Search Results
Search results 181-200 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Vergeet niet als speler dat een aantal "kleinigheden" alleen al van scripts en add-ons afkomen. Schone Ogame vergelijken met Ogame draaiende met scripts en add-ons. Liggen de fouten bij Ogame, dan graag melden in deze sectie MCO Bug Reports ” Ik zou niet eens meer weten hoe "Schone Ogame" eruit zou moeten zien.
-
Quote from Tymur: “Hmm... Niet handig. Op elke planeet 2500 kruipers (2500 * 0.02 = 50% was mijn gedachte...) bouwen en er dan achter komen dat je er maximaal iets van 900 kan gebruiken met huidige mijn levels... Voordat iemand anders dezelfde fout maakt hier even de berekening en uitleg van de kruiper: ((metaalmijn level + kristalmijn level + deutfabriek level) * y * 0,02) * 1,5 (y is een server specifieke factor, voor Xalynth is die 8 blijkbaar ) Stel dat je de volgende mijnen hebt: Metaal: 30…
-
Quote from Spacefighter: “Quote from Anuvinda: “Quote from Spacefighter: “dikke push. In 1x speed. Davy heeft geen skills, impossible ” Ik vind dat dingen zoals mensen een ban proberen aan te naaien, ook banwaardig mag zijn. ” dat mag je vinden ” Gelukkig wel.
-
Quote from Trinorae: “Speciaal voor deze thread nog eens op zoek gegaan naar mijn login van het board; Ik heb 7 planeten in Kallisto en computertechniek 5. Vandaag heeft Gameforge plots beslist om een nieuwe versie uit te rollen op Kallisto en heb ik 2 vlootslots minder. Dus in de plaats van 8 vlootsloten heb ik er nu nog maar 6... Hoe moet ik nu de vloten op al mijn planeten kunnen saven?! ” Computertech 2 lvls uppen of officieren nemen
-
Quote from Spacefighter: “dikke push. In 1x speed. Davy heeft geen skills, impossible ” Ik vind dat dingen zoals mensen een ban proberen aan te naaien, ook banwaardig mag zijn.
-
Ik krijg het hier warm van
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostKomen deze mensen allemaal?
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Gorilla: “XD XD haha XD XD smileyface XD XD haha XD komt haha XD XD goed XD XD haha smileyface HT XD XD ” Quote from INSIDIOUS: “gorilla....XD ” Pareltjes zijn jullie ook ~HT | Niet de bedoeling. ” Sorry HT OT: Behalve een grote mond van Insidious zie ik eigenlijk weinig tegenstand van F-E-L.
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostIdk man, winst = winst toch
-
Quote from INSIDIOUS: “hahaha jullie snappen het nogsteeds niet he hahaha maak nie uit ben bijna klaar haha binne kort zal je erop terug komen haha nog eventjes paar projectjes en dan is er ineens heel veel act haha laat mij me gang maar lekker gaan!!nu zijn jullie bewust en weten jullie me plannen maar nuus beetje laat he vindje nie see yaa soon,ohh enn eummm nie vergeten te saven he ” Nee klopt ik snap inderdaad helemaal niets van wat je zegt.