Search Results
Search results 721-740 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 111.798.000] Klapstoeltje [BIRDs] vs. Lieutenant Osiris [LOT] (A: 7.875.000, D: 103.923.000)
PostNice comeback Stickied
-
DM voor posts
PostQuote from GGMM: “HT die elk topic sluit waar te veel gepost wordt. ” HT die elk topic sluit waar onzinnige rotzooi gepost wordt voor aandacht die tekort komt ( zoals deze ), sommige spelers denken dat ze alles kunnen zeggen of gewoon de regels nauwelijks naleven*
-
Geboorte zoon
PostNogmaals gefeliciteerd gozer. Eens een keer wat leuks te lezen op het forum
-
[TOT: 11.597.530.000] Barcode [Playbook] vs. Fire rain [Bro] (A: 2.345.995.000, D: 9.251.535.000)
PostLekkere winst gozer. Gaat lekker zo
-
Quote from Mylife: “Lekker volwassen voor een trial-GO ” Hij is geen trial-GO. Dan had dat aangegeven geweest op meerdere plaatsen en was zijn naam oranje. Dikke winst. Lekker bezig. Pinned
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
PostLekker bezig heur pinned
-
Wel een mooie tip zo Pinned
-
[TOT: 1.503.060.000] zjweele13 [Prussia] vs. IkbenPelgrim [SSA] (A: 193.194.000, V: 1.309.866.000)
PostLekkere winst binnengeharkt... Pinned
-
Lekker bezig sneaky fleetert Het begin van vele die nog moeten volgen Pinned
-
Knigge
PostQuote from Wish2Die: “Quote from Wish2Die: “Het begon toch te jeuken zie ik Succes met je trial weer en zo ” ” Jeukt het bij jou al?
-
Knigge
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Welkom terug gozer. Laat maar weer zien dat velen uit het team denken te stoppen, maar zeker nog een keer of 2 terugkomen ” xxx
-
Quote from davyyyh: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik begrijp niet echt waarom er na zoveel jaren gejankt gaat worden om een postcount. Bij eerdere upgrades is dit al eens voorgekomen, dus het is niet echt wat nieuws voor de meesten in dit topic die al een poosje op het forum rondhangen. ” Kijk eens naar de bijschrift wat ik onder mijn plaatje heb staan en dan het aantal posts wat ik heb. Er klopt iets niet denk ik dan Nu zal ik alleen een reputatie hebben om mijn geweldige ogame slagen en ski…