Search Results

Search results 681-700 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Klachten kunnen ingediend worden via Support of de Mails van de GO en SGO en dan doen zij hun werk wel. Besprekingen van bans of aantijgingen van eventuele pogingen tot bans behoren niet op het forum. Dit zorgt onder meer voor meelopers die nergens vanaf weten en extra belemmering voor ons als team om achter de spelers aan te gaan die wél de regels overtreden. Not our first rodeo. CLOSED!

• Niks van aantrekken INSIDIOUS. Als je onschuldig bent, dan ziet de GO dat ook wel. Ze kunnen blaten tot ze erbij neervallen, gewoon niet op ingaan. Leuke slag en nette winst te pakken.

• ruimtewerf

Hitsugaya Toushiro - - Ideas Planet

Ahja, net wakker he, my bad... Maar alsnog zie ik er geen toegevoegde waarde in. Enkel wat al aangehaald is om geen act te maken op of planeet of op de maan, maar dan gaan we later enkel meer dingen toevoegen wat niet direct een toegevoegde waarde heeft. Ik zie graag meer dingen als het 'nuttig maken van opslagen op de maan', 'alliantiehangar opdoeken', 'graviton na lvl 1 nuttig maken' etc.

• Voor 175k deut zou ik ook gelijk vliegen ja Maar verder was het ook wel te zien in een andere uni dat ie wilde stoppen en er geen zin meer in had. Dit is gewoon zijn manier om te stoppen. Willy, het ga je goed. Tot over een paar maanden weer, wanneer het sneeuwt... Stickied

• ruimtewerf

Ik kan nog geen toegevoegde waarde ontdekken aan het idee om ruimtewerf op planeet én maan te kunnen bouwen... Waarom zou je dubbele kosten willen hebben of denk je dat hiermee de percentage voor rebuild gestacked zal worden?

• Ik ga het vanaf nu maar weer afkappen. Troll ideeën zijn nog steeds niet toegestaan. Mijn fout om dit eventjes toegelaten te hebben om wat meer speelse posts te krijgen van spelers, maar het gaat alweer over en weer wie de grootste idioot is of niet. Fearlessz zegt alles al mooi in haar eerste post. Closed

• Veiling

Quote from TheBunny: “De spelers welke voornamelijk snachts/ tot laat spelen doen dit om de volgende reden: Weinig spelers online dus grotere kans op geluk bij aanvallen Ze zijn veelste actief Wanneer je de veilig door laat lopen zullen deze spelers meer baat hebben bij snachts spelen dit zal niet ten goede komen van de balans in het spel en zeker niet voor de nachtrust van deze spelers, je moet immers als spel de verantwoordelijkheid nemen om de nachtrust van je klanten te beschermen ” Voor de …

• Quote from Vliegende Hollander: “Je gaat dingen speculeren over een update waar admins zelf geen eens alle informatie over delen ?? ” Deze hele discussie is een speculatie, want er staan vraagtekens bij de afbeeldingen met schepen en/of verdedigingswerken. En Admins geven de informatie weer wat ze doorgegeven is van GF. Het lijkt me dan ook wel de bedoeling van GF om iedereen vast nat te maken om bij een grote update wat nieuws te brengen als surprise.

• Misschien een recycler met meer opslag voor rechts de afbeelding. Plaatje links een stevigere versie van de kruiser en boven een nieuw verdedigingswerk? Gamma kanon ofzo, wat een 1,5% kans heeft om een schip waarop het schiet disablet for 1 round.

• Doc Holliday

Hitsugaya Toushiro - - Ex teamleden

Welkom terug man.

• Quote from the_mk: “nummer #1 solo hit, ” Dus dat Stickied

• Veiling

+2 Genoeg spelers die overdag slapen om dan in de nacht te werken. Deze worden al benadeeld met de huidige veiling, dus ik zie hier wel wat in. En nee, voor degenen die denken dat het voor eigen gewin zal zijn. Ik slaap gewoon in de nacht.

• Toch nog ff een top10 erin kwakken. Stickied

• Quote from Doc Holliday: “Zelf blijf ik bij het standpunt dat je dan beter over 4 jaar gewoon een nieuw systeem kan kopen. ” Dus je gaat er maar vanuit dat iemand over 4 jaar dan "gewoon een nieuw systeem kan kopen." Ik heb genoeg meegemaakt om uit te vinden dat iemands leven een drastische turn kan maken in een periode van een maand. Het is ook niet zozeer het advies geweest van Supermercado, het is mijn eigen idee geweest, want met mijn vorige aanschaf kon ik na 3 jaar al vrij weinig meer. Nie…

• En verder heeft de laatste pagina ook niet echt meer betrekking tot wat het topic voor diende. Alles is al gemeld en meermaals gezegd wat mensen wilden zeggen. Hiermee gaat dit topic op slot

• Knigge en Hysteria geven het al aan. Admin melden. Hiermee gaat dit topic ook mee op slot

• Let op dat dit niet echt is. Zoals Lord al aangaf is dit niet officieel. Aankondigingen voor nieuwe universa worden ten allen tijden aangekondigd door het Ogame.nl-team in Nieuws - Spel Ogame.nl wordt deze ronde overgeslagen. Voor andere landen en hun specs, zie de spoiler (Hidden Content)

• Alles is ook toegevoegd met het oog erop dat ik er de aankomende 10 jaar vrij weinig aan hoef te doen. Series en anime download ik op externe harde schijf, zodat ik ook in mijn tv kan pluggen. Daarbij gaat dus geen opslag verloren. Het is puur voor de games als het ware. Deze ssd erbij gevoegd, omdat deze gewoon beter uit de bus komt dan de 4 pcie 4.0 types die momenteel op de markt zijn. Voor voeding zou dan 1000 watt ook wel een poosje mee kunnen gaan. Betreffende het geheugen. Deze versie kom…

• Quote from Bolder: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik denk dat Lord wel belangrijke punten aanhaalt. Dat dit niet in de smaak valt bij de meesten is jammer en begrijpelijk, maar we kunnen er helaas niets anders van maken. Over het punt van Pikachu. Velen hebben hem alleen gekend van naam en hebben waarschijnlijk niet eens met hem gesproken, maar zijn nu vooral aan het meepraten met de rest. Ikzelf heb hem ook niet gekend ( enkel van naam ) of ooit gesproken. Voor mij is het dan ook niet specifi…