Search Results
Search results 741-760 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekkere slag en tevens top10. Daarom ook moved naar de HoF gedeelte en stickied
-
RoadRunner
PostWelkom terug gozer. Laat maar weer zien dat velen uit het team denken te stoppen, maar zeker nog een keer of 2 terugkomen
-
Ik denk gewoon dat Burning Board een nieuwe upgrade heeft doorgevoerd om het veiliger te maken en ook met het oog op de nieuwe regelgeving van privacy sinds vorig jaar. Oudere versies worden dan vaker overgeslagen met nieuwe updates en dat is dan ook niet ongewoon. Ook komen er vaak veranderingen bij kijken met zo'n upgrade. Die upgrade van Burning Board is al eventjes geleden, maar GF moet dan ook weer het thema aanpassen en in de look van Ogame aantrekkelijk maken. En dan nog voor al hun ander…
-
Lekker aantal nietjes Stickied
-
Die gs had je beter in je spio mee kunnen sturen en dan 500 mw op 10% kunnen saven. Slordig laten liggen zo
-
aanvalslabel
PostOf laten we anders gewoon een sms service er van maken. Elke keer een smsje krijgen als een speler uit je alliantie iemand aanvalt. Ook op itjes of met moonshots op een alliantiegenoot. Datum en tijd erin, alsof het direct een ags was. Ze kunnen dan ongewenst zelf aanhaken, want het is immers direct een uitnodiging voor AGS. Deze sms service is enkel uit te schakelen middels DM, laten we zeggen 10 miljoen. Dit zorgt voor flinke inkomstengeneratie voor GF, dus imo een win-win situatie.
-
aanvalsblokkade
PostQuote from L.J.E: “Misschien de anti aanvalsblokkade officier een idee? ” Vrij onnodig om hier nog verder op in te gaan. Topic Closed
-
Quote from GGMM: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Daar beide partijen redelijk wat verliezen hebben geleden, zal deze slag vooralsnog niet als top10 worden aangemerkt. Mocht een top10 notering wenselijk zijn, dan mogen beide partijen bij mij komen met een beslissing wie de uiteindelijke winnaar is in deze slag. ” Sinds wanneer beslissen mods wanneer een slag top 10 is? Dus als ik een miljarden hit maak en jij vindt dat ik een miljoen verlies maak, is het geen top 10? Doe gewoon je werk en pin di…
-
Daar beide partijen redelijk wat verliezen hebben geleden, zal deze slag vooralsnog niet als top10 worden aangemerkt. Mocht een top10 notering wenselijk zijn, dan mogen beide partijen bij mij komen met een beslissing wie de uiteindelijke winnaar is in deze slag.
-
Laten we het nu maar weer over het topic zelf hebben, niet hoe iemand een speelstijl hanteert die in de ogen van de ander niet "juist" zou zijn. Het zou een leukere toevoeging zijn als men respect zou hebben van de keuze van speler op welke manier hij of zij Ogame wil spelen. Je hoeft zelf niet op die manier te spelen en mocht je 1 op 1 willen debatteren erover, dan kan je elkaar een pm sturen. Volgende pogingen om spelers uit de tent te lokken of nét te ver te willen gaan zal gaan resulteren in…
-
Das een lekkere uni voor je Stickied
-
Wel een lekkere bak met knikkers Stickied
-
Laat ze maar lekker binnenkomen die top10's Pinned
-
Werd weer eens tijd dat er nog wat gebeurde in Fidis. Ganimed loopt enkel maar sneller door... Stickied
-
Geen verkeerde winst te pakken. Stickied
-
Hyperion moet er ook aan geloven. De top10 spam is begonnen. Stickied
-
Gaat goed zo. Op naar meer. Stickied
-
Das een heerlijke winst. Geniet ervan Stickied