Search Results
Search results 521-540 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Vergeet niet als speler dat een aantal "kleinigheden" alleen al van scripts en add-ons afkomen. Schone Ogame vergelijken met Ogame draaiende met scripts en add-ons. Liggen de fouten bij Ogame, dan graag melden in deze sectie MCO Bug Reports ” Ik zou niet eens meer weten hoe "Schone Ogame" eruit zou moeten zien. ” Zou ikzelf ook moeten terugdenken richting 2007. Periode van foxgame was natuurlijk al met add-ons. De nostalgie
-
Quote from Tymur: “Hmm... Niet handig. Op elke planeet 2500 kruipers (2500 * 0.02 = 50% was mijn gedachte...) bouwen en er dan achter komen dat je er maximaal iets van 900 kan gebruiken met huidige mijn levels... Voordat iemand anders dezelfde fout maakt hier even de berekening en uitleg van de kruiper: ((metaalmijn level + kristalmijn level + deutfabriek level) * y * 0,02) * 1,5 (y is een server specifieke factor, voor Xalynth is die 8 blijkbaar ) Stel dat je de volgende mijnen hebt: Metaal: 30…
-
Quote from Scaapiee: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “En dit is waarom mensen overstappen naar Samsung met Android. Wijze les voor de appelboomknuffelaars. Maar ff zonder dollen. Als dat mogelijk is op iphone dingen... heb je er scripts op draaien? ” Nope, ik heb met een reden voor apple gekozen.. Moet dummy proof zijn ” Ik ken dat verhaal prnt.sc/qahsiy @MiniMe / @Hysteria ? Iets bekend hierover?
-
Quote from Alpatsjino: “Ben meer benieuwd of de handelaar nog blijft. Was eerst wel sprake van, maar je hoort er niks meer over. Voor mijn volgende astro heb ik zo'n 60 miljard aan GS nodig, laat staan het niveau daarop voor een extra planeet. Dat ga je nooit fixen met een marktplaats met corrupte ratio's. ” Door de wandelgangen wordt wel gezegd dat het blijft. Enkel weet ik ook niet wat hierin zekerheid is. Enkel is er wel deze post nog, waarin gemeld wordt dat oude universa hun handelaar blijv…
-
Quote from paul-maximilianus: “Heeft iemand al de verschillen in vlootsnelheid berekend? 100% meer basissnelheid is in het begin erg leuk, maar hoe gaat dat bij kvtjes als ze impuls motoren krijgen en wat zijn bv de verschillen van een gewone Gv die verbrandingsmotor 10 heeft, en van 1-9 naar een itje op 2-9 vliegt. Hoeveel is dan nog de tijdwinst? ” Verschil is niet drastisch. Natuurlijk ben je aantal sec sneller, doordat vloot sneller vliegt. Stel je voor Hrm 12 voor ic. van 1.1 naar 1.50 te v…
-
LET OP! In een korte tijd kunnen er updates plaatsvinden waarbij de classes een nerf of een boost krijgen. Dan is per definitie deze informatie niet meer geldig. Dit is om te starten met de update vandaag om 11.00 uur en daarna afwachten wat er gaat komen. Dit is om de spelers te helpen een keuze te maken in welke klasse zij het beste kunnen investeren. Vooral omdat veel spelers nog niet kennis gemaakt hebben met deze update en niet alles gevolgd hebben. Daarnaast is de juiste keuze voor klasse …
-
Quote from Hysteria: “Quote from blaargh: “Ik vind het bijzonder dat er zo weinig duidelijke en Nederlandstalige informatie beschikbaar is, terwijl het vrijwilligersteam hier ook de opdracht heeft om de ingame vertalingen te doen? Ik heb ernaar gezocht, ook op Engelse fora, naar een simpele overzicht van de informatie om te delen met de alliantie. Maar vreemd genoeg bestaat het nog niet. Ook komt de update heel erg gehaast zo vlak voor kerst, terwijl er gisteren nog meer dan een handval aan bugs…
-
Deff bssh[TOT: 930.186.000] BeLikeMe [SpG] vs. Fatboi Cartman [NGM] (A: 14.535.000, D: 915.651.000)
Post@BeLikeMe Das wel een lekkere turtleslap.
-
@BeLikeMe Je mag er gerust bij hoor. Youri wil zijn account nog weg doen
-
Quote from BeLikeMe: “maar als je me steeds blijft roepen kan je ook wel me whats app geven hoor kennen we lekker appen als je dat zo graag wil ” He got you there Lekkere prak James
-
Momenteel hebben ze de Verzamelaarsklasse al 2 keer aangepast en de Onderzoeker klasse 1 keer. Generaal klasse heeft ook al 2 aanpassingen gekregen. Voor nu zijn de waardes 8 crawlers per mine per planeet dat geactiveerd wordt. Dit laat de praktijk ook blijken voor mij in de testservers. Verzamelaarsklasse geeft 0,03% boost per crawler en 25% boost in de mines. Heb je de crawlers binnen, maar heb je niet de verzamelaarsklasse, dan geldt per crawler een 0,02% boost in je productie. @Knigge': De m…
-
Werking marktplaats?
PostKlopt. De statistieken liegen er niet om prnt.sc/q8tp9k
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “In practice, the Kraken do not stack with building queue. Only the building that is currently building gets quickened up with the use of a Kraken and the queue gets canceled with a message that there is not enough resources for these buildings, even though those buildings cost less resources together than the resources you have on your planet. ” This one is still an issue. Wasted too many Kraken, Detroid, Newtrons for testing out. Resources are enough, yet the gam…
-
[TOT: 2.129.915.000] Aphaea [GZV] vs. renegade vesta [BIRDs] (A: 470.328.000, V: 1.659.587.000)
PostHeerlijke knal met ditto winst. HT approved
-
Lekkere winst te pakken zo. HT approved