Search Results
Search results 641-660 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Beetje pijnlijke nachtrust zo te zien. Rebuildse Pinned
-
Steeds groter en groter worden die slagen. Lekker bezig heur. Pinned
-
Lekker bezig gozer. Uni wordt overgenomen door Leg en co. Pinned
-
Def is sheisse Pinned
-
[**NINJA** TOT: 1.243.185.000] Lone Ranger vs. ressiv [Psycho] (A: 875.565.000, V: 367.620.000)
PostHet gaat gewoon om een tegenslag bij Lone Ranger. Eventueel winst is dan een bonus Pinned
-
[TOT: 7.624.265.000] Middnight vs. Von Stauffenberg [Prussia] (A: 1.957.698.000, V: 5.666.567.000)
PostDas een heerlijke hit man. Lekkah bezig. Pinned
-
Janice.org
PostQuote from Leviathan: “Wanneer ik janice.org in tik kom ik bij iemands facebook uit. Ik denk niet echt dat dit klopt maar okay? ” Universum Janice in de Engelse versie van Ogame prntscr.com/pb5es5
-
Quote from Leviathan: “Mooi slagje, het is een top 10. Veel plezier met de winst en gl@rb voor het konijn ” Pinned
-
Lekkere winst man. Enjoy the goodies. Pinned
-
Lekker op jullie gemak de vrijdagavond wat ingevuld. Pinned
-
Ik ben op zich ook wel vrij benieuwd hoe zo'n uni gaat werken dan. Wat worden de ratio's, nu de handelaar niet te gebruiken is? Hoeveel deut gaat er verkocht worden? Is het dan toch weer deut verkopen aan de fleeters en de miners nemen genoegen met 2.5/1.4/1 ? Van mij mag het weg. Dan moet er meer strategisch Ogame gespeeld worden.
-
Ben ook van mening dat die vlootontsnapping nooit ten goede van het spel is gekomen.... Enjoy the goodies.
-
MiniMe
PostGefeliciteerd makker
-
Het heeft niet zozeer te maken met "legale spelbederf". De grotere factoren wat je zelf al aangeeft is dat je al een groot deel van de dag niet online bent en je dus gs opspaart. Ook ben je een wat kleinere speler met minder kennis over het spel en hebt nog niet de methodes ondervonden om uit te reiken naar grotere spelers voor het helpen halten of kennis bijbrengen over het spel zelf. Het forum is sowieso een plaats waar je van alles kunt vragen en je kan snel geholpen worden. Een uni uitzoeken…
-
Dat de spiosonde maar goed kan rusten. Hij heeft zich opgeofferd voor het grote doel. Lekkere winst, 100% voor de uitvoering en lekker in de top10 Pinned
-
Dat er nog wat gebeurt in zo'n oude uni joh. Lekkere winst binnengesleept. Pinned
-
Regels
PostZoals MiniMe al heeft aangegeven gaat er gekeken worden naar een verduidelijking van deze regels. We kunnen nu hoog en laag springen om wat er gebeurt is en dat men het niet eens is dat deze regel niet duidelijk genoeg was, maar daar is sinds mensenheugenis altijd al een disclaimer voor geweest waarin het Adminteam ten allen tijden het recht heeft om de regels te interpreteren zoals ze bedoeld zijn. Zowel deze regel. Er gaan nu stappen ondernomen worden door het Adminteam en daarbij hebben julli…
-
Das een stevige klapper en lekker teamwork. Pinned