Search Results
Search results 701-720 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik denk dat Lord wel belangrijke punten aanhaalt. Dat dit niet in de smaak valt bij de meesten is jammer en begrijpelijk, maar we kunnen er helaas niets anders van maken. Over het punt van Pikachu. Velen hebben hem alleen gekend van naam en hebben waarschijnlijk niet eens met hem gesproken, maar zijn nu vooral aan het meepraten met de rest. Ikzelf heb hem ook niet gekend ( enkel van naam ) of ooit gesproken. Voor mij is het dan ook niet specifiek iets persoonlijks. Voor sommigen is het vervelend…
-
Beetje aan lopen kloten met een set-up voor een gaming pc aan de hand van vergelijken, video's bekijken, alles tig keer nalopen, aanpassingen verrichten en alles.... set-up.png Set-up kost rond de € 3500,- ( minder mag, duurder niet ) Wat denken jullie? Zouden jullie wat aanpassen en waarom? * behuizing, muis, keyboard, headset is allemaal op smaak, daar zoek ik geen aanpassingen in
-
visuele update
PostVoor mij heeft Ogame vooral de charmes door het simpele click and play. Ik hoef niet te zien hoe gebouwen een animatie hebben wanneer ze lvl up gaan, ik hoef niet te zien hoe vloot onderweg is. Het was al een sprong achteruit met de komst van het redesign, waarin we al moesten inleveren in performance en langere laadtijden. Ik heb een poosje dark orbit gespeeld, waar je dan echt in een ruimteschip zit om te vliegen en te vechten, maar kwam niet eens close tot de beleving ik al die jaren heb met …
-
Das een mierzoete winst die je erbij pakt Stickied
-
Slappe winst heren, maar daar kijken we niet naar. Stickied
-
Zeker een top10 Stickied
-
Kunnen we dit verder on-topic houden svp? Het dwaalt namelijk alweer af naar een strijd of who said what and when... Wil je kenbaar maken dat je je niet gehoord voelt of dat het persoonlijk gemaakt wordt, dan sta ik 1 topic toe in klachten en bugs ( een algemeen topic ), waarin we, binnen de perken van de regels, ons verhaal kwijt kunnen over hoe we ons voelen door de behandeling die men ons geeft. Zie het als een topic om vanuit te leren, maar kom niet met een verhaal aanzetten als je geen krit…
-
Ik geef je ook over het algemene onderwerp van je post groot gelijk. Het is echt niet dat we niet luisteren naar spelers en bepaalde wensen. Dit is ook de eerste keer dat iemand met eens iets inhoudelijks komt met de gevolgen hiervan en niet specifiek enkel over een postcount die drastisch verminderd zijn. Hiervoor heb ik ook intern even een balletje opgegooid. Een verder antwoord of eventuele daden zullen ook met de vakantietijd dus wat meer geduld moeten krijgen dan normaal. Verder is er nog w…
-
IPR 2.0
PostHet is geen verbazing voor spelers dat we met die laatste nieuwe "goeie" ideeën en hoog eco gehalte in het spel, we eigenlijk wat verbeteringen moeten krijgen. Het is al te triest voor woorden als je door een def heen moet geraken waar er 10k plasma staat, 2 miljoen rl, 1 miljoen kl etc. IPR-en is dan vaak niet meer rendabel en dan laten we het gaan. Dit zorgt voor onbalans in het spel en dat moet natuurlijk niet kunnen. Hiervoor stel ik het volgende voor. Met elk level impulsmotor vergroot het …
-
Quote from Freakertje: “Wanneer er een self destruct plaatsvindt, tevens de volgende kansen: 10% kans op meevliegende vloot/ bijstaande verdediging vernietiging 1% kans op maan / planeetvernietiging, alwaar de ster gestationeerd was 0,1% kans op een complete zonnestelsel vernietiging 0,01% kans op een complete Melkweg vernietiging 0,001% kans op een complete universum vernietiging 0,0001% kans op een complete Ogame vernietiging 0,00001% kans op een complete internet vernietiging 0,000001% kans o…
-
Sorry voor de late reactie, maar ik was ff aan het brainstormen. Vroegah kon je zien in alliantie en vriendenlijst hoelang iemand afk was. Als we dit idee dan erin verwerken, dat je kan zien wie er online zijn, wie is hoeveel minuten geleden online geweest etc. Maar dan willen we het ook voor iedereen toe kunnen passen. De laatste 24 uur moeten dan zichtbaar worden. Speler A is laatst online op 27-07-19 om 22:03:22 Ik denk dat we daar dan wel mee kunnen werken. Mag nog verder uitgewerkt worden. …
-
Enige waar ik naar zit te kijken, met popcorn op mijn schoot, is het idee alleen al. We moeten dit dan verder uit gaan werken naar mijn mening. Een soort cliffhanger als het ware... Je wilt rips kans op selfdestruct geven. Het idee is al waardeloos, maar om je te plezieren moet er dan wel wat tegenover staan. Een rip is zo enorm groot vergeleken met alle andere schepen ( Alleen enorme en geavanceerde koninkrijken hebben de mankracht en uitgebreide kennis om zulke ruimteschepen met de grootte van…
-
Klappertje tegen, klappertje mee. Het is alweer bijna terug wat je verloren bent. Stickied
-
Lekker zo, puin aan huis. Jammer van de onsportiviteit... Stickied
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Met "niet voor niet" bedoel je geld? Of een ander account? ” een leuke inactieve miner ofzo, of bied maar iets wat je hebt liggen ofzo, maakt mij allemaal niet zoveel uit ” Ik ben de nummer 14 in hyperion met al mijn planeten in 1 stelsel ” hyperion ben ik juist gestopt vanwege de trage speed... Quote from Hysteria: “Kom in pega @Klapstoeltje , dan kun je mij makkelijk vinden voo…
-
Lekkere winst te pakken gozer. Keep them coming
-
"Je was gezelliger in vmode," aldus Captain Draco Pinned