Search Results
Search results 201-220 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Bolder: “Quote from INSIDIOUS: “jullie hebben een maan opgeblazen,zijn al 100keer gevlogen,spioe me elke dag en nacht en nogsteeds pomp ik door en laten jullie het gebeuren XD kom op!!waar blijft het echte eliminatie werk ?? XD nog even en de rollen worden ineens om gedraait(; ik ben het type speler die een half jaar niks laat zien en of laat horen en die dan ineens even je vloot nakt,stille wateren hebben diepe gronden ” Zelfkennis siert de mens... toch?? Praatjes vullen nog steeds g…
-
Quote from GGMM: “Quote from GGMM: “Quote from Anuvinda: “Quote from GGMM: “Quote from Anuvinda: “Kun je je mening even naar mijn PM'en. Ben benieuwd wat je zei ” Ik zei dat HT zijn n00dles graag met stokjes eet ” Dat is wel extreem racistisch ja ” Het zou pas racistisch zijn als ik had gezegd dat hij houdt van wassen. ” Omdat niemand de grap begreep. Chinezen houden dus van witwassen. ” Iemand een Chinees noemen is niet racistisch
-
[TOT: 1.510.402.000] davy [n00dles] vs. Kale [F-E-L] (A: 202.824.000, D: 1.307.578.000)
Anuvinda - - Rustplaats
PostKale is hoofdsponsor van GameForge
-
Opiniepeiling
PostZe hebben mij ook een kans gegeven Nickjuh. Dus als dat de enige reden is dat je niet solliciteert..
-
Quote from INSIDIOUS: “whahaha soortvan XD wist van niks qua oorlogverklaring lees dat nu pas XD maargoed hahahaha ” Quote from INSIDIOUS: “je bent sneaky davy !!,trieste speler ..xd heb je me vloot nou al ? of ga je weer met rips strooien ?? XD ” Quote from INSIDIOUS: “en btw geef niks toe hahaha vlieg nog steeds dus zo goed zijn julli niet XD heb wel mooi vlootje om naar te kijken dat moet ik toe geven haha (@davyyy,toch beter je best gaan doen en mis beetje slimmer na gaan denken want 300 mil…
-
Opiniepeiling
PostJa ik kan mijn mening moeilijk baseren op gebeurtenissen die nog moeten gebeuren..
-
Opiniepeiling
PostQuote from Abremsev: “Hi allen! Ik zit sinds afgelopen mei bij het moderator team, en ik voel me geneigd om toch op een aantal hier te reageren. Laat ik het voorop stellen, wat ik al eerder heb gezegd, dat ik het onwijs goed en belangrijk vind dat jullie je mening op een sterk onderbouwde manier laten horen. Tevens reageer ik om een aantal dingen te rectificeren, en alles waar ik niet op reageer zie ik ook als goed en toegevoegde waarde. Aller eerst zie ik jullie in dit topic, en dit gebeurt wel…
-
Opiniepeiling
PostJillian 4 presidante
-
Opiniepeiling
PostQuote from Lord: “Quote from BeLikeMe: “gooi en pol open zoals bij de stats aanpassing open stond open voor dit gezeik ben nog steeds van overtuigd dat dit de reden is Het team heeft een slecht imago, daar wil ik geen deel van uitmaken (0) Leden in het team staan mij niet aan, daar ga ik niet mee samenwerken (0) ” Hoewel we graag de mening willen weten, leek het niet echt wijs om een open vraag te stellen waar we redelijkerwijs antwoorden op kunnen krijgen de we doorgaans niet willen toestaan. D…
-
Opiniepeiling
PostDoe gewoon een uni zonder teamlers. Lekker boeiend. Kijken hoe dat gaat.