Search Results
Search results 821-840 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
~~Het kan vooralsnog wel wat rustiger. Degene die zich aangesproken voelen weten al genoeg: Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.~~ Laten we gewoon wat relaxter zijn op het forum, zodat er geen onzinnig gereport wordt Leuke hit.
-
Quote from Jillian: “Quote from dutchpride: “Lijkt me een leuke taak voor de Go's al die IPRS optellen en uitrekenen wie wat moet vergoed krijgen XD IPR moet natuurlijk ook gewoon vergoed worden. ” Go's die winstverdeling maken? Ik heb nog nooit een GO een winstverdeling voor mij zien in vullen. Kan je die ergens kopen? ” Het is ook niet de bedoeling dat de GO dat voor spelers invult, maar toch moeten we wel zo af en toe, omdat spelers het vergeten, gewoonweg niet doen of al een verdeling gedaan…
-
Een hele nette uitvoering en lekker wat actie. Dikke pluim en een sticker
-
[TOT: 17.510.016.000] Andronicus [GOAT] vs. Underdog [JIGSAW_1] (A: 590.250.000, D: 16.919.766.000)
PostZoals in de gevechtsrapporten vermeld staat: Quote from Pendragon: “6 - Het posten van een slag waaraan je niet hebt deelgenomen is niet toegestaan. ” Hierdoor gaat dit topic op slot en wordt het verplaatst naar de schroothoop. Mocht de Topicstarter tóch degene zijn die het account bespeeld heeft tijdens de slag, dan mag hij mij contacteren.
-
[TOT: 17.510.016.000] Andronicus [GOAT] vs. Underdog [JIGSAW_1] (A: 590.250.000, D: 16.919.766.000)
PostZalige slap. Keep it coming. Stickied
-
Das weer een beste klapper met dikke winst. Yum yum. Stickied
-
Merge van Fidis
PostDit topic is al een poosje afgedwaald van het onderwerp. De bal heen en weer kaatsen is leuk, maar onnodig dramatisch aandacht zoeken kan ook in de zandbak in de wijk. Topic Closed.
-
Gaat toch wel lekker zo te zien... Stickied
-
Merge van Fidis
PostQuote from GGMM: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from GGMM: “Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel. ” Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft... ” Ik kan hetzelfde zeggen over het team, dat braaf de wijzigingen van GF volgt zonder tegengeluid. Het is een systeem waar GF aan verdiend en zowel users als teamleden de dupe van zijn. ” En dit zegt alweer genoeg dat je totaal niks weet over wat het …
-
Merge van Fidis
PostQuote from GGMM: “Wij de spelers, die betalen voor het spel zijn de ruggengraat van het spel. ” Enkel is het dan jammer dat een flink groot deel van de spelers dan niet echt een ruggengraat heeft...
-
Merge van Fidis
PostQuote from GGMM: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Je kunt misschien ook kijken of spelers willen rebuilden na een crash ipv constant te stoppen om dan 2 maanden later in een nieuwe uni te starten en weer hetzelfde mee te maken. ” Lekker man. Niet alleen moet je dm betalen maar dan oppert een vrijwilliger van Ogame ook nog om energie te steken in het levend houden van de uni. Ga ik ook doen op mijn werk, in plaats dat de klanten service krijgen, mogen ze alles zelf doen. ” Zal maar even van me la…
-
Top 10: [TOT: 139.678.500] TheBunny [FREE] vs. Gesoes [DKGKAFIE] (A: 14.137.000, V: 125.541.500)
PostLekkere winst. Deze uni werpt denk ik wel meer vruchten af voor je dan Ganimed.... Stickied
-
En das nog net een top10 hitje Had het maar een degelijke puin uni geweest en def naar puin, dan had ipr niet eens gehoeven Stickied
-
Quote from Demon: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Demon: “BTW: aan een GO bedoelt hoe de fuck en waarom verandert me naam telkens ingame als ik in v-mode ga ?????????? ” Waarschijnlijk heb je wachtwoord opgeslagen bij opties, waardoor bij een klik op de knop je naam automatisch veranderd wordt. Topic stickied Mooie slag mannen. Leuke winst ook. ” Hey Hitsugaya waar kan ik dat veranderen die ....Moet weeral 7 dagen wachten omdat te kunnen veranderen ” Als het goed is kan je bij de opt…