Search Results
Search results 161-180 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker prakje zo MrSaw Pinned
-
GameForge Authenticator Ondanks dat de reclame omtrent de GF Authenticator ( GF Auth voor gemak ) niet echt lekker doordacht is vanuit GameForge, hier toch even een korte uitleg hoe deze te installeren is voor degenen die het wél willen gebruiken voor extra veiligheid. Voor de FAQ omtrent de GF Auth: gameforge.com/nl-NL/support/authenticator Opzetten van de GF Auth Na het downloaden van de GF Auth op je telefoon, kom je in een scherm terecht waarbij je een plusje ziet staan rechtsonder in het sc…
-
Quote from Supermercado: “Quote from MiniMe: “Quote from BeLikeMe: “Quote from MiniMe: “GF overtreft zichzelf weer. Laat spelers bij elke venster een Pop Up krijgen ja ja heel verstandig. Jongens ik heb gemeld aan GF dat dit gewoon niet kan en ook niet het gewenste resultaat zal opbrengen voor GF. Heb vermeld dat er gewoon erg veel spelers last van hebben en punt staan te stoppen. Hoop dat ze dit keer snel luisteren en snel reageren. ” lolll als of ze gaan luisteren naar nl ” Nou ja als ik niks …
-
Quote from Jillian: “Er staat geloof ik nergens benoemd dat de schepen op de marktplaats een vrachtschip in gaan overigens, of mis ik hier iets? ” Gebeurt wel. NPC vrachtschepen worden gebruikt om jouw gekochte vloot op bestemming te laten komen. Er wordt hierin geen onderscheid gemaakt of het gs of vloot is. Ik vind het eigenlijk kwalijker dat we geen platinum detroids op de marktplaats kunnen zetten
-
Nette winst Pinned
-
Quote from Takeoff: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote aangepast ” Oooh ja er stonden natuurlijk dingen die niet door de beugel konden voor een Trial GO. Aardig dat je het voor hem opruimt ” Je mag rustig bij me in pm komen als je het niet erg vindt en niet alleen maar leest wat je wilt lezen.
-
Quote from Plofkop: “Bot logins tegengaan lijkt mij een goed idee. Meer geforceerde logouts lijkt me behoorlijk debiel. Echt handig als die eerlijke speler waar je het over hebt iets moet timen maar wordt uitgelogd, weg slag. ” Dat is helaas al een vaak voorkomend iets. Log-outs zijn gewoon vervelend en gebeurt gewoon zeker 2 keer per uur. Het in gebruik nemen van een Captcha of eventueel een 2fa zou een oplossing kunnen worden hierin. Ik ben voorstander hiervan.
-
Lekkere winst te pakken. Pinned
-
Klapstoeltje
PostWelkom terug conjooo