Search Results
Search results 661-680 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Alpatsjino: “Was dat niet uni35 op .org? ” Was idd uni35.org Toen het nog die oude tijd was, dan moest je echt wachten tot er weer accounts weg waren alvorens te kunnen joinen. 5k in de server -16 teamleden dacht ik me te herinneren. Op den duur zijn er universa uitgekomen die met speed in de buurt kwamen van het 5x speed van uni35 en dan kan je spelers niet meer lekker maken met die ene 5x speed uni. Spelers wilden meer, spelers wilden sneller. En dan krijgen ze het en dan is het op …
-
Quote from discordia: “Elke nieuwe uni maar max 1of 2 jaar laten draaien geef de top 3 daarna een prijs en open dan pas de volgende. Dan is het nadat je gecrasht ben de keus tijd niet spelen of toch maar rb,ipv max 1 maand wachten tot je weer opnieuw kan beginnen en denken dat je daar wel 1e word smile.png Voordeel voor GF is dat het meer geld oplevert. ” Ik denk niet dat spelers die nu al gauw stoppen ineens door zouden gaan na een kleine tegenslag om dan nog te proberen de top3 te behalen. Er …
-
Regels
PostDe regel Een lanx volgooien met ongeveer 100 transports ontneemt de speler de mogelijkheid van fair play om een pullmoment te missen en valt daarbij al 'as long as I can remember' onder probing. Een Phalanx is namelijk ook een soort spionage systeem. Ga je hier bewust gebruik van maken, dan ga je per definitie al akkoord met de mogelijke straffen die daarbij komen. Verder zijn de regels an sich vrij duidelijk en sluit het af met goedkeuring van de spelers bij het spelen van Ogame. Discussies voe…
-
Leuke eerste hof zo. Op naar meer. Stickied
-
Sorry Monfy en co. , maar het lijkt er op dat mensen geen gehoor kunnen geven aan bepaalde richtlijnen en verzoeken. Topic gaat op slot. Bedank de rest maar. ~22:20 | Topic weer open na het openen van een ander draadje. Dit topic vrij houden van de lopende discussie
-
Quote from hans63: “Ik wil geen stelling nemen voor of tegen maar een ban terwijl er geen duidelijke regels zijn is krom ” Quote from Wish2Die: “Probing Probing of het massaal aanvliegen van één planeet om daarmee lag te veroorzaken (al dan niet bewust) wordt gezien als bugabuse en is verboden, en kan tot permanente uitsluiting leiden. Zogenaamde veiligheidsspio's binnen 6 seconden voor aankomst van de aanval worden als probing behandeld. ” Wat is er krom aan? Dit weet minimaal 1 van de aanvalle…
-
Quote from Abremsev: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “En dan later gaan we daarbij oplossingen proberen te vinden voor de spelers die continu verkeerd klikken via hun telefoon.... ” haha dat kan ook al prima van te voren! Mobiele versie gebruiken werkt vaak al goed genoeg om dat soort dingen te voorkomen. ” Ik gebruik gewoon desktopversie op mobiel. Ik hoef geen veranderingen daarmee om het op mobiele versie te zetten. Als je optie aan en uit zou kunnen zetten dan fijn, maar voor de rest zie ik …
-
Quote from User: “10x eco 10x onderzoek Vloot x 3 5 mw ( circulair) 70% vloot naar puin. 30% def naar puin. Ags 30% deut consumptie. (Je moet bevorderd worden om veel te kunnen vliegen in deze dode uni's) En ook het aantal begin velden gewoon hoog van mij part gewoon 250 velden. ” Eco zou ikzelf verdubbelen naar 20x dan. Is een lvl verschil in tijd. Deut consumptie is met hoog eco niet al te belangrijk, 50% is laag zat. Voor de rest.... I bow to you. De spijker op zijn kop slaan enzo... Def naar…
-
Zalige winst man. Doe er wat leuks mee. Stickied
-
Klinkt allemaal leuk en aardig, enkel leegloop ga je toch krijgen. Gecrashte spelers, spelers die niet mee kunnen komen met de "big boyz" en maar weer wachten op een uni waar geen enkele speler met skills gaat spelen, zodat ze toch die kans hebben om óók een keer bovenaan te staan. Teveel factoren....
-
BAM! Op naar de volgende. Stickied
-
Niet op die kleuters letten INSIDIOUS. Ik zie gewoon 13m winst staan en daar gaat het spel om. Niet om de jaloerse blikken die erbij komen kijken
-
Lekker geprakt dames. Pinned
-
Lekkere buit te pakken. Pinned