Search Results
Search results 941-960 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 7.302.614.000] Durrsaku [FREE] & Gier [GZV] vs. Yaws [LoT] (A: 792.845.000, V: 6.509.769.000)
PostDas een erg mooie hit geworden en yumyum winst. Stickied
-
Lekkere prak, ditto winst. Stickied
-
spio
PostQuote from Bolder: “Van mij mag het topic dicht, ik heb de info die ik miste ” Daar gaan we idd maar een eind aan breien. Closed
-
spio
PostZoals aangegeven en zoals in de regels vermeld staat is het banbaar als het binnen 6 seconden gebeurt voor impact. Dit was in 2007 al zo, dus minstens 12 jaar een geldende regel die nooit veranderd is.
-
spio
PostProbing is in alle gevallen gewoon niet toegestaan. Hiervoor kunnen ook sancties volgen als dit gebeurt middels iemand te crashen e.d. Mocht er sprake zijn van probing op jou, dan is het handig om de GO van je uni te contacteren via mail of via support. Ook als je dit onbewust gedaan hebt bij iemand, dan kan het ook handig zijn om terug te koppelen met je GO.
-
resource booster
PostYou can either go to the store 'Winkel' and buy it directly from the store itself, or you can go to Import/Export ( once per day and in an event case a probable 4 times in a day ( every 6 hours ) ) in 'Handelaar' en hope for the best. Sometimes there is an event going on where you may get these items from expedition or in another event you may get them from attacking an additional planet x.xxx.17
-
Quote from ReformeD: “Betreffende het topic, ik denk dat er een slotje op kan, niet? @HT Het antwoord is gegeven, er kunnen geen accounts met betaalde DM verwijderd worden door het systeem, dus dan valt er niets meer te bediscussiëren. Dit gaat ondanks de waarschuwing alleen maar verder uit de hand lopen. ” Helemaal waar. Ik gooi er dan ook gewoon een slotje op. Mocht er voor de Admins een antwoord komen vanuit GF over het hoe of wat, dan hebben ze nog een mogelijkheid om te reageren. Closed
-
Misschien dat we gewoon allemaal weer gewoon het onderwerp op kunnen pakken ipv te kijken hoe een ander zijn Nederlands niet aan jouw standaard voldoet. Nickjuh: Probeer kalm te blijven bij het typen. Het uitlokken van anderen omwille je 'tekortkomingen' om er weer een reactie over te kunnen krijgen is niet de manier om met een vraag te komen. @ de rest ( algemeen ) : Het is niet al te moeilijk om te begrijpen wat de berichten van Nickjuh willen zeggen. Maar alleen dat de naam er bij staat geeft…
-
Als je alleen nog op itjes vliegt, dan gaat het niet zo snel Gambit. Lekker bezig James.
-
Gebogen, voorover gebogen, potato, potatoh. Kijk hem eens gaan dan...
-
Lekkere winst weer binnengeharkt. Stickied
-
Lekker productief weer Stickied