Search Results
Search results 901-920 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekkere hit. Stickied
-
Das een smakelijke klapper en winst. Stickied
-
Que's versnellen
PostEr is al eens geopperd om de boosters als percentageboosters te maken of eventueel percentageboosters toe te voegen. Voor spelers een geniale optie om erin te verwerken, voor de winstberekening van GF een stuk minder. Hierin kwam dus ook al naar voren dat dit niet zou gaan gebeuren. Dan heeft iedereen hetzelfde voordeel en dan moet je echt meer gaan plannen. Wanneer zet je een percentagebooster in en wanneer niet. Totaal afmaken met boosters gaat dan niet werken, omdat je misschien met een max 5…
-
Que's versnellen
PostHet moet nog steeds een strategiegame blijven. Planning staat bij Ogame erg hoog, hoewel dat met vele DM opties is afgenomen. Maar ook hierin moet je dus gaan plannen. Als je 18 dagen over een onderzoek doet en je gaat met 2 dagen te gaan volledig afkopen, dan plan je niet goed of het interesseert ook niet wat de kosten zijn. Er moet ook een tegenwerkende kracht zijn om het spel voor sommige big spenders niet nóg makkelijker te maken dan het al is.
-
Spelfouten
PostIn de loop der jaren zijn er veel punten op die manier aangepast. Er wordt morgen eentje aangepast en overmorgen maakt GF weer iets nieuws om dan 10 nieuwe fouten erin te hebben staan. Velen hebben op een gegeven moment iets van #care... Het kan nooit kwaad om het aan te kaarten though.
-
Spelfouten
PostMisschien dat ze dat bij een volgende taalupdate mee kunnen pakken @MiniMe ?
-
Que's versnellen
PostGameForge is een bedrijf en wilt geld verdienen. Als ze overal kortingen op gaan geven, dan gaat Ogame dood. Ook wordt het spel voor sommigen dan nóg makkelijker. Puur winstoogmerk
-
Quote from Noudisbb: “Quote from Chev: “Misschien bekijk je het verkeerd... Halten is om een speler te redden, niet om winst te maken. Misschien had nexon dan wel een goed gevoel en vloot over gehouden om verder te spelen. Persoonlijk ben ik al veel grotere vloten verloren in dit spel... En speel nog steeds, en toen waren er nog geen knopjes om 1/3e van je vloot terug te krijgen. ” Ben ik niet mee eens, als we met 4 man gingen halten (ik had een afspraak om 20:00 dus ik kon niet) hadden wij al o…
-
Uni nog steeds levend? Je gaat wel lekker he
-
Lekkere productief bezig geweest Stickied
-
Das nog eens een leuke winst op een turtle. Stickied
-
Dit maken de slagen waarom mensen nog Ogame spelen. De spanning, de extase, de samenwerking, het geweldige moment wanneer een vloot dan neer is en de verdeling van de winst... Stickied
-
Wat zijn de voordelen en nadelen van Expeditie? Een expeditie geeft mogelijkheden om grondstoffen te vinden, vloot te vinden, DM te vinden of om zelfs een handelaar te vinden. Tijdens speciale events kun je zelfs items vinden die je normaal in de winkel zou moeten kopen, bij de veiling moet winnen of bij import/export kan tegenkomen. Maar het is niet enkel deutgeur en maneschijn. Naast de voordelen dat deze missie kan bieden zijn er ook een aantal nadelen. Play your cards right en je hebt meer v…
-
Expeditie Handleiding In de loop der jaren is expeditie een paar keer veranderd. De opties die het kan bieden en ook de mogelijkheden in het vinden van meer grondstoffen. In vroegere handleidingen is er al veelweg een uitleg bijgezet hoe dit in zijn werk gaat. Een enkele is misschien terug te vinden, anderen zijn nergens meer te vinden op het forum. Hierom een vernieuwde update voor de Expeditie Handleiding in een nieuw draadje. Special thanks to Luxx en JeCkYlL voor de eerdere handleidingen. Oo…
-
Kijk eens aan. Die plakken we even lekker bovenaan. Lekkere ags mannen. Uni nou nog niet dood?
-
Verbrandingsmotor
PostHyperruimtetechniek zorgt niet voor de snelheid van de recs, dat is de hyper motor. Het maakt niet uit in welke uni je speelt, hypermotor 15 is redelijk af te raden, omdat de kosten in dit tijdperk niet opwegen tegen de return. Impuls 17 zou daarin een betere investering zijn. Verbrandingsmotor uppen kan nooit kwaad. Je bent in dit stadium ( nr1 around 350k punten? ) toch nog niet aan het denken voor speedo recs. Elk level verbrandingsmotor dat jij hoger hebt dan een ander is winst. Zeker in een…
-
Quote from TheBunny: “abremsev 1: lijkt me een goed idee alleen de ipr en abr lijkt me niet handig gezien je dan een onbeperkt aantal abr/ipr kan krijgen welke je silo overschrijdt 2&3: Er is een event welke dit zo nu en dan voor een bepaalde periode mogelijk maakt 4: lijkt me een goed idee alleen eindigt een gevecht met aliens/piraten meestal in een gelijkspel (geen van beide vloten wordt totaal vernietigd) dus wie plundert dan wie? verder wat Hitsugaya Toushiro hierboven vermeld is niet geheel…