Search Results
Search results 781-800 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Pinned
PostQuote from straatveger: “Maar moet je dan niet op zijn minst 3 woorden typen, anders kan dit gezien worden als spam en gaat iemand je rapporteren ” Sommige slagen, zelfs top10, zijn niet eens 1 woord waard. Maarja, we moeten toch ergens een dergelijks administratie voor de volgende Mod of BA achterlaten. Het is ook direct een bevestiging voor de speler dat zijn/haar topic de sticky heeft gekregen waar ze naar verlangen.
-
Ik zie het wel eens met regelmaat, maar als ik soms in lobby zit, dan zie ik bij online van mijn universum het getal 1 staan, maar wanneer ik dan inlog en op alliantiepagina kijk, dan zie ik er al 3 online. Hoe wordt dit berekend? Gaat het van online af met langer dan 5 minuten geen klik of langer dan 15 min? Veel vragen om 1 klein dingetje, maar wat al lange tijd dwars zit bij verschillende spelers in mijn alliantie.
-
Lekkere hap dames. Weer wat winst om meer vloot te pompen
-
Oude gezichten?
PostQuote from Bolder: “Quote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Nee hoor, die was een chinees restaurant begonnen @ HT ” Dat je er nog steeds mee zit dat ik je geen mini loempia's heb bezorgd.... Quote from GGMM: “Quote from L.J.E: “Quote from L3XX666: “hoi hoi, heb gedient onder de alliantie LION van HT in uni 10 ” Uitstekende naam voor een alliantie! ” Alleen slechte moderator ” Sommigen zullen niet eens op sollicitatie kunnen komen...
-
Slag verplaatst naar HoF, daar dit een top10 slag is. Enjoy de sticker.
-
[TOT: 4.894.825.500] Devil Eyes [Lucille] vs. CoopRab [DEMA] (A: 498.128.000, V: 4.396.697.500)
PostPlakken we gewoon weer een sticker op
-
Normaliter is het niet toegestaan om berichten van andere spelers te posten onder toestemming, maar ik knijp hier een oogje toe om de volgende redenen: 1) Het bericht van de speler in kwestie vind ik niet relevant voor deze regel 2) Dit kan als een voorzorgsmaatregel alsmede een waarschuwing gelden voor andere spelers. Mocht hetzelfde voorvallen bij jou, bewaar de berichten en stuur ze op via support. Geef de juiste uni door en met zoveel mogelijk informatie. De (S)GO in kwestie kan dan bekijken…
-
Quote from paul-maximilianus: “Huh? Dat is einde ogame dan voor aanvaller als hij dat te vaak doet. Spelbederf Overigens kan er als er geen sprake is van bashing in extreme gevallen ook een ban gezet worden onder de noemer spelbederf. In dat geval wordt een planeet niet meer dan 6x aangevallen binnen 24 uur, maar wordt een speler gedurende lange tijd op meerdere planeten lastig gevallen, dusdanig dat deze speler niet normaal meer kan spelen. In dat geval kan een GO beslissen dat de aanvaller(s) …
-
Quote from Abremsev: “Quote from TheBunny: “Netjes hoor, zo blijven er wel erg weinig vlootjes over in deze uni ” Dat is de bedoeling, dan kunnen we rustig gaan minen ” Nieuw spel. Ogameville... Stickied
-
Abremsev
PostSucces met de trial 'groentje'
-
Lekkere bezig man.
-
Das nog eens een mooie winst waar velen nog jaloers op zouden zijn. Succes met rebuilden Smeagol Stickied
-
Zalig winstje Stickied
-
Quote from Abremsev: “Niet echt een fout, maar vond het alsnog raar. Als je een speler aanvalt staat er 'Vloot is in gevecht!' terwijl de vloot onderweg is. Zou er niet moeten staan 'Aanvalsvloot/transportvloot op deze planeet/maan is onderweg' of iets dergelijks? ” Ik ga er vanuit dat dit tijdens de vlucht is, dus enkel aanpassen naar 'Vloot is onderweg' zou voldoende moeten zijn. Quote from davyyyh: “Vakantiemode kan niet geactiveerd worden (Actieve vloten) Vantiemode is ontworpen om je te bes…