Search Results
Search results 241-260 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Waarom wordt Kale altijd in iedere uni gepakt?
-
Quote from INSIDIOUS: “ach..jammer dat hansie ze vloot kwijt raakte we wouden bijna je vloot is even naar de klote helpen maarja zie dit als een kleine vertraging en idd scherp moetje wezen denk dat jij wel weet warom sowieso al @davyyyh ik zou zeggen doe je best om mijne maaris te pakke voorlopig heb je een keer me vrachters wete te pakke maar dat was omdat ik me versliep had stroom uitval en me wekkers waren gereset xd gelukkig kon ik toen nog wel me eigen puin even rapen dus was eerder een er…
-
Chique de friemel
-
Independence
Anuvinda - - Ex teamleden
PostQuote from Abremsev: “Quote from Anuvinda: “Ze nemen tegenwoordig ook iedereen aan ” behalve jou :O Bertus, welkom vriend! Succes met je trial! ” Zelfs mij
-
Quote from Legend.bdr: “Je kan ook normaal reageren.. Het is duidelijk dat iemand hem uit moet leggen wat hij moet doen, maar blijkbaar is het trollen belangrijker dan een normaal antwoord geven. Mja, het is lastig als je denkt grappig te zijn door alleen maar te trollen. ” Niet zo gaan doen tegen fearlessz, dat is nergens voor nodig
-
Independence
Anuvinda - - Ex teamleden
PostZe nemen tegenwoordig ook iedereen aan
-
Quote from fearlessz: “Quote from Anuvinda: “Je moet gewoon al je grondstoffen op een transportmissie naar zijn maan sturen. Dan krijgt hij een ban voor pushing en ben je van hem af. ” Jij hebt ook duidelijk veel verstand van de regels Zegt gelukkig weer meer over jou dan een ander ” Zonder grap denk ik dat ik een van de weinige spelers ben die de regels wel kent. En dat je wat ik zeg überhaupt serieus neemt zegt gelukkig meer over jou dan een ander.
-
Je moet gewoon al je grondstoffen op een transportmissie naar zijn maan sturen. Dan krijgt hij een ban voor pushing en ben je van hem af.
-
1 keer vloot en 10 keer eco geen ronde uni
-
[TOT: 28.776.000] Lord-Freeza [F-E-L] vs. Babbel (A: 0, V: 28.776.000)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostQuote from Spacefighter: “Quote from INSIDIOUS: “gaan jullie dit nu bij al me slagen doen...wat een diep triest volk zijn jullie weet niet waar julie vandaan komen of geboren zijn maar kan nooit veel goeds zijn hoe jullie met mensen ongaan al; dat getreiter en gepest... en dat nog wel met ze alle tegen over een...erg stoer hoor jongesss zou je is face 2 face moete doen..maar achh daar zullen julliec wel weer te schijterig voor zijn ,al die haat en misgunning van jullie nou veel plezier ermee ik …
-
PostAls ik dat nu ga doen, dan zou dat ook onder pushing vallen
-
PostHij steelt ook gewoon 0 grondstoffen
-
[TOT: 10.292.000] Lord-Freeza [F-E-L] vs. Giant (A: 732.000, V: 9.560.000)
PostQuote from davyyyh: “~Kettingzaag~ Nee, echt geen pushing dit! Tweede keer al trouwens dat een alliantiegenoot mr Insidious pusht, misschien wel nog meer keren. Ach, heeft die meer tijd voor zijn.... nee laat maar ik zeg niks. ~HT @27-08-'19 ~11:15 | Ingame berichten zijn niet toegestaan. Mocht dit van invloed zijn voor bepaalde waarheden, dan is er altijd Support of de Mails van de GO en SGO om je ei kwijt te kunnen. Het forum is niet de plek om dit aan te kaarten. ” ~KNIP!~ ~HT @27-08-'19 ~19:…
-
[TOT: 10.292.000] Lord-Freeza [F-E-L] vs. Giant (A: 732.000, V: 9.560.000)
PostIk heb idd ook een screenshot van dat bericht gezien haha. Jammer dat je dan zo gaat doen..
-
Quote from Yoshi: “Naja ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook een onzin idee vind en dat het er waarschijnlijk niet door gaat komen. Het spel is gemaakt voor iedereen, niet alleen voor de mensen die overdag kunnen en vooral willen spelen. Als je het alleen overdag toelaat zul je de mensen uit de nachtdienst frontaal wegpesten hier. Dat lijkt me nu net niet de bedoeling. Ik weet niet hoe serieus deze beginpost is, maar ik ben wel van mening dat er ruimte is voor discussie over het onderwerp a…