Search Results
Search results 221-240 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Plofkop: “Quote from Prutser: “Waarom niet eens wat anders, in het kader van ‘ lekker met z’n allen, vlootjes knallen’: 8x vlootsnelheid 1x eco 10x onderzoek 80% puin def en vloot Verhoogde ruimtewerf % : als je gecrashed wordt, val je niet heel hard terug, bijv gelijk aan def. rep. met een additioneel percentage als je commanders hebt (als er dan toch DM gespendeerd moet worden;) ) ” xD verhoogde ruimtewerf en 80% puin. Zoek ik lekker een maatje uit en crashen we kleine delen van elk…
-
Quote from MiniMe: “Hier ga ik zeker een poging doen om weer aanwezig te zijn. Laatste keer heb ik na horens het leukste gemist maar de avond was erg gezellig en hoop dat ik hier tijd voor vrij kan maken ” Tot op heden vinden alle admins die op de meets aanwezig zijn geweest het voor herhaling vatbaar.
-
Quote from davyyyh: “Ik heb echt goede ervaringen met dat op stap gaan met jullie... Of is er dit keer geen Marokkaan bij of iemand die te veel heeft gepoederd? Als @INSIDIOUS komt of @Abremsev overweeg ik te komen. ” Dat is allemaal voor mij tijd. Want ik heb in al die jaren geen doorgesnoven Marokkaan gespot op de meets
-
Quote from Knigge: “Quote from Vechio: “Quote from Jillian: “oh welke mail? ik gooi dat soort troep echt semiautomatischonbewust de prullenbak in ” Ja ik normaal op, viel toevallig op vandaag.Leuk dat ze alles via de mail uitleggen, maar wekt wel de verwachting dat het deze week een keer komt. Dat ze maar een datum geven van het uitrollen, al is het over een maand of 2 ” Dan ken je GameForge nog niet, als je het hoort is het 1 week van te voren. ” Dat is wel heel erg optimistisch
-
Quote from Gorilla: “davy [n00dles] vs. Kale [F-E-L] ” Wanneer zien we je weer in Hyperion?
-
Ik vind Kale wel dapper dat hij ondanks alle tegenslagen nog steeds speelt
-
[TOT: 1.542.072.000] davy [n00dles] vs. TheBunny [FREE] (A: 164.595.000, D: 1.377.477.000)
Anuvinda - - Rustplaats
PostGa zo door Davy; zo kom ik de top 10 wel binnen.
-
Lekkere klapperrr. Oorlog is een beetje eenzijdig zo
-
Quote from Gorilla: “Quote from Anuvinda: “Moet je wel eerst vogelvrij worden. ” Gewoon de nr 1 aanvallen met 1 rec op 10% ” Dat zou ik niet doet. Dit kan gezien worden als spelbederf en kun je een ban voor krijgen. Wat een rare suggestie
-
Moet je wel eerst vogelvrij worden.
-
Netjes, Peter2 down. Nu Peter3 nog.