Search Results
Search results 621-640 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Jillian: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Niet te vergeten dat nietjes nu de nieuwe oude bommenwerpers zijn. Totaal overbodig geworden met de komst van de reapers. ” Is niet helemaal waar, ze hebben nog snelvuur tegen KL wat reapers niet hebben, ook hebben sterren minder snelvuur tegen vernietigers dan tegen reapers. Niet dat dit hun enorm nuttig maakt... Wat wel een punt is, we krijgen dus een bootje waar helemaal geen snelvuur tegen te bouwen is; en ook nog goed betaalbaar is (amper…
-
nr1 plek komt al steeds dichterbij
-
[TOT: 1.809.053.000] JamesCameron [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 198.541.000, D: 1.610.512.000)
PostAlsnog een lekkere winst te pakken man. GOED BEZIG!
-
Quote from Gorilla: “Quote from Anuvinda: “Wat een rare suggestie ” Oh.. zo ben ik het aangeleerd door mijn alliantie genootjes ” En later kwam je bij een echte alliantie terecht Maar als je alliantiegenoten sterk voor je zijn, dan betekent dat dat jij zwak bent voor hen. Dus dan kan je volgens mij ook niet aangevallen worden door hen.
-
Lekkere winst te pakken Pinned
-
Schattige winst. Enjoy the goodies Pinned
-
[TOT: 203.300.000] Fire rain [Bro] vs. Hitsugaya Toushiro [Playbook] (A: 35.280.000, D: 168.020.000)
PostQuote from fire rain: “gebeurt zelfs de besten dat zie je maar weer:P ” Fair enough
-
[TOT: 203.300.000] Fire rain [Bro] vs. Hitsugaya Toushiro [Playbook] (A: 35.280.000, D: 168.020.000)
Posthmmmm....lagen die er nog?
-
Netjes afgestraft. Die zullen niet zo snel meer opnieuw proberen gok ik Titel aangepast en dmg kloppend gemaakt
-
Fijne hit weer heren. Genoeg te beleven nog zo.
-
[TOT: 1.968.443.000] Hitsugaya Toushiro [Playbook] vs. BaHCuN (A: 197.938.000, V: 1.770.505.000)
PostQuote from Legend.bdr: “Goed bezig! Lekkere winst gepakt man Mag je tegenwoordig techs laten zien? ” Quote from Pendragon: “4 - Het vermelden van WSP-technologiën is toegestaan, maar dient óf van beide óf van geen van de partijen te geschieden.” Zolang ik me kan herinneren kon dat al?
-
[TOT: 1.968.443.000] Hitsugaya Toushiro [Playbook] vs. BaHCuN (A: 197.938.000, V: 1.770.505.000)
PostMaandje gs aan het sparen voor eventueel de nieuwe update met de classes, maar dat bleef maar uit. Kregen we binnen de alliantie ineens veel spios van BaHCuN. Daar waren we niet echt van gediend. Maar wat vloot aangezet en paar dagen geleden maar begonnen met rdy maken van de target. Niet teveel argwaan wekken en net maar even gekeken of er wat te halen viel. Uurtje overgevlogen voor deut neer te leggen en meteen gaan vliegen. Bleef constant activiteit op 1 maan en de rest liep aardig nice een t…
-
Daaamn. Lekkere winst, heerlijke slap. Lekker spenden Pinned
-
[TOT: 2.355.573.000] Middnight vs. Von Stauffenberg [Prussia] (A: 234.019.000, V: 2.121.554.000)
PostDas zeker geen verkeerde. Pinned
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Topic weer open na het openen van een ander draadje. Dit topic vrij houden van de lopende discussie ” Blijkbaar kan hier geen gehoor aan gegeven worden. Andere topic is ook al op slot. Hierbij de posts hierboven verwijderd. Een volgende poging tot het oprakelen van de discussie is een directe waarschuwing. ~ALGEMENE WAARSCHUWING~
-
Regels
PostDeze topic gaat verders op slot. We hebben allemaal de tijd en de kansen gekregen om een discussie te voeren over een regel dat nu opgepakt wordt door de Admins. Hiermee hebben jullie als community een mooie stap gemaakt. Ik durf ook zeker te zeggen dat we hier geduldig zijn geweest als mod-team en dat we genoeg informatie hebben om verder te gaan. Helaas komt er een eind aan het mooie gebeuren hier door het welles-nietes gebeuren wat er de laatste 12 uur gezegd is in dit topic en veelal herhali…