hebt geactiveerd. Hierin speelt ecospeed in de uni een rol. Om het simpel te maken is de ultieme max te berekenen door de basiswaarde max gs aan de hand in welke groep je zit ( metaal of kristal of deut ) * factor te doen. De factor is 3 * e…