Search Results
Search results 801-820 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Das een tegenvallertje. Weet er alles van. Je komt er wel weer bovenop.... Stickied
-
Gesloten onder voorbehoud ~HT @18-05-'19 ~21:00 | Bericht ontvangen dat de slag afgekeurd is. De TS kan contact opnemen met de GO. Topic blijft gesloten.
-
Lekker gedaan mannen. Gaat wel lekker zo. Stickied
-
Lekkere meepakker... Stickied
-
Ouch... Met rips geript worden is pijnlijk op vrij laag vlootsnelheid. Stickied
-
Niet verkeerd. Stickied
-
Quote from barcodeplayer: “Quote from Sempi: “Zal toch wel verplaatst worden gok ik. Het is en blijft een HoF. Lekkere deutraid! ” nope, zolang het geen top 10 is beslis ikzelf als de poster waar hij staat vind ik dat ie niet in de hof hoort dan hoeft ie daar niet te staan er is een uitzondering als het een top 10 is, dan gaat een go / mod hem wel verplaatsen ” Quote from Pendragon: “1 - In de gevechtrapporten sectie mogen alle slagen worden geplaatst, ook slagen die in aanmerking komen voor een…
-
Quote from Gsus-sees-us: “Quote from Jillian: “paar uurtjes na de slag de ban in, curiouuuuss curiouuuus ” Vermoeiend dit.. Zulke opmerkingen zijn karaktermoord. Heb een ban omdat minimaal 1 GO zijn of haar onderzoek niet heeft gedaan. Laatst heeft een lager gerankte speler me geholpen met naraids omdat ik even vracht tekort kwam. Deze aanval ging in AGS en deze persoon is hiervoor rijkelijk beloond door mij, maar heeft uiteraard een deel van de opbrengst naar mij gestuurd de ochtend na de slag.…
-
Quote from GGMM: “Quote from MiniMe: “Dit zal GF nooit laten gebeuren. Daar komt ook bij een merge klinkt heel makkelijk maar komt veel meer bij kijken dan alleen zo ff 2 uni's samen voegen. Zoals je zelf ook wel had verwacht zal dit idee nooit ingevoerd worden en is het ook een nutteloze discussie. Wel moet ik eerlijk zeggen dat het me geweldig lijkt dat te kunnen doen maar helaas moet nog ff verder hopen. ” Volgens mij hoeven ze alleen een autoscript daarvoor te gebruiken? ” Het probleem is da…
-
[TOT: 198.406.500] TheBunny [FREE] vs. Commodore Magnetar [TRC] (A: 41.972.000, D: 156.434.500)
PostGewoon afstraffen Sticky
-
Ondanks de rec-spam toch een top10 hit... Sticky
-
Lekkere hap. Stickied
-
Want 170 gv moet tegenwoordig gesaved worden??? Ik heb er een stuk meer liggen op elke planeet en ook daarbij nog een zooi sats...