Search Results

Search results 581-600 of 681.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nadat Wish2Die klaar is met het vermoorden van Robbendinho scheurt hij de kleren van zijn lijf als een of ander beest. Sterker nog; Hij is een beest. Zijn hele lichaam is bekend met een lekker warme bontjas. Zelfs op plekken waar geen haren horen te groeien heeft hij haar. Wish2Die rent naar de onschuldige burger Wadloper er trekt hem uit elkaar met zijn kaken. "Oh nee doe het niet" schreeuwt Wadloper het uit, maar niemand grijpt in. "Hé jij daar, kutwolf, stop daar mee" Het was Gambit. Hij was …

• Hysteria maakt Wish2Die de nieuwe BM. Wish2Die is bij deze de nieuwe BM! --------------------------------------------------------- Robbendinho is inderdaad beul en probeert Wish2Die te beulen. Wish2Die is het hier echter niet mee eens, want hij is de IJzeren Hein. "Als de beul de ijzeren hein wil vermoorden zal dit mislukken en zal de beul zelf sterven, de identiteit van de ijzeren hein is dan ook bekend" Robbendinho sterft; Robbendinho was de Beul

• DERDE LYNCH RONDE 1 Yoshi Hysteria 2 Hysteria Robbendinho 3 Wadloper Hysteria 4 Straatveger Hysteria 6 Robbendinho Wish2Die 7 Wish2Die Hysteria 12 Gambit Hysteria Jullie hangen Hysteria op; zij was de Welp In de nacht sterft Straatveger; hij was de Ziener Als @Hysteria even aan mij laat weten wie de nieuwe BM wordt, dan kunnen we door LET OP: de volgende ronde is vrijdag 2 februari 23:59

• En dan geen ronde uni zodat ik lekker in mw 9 kan gaan minen

• Quote from EL CAPITAN: “Quote from wickedmen030: “ik heb gehoord dat de illuminati hier achter zit ” weet niet of dit confirmed is? ” Nice

• Quote from Robbendinho: “De welp kan ook niet meer lunchen nu nacht 3 geweest is toch @Anuvinda Dat straatveger slecht is geloof ik helemaal niks van. Even snel voor de lynch een wolf opgeven omdat er een kans bestaat dat je niet overleefd doet een slechte niet. Er was geen enkele aanleiding straat te lynchen. WIsh is afwezig als ik weet niet hoe. Die stuurt gewoon elke nacht een gok in of niet Wish? Er bestaat ook nog een kans dat er maar 1 wolf was en twee welpen? Ik zeg voor nu nog Wish en Hy…

• De ideale uni voor mij zou zijn: 10x eco 0,5x vloot +75 velden Beginnen met 50 mil DM 10% deutverbruik 4 melkwegen van 100 stelsels

• Ik wacht nog steeds op de dag dat er een 10x eco speed uni komt

• Net nu ik zo lekker draai in Zagadra

• lol

• Koloboten boost

Anuvinda - - The Docks

Ik zou best 30 velden meer willen hebben op een deutkolo ja

• Koloboten boost

Anuvinda - - The Docks

Kansen? Ik wil zekerheid.

• Koloboten boost

Anuvinda - - The Docks

Ja ik vind het ook altijd zo vervelend dat mijn planeet onder de 250 velden komt. Soms moet ik wel 20 keer proberen voordat ik eindelijk een planeet boven de 250 velden heb. En dat op plek 9. Vind het gewoon zonde van mijn grondstoffen. Een booster lijkt me wel een goed idee, maar dan blijft het nog steeds een soort van kans. Daarom lijkt het me beter dat iedere plek gewoon een vast aantal velden heeft. Bijvoorbeeld alle planeten die je koloniseert op plek 9 hebben 260 velden. Daarboven op kun j…

• TWEEDE LYNCH RONDE 1 Yoshi Timmit 2 Hysteria Timmit 3 Wadloper Timmit 4 Straatveger Timmit 6 Robbendinho Wish2Die 7 Wish2Die 10 Timmit 11 Naatee Timmit 12 Gambit Timmit Jullie hangen Timmit op; hij was Wolf In de nacht sterft Naatee; hij/zij was Burger Wish2Die ontvangt bij deze een gele kaart. Timmit niet, want die is dood Volgende ronde is donderdag 1 februari 23:59

• Uitslag eerste lynchronde: 1 Yoshi Villain 2 Hysteria Villain 3 Wadloper 4 Straatveger Timmit 5 Space Wish2Die 6 Robbendinho 7 Wish2Die Villain 9 Villain 10 Timmit Villain 11 Naatee 12 Gambit Rob Lynch is Villain; hij was een burger In de nacht stierf Spacefighter; ook hij was een burger Wadloper, Robbendinho en Naatee krijgen een gele kaart voor het niet stemmen. 2 maal geel is rood. Wat dat inhoudt spreekt denk ik voor zich Volgende ronde is dinsdag 30 januari 23:59

• Nachtpost!! 1 Yoshi Hysteria1 2 Hysteria Hysteria2 3 Wadloper Wadloper1 4 Straatveger Wadloper2 5 Space Hysteria3 6 Robbendinho Wadloper3 7 Wish2Die Wish2Die1 8 Wicked 9 Villain Wickedmen1 10 Timmit Rob1 11 Naatee Hysteria4 12 Gambit Gambit1 Jullie nieuwe BM is dus Hysteria Wickedmen sterft in de nacht: Hij was de Beschermengel Volgende nacht is zondag 28 januari 2018 om 23:59

• Zagadra account gezocht top 5

Anuvinda - - Account gevraagd

Quote from Robbendinho: “Hoi Anuvinda, als je nog een plekje stijgt sta je al top 5 ” Dat duurt me te lang

• Iedereen die niet in de top 10 staat van de ally IDIOTS is een pushingaccount

• Klinkt als een slechte deal. Zelfs mijn multi-accounts staan hoger.

• Oke, laten we beginnen dan maar: Inactiviteit wordt afgestraft op een manier die ik passend acht Eerste ronde is BM ronde, maar telt wel als een nacht Mogelijke rollen Goodies: Beschermengel (sorc) Beul (Beult) Burger Dorpsgek (Kan iedere oneven nacht van 3 spelers de rol vragen) Helderziende (Kan iedere nacht de alliantie van een speler zien goed/slecht) Huidenwisselaar (Kan in de nacht met iemand wisselen, alle acties op deze personen gebeuren dan op de andere) Jager (neemt iemand mee zijn gra…