Search Results

Search results 341-360 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• We hebben afscheid genomen van Lange Giraffe, we bedanken hem voor zijn tijd en inzet. Nieuw in het team is Trazz, hij gaat U3 onder handen nemen en wensen hem veel succes en plezier! We zijn nog steeds op zoek naar nieuwe go’s en mods!

• Quote from odlaw: “Hoe verdeel je de winst, tegenwoordig? ” Quote from Spacefighter: “ojelle is Mau of mist er nog een 3e mysterieuze Winst verdeel je met dezelfde k*'t excel als 10 jaar terug. Dus niks verandert! Gewoon de GO een envelopje toeschrijven, dan keuren ze alles goed indien het klopt. #protip ” Zit al met smart te wachten Leuk verhaaltje ook !

• Verbeterknop

Hysteria - - Klachten en bugs

Het is verder een betje weinig info, misschien even een ticket aanmaken? Welke browser speel je, ik speel zelf vanaf safari en er hapert hier en daar ook wat, misschien een andere browser even proberen?

• Verbeterknop

Genoeg opslag?

• aanvalsblokkade???

Quote from odlaw: “Als je het mijn vrouw vraagt, dan kun je me beter direct gewoon antwoord geven, dan te roepen dat ik beter moet zoeken... dat probeert ze al ruim 20 jaar en het maakt geen ruk uit: ik kan nog steeds niets vinden... Waarom heb ik nu al voor de 2e dag achtereen een aanvalsblokkade op Polaris? Ik probeer een enorme inhaalslag te leveren en daar is het actief raiden van i-tjes toch echt wel onderdeel van. Dat gaat zo niet langer! ” De eerste was volgens mij helemaal niet aangekond…

• Mobiel spelen naar de gadver

Voor Duitste server zal je bij de Duitse support moeten zijn Het is ook niet optimaal en ideaal maar de mobiele versie uitschakelen zou moeten helpen bij de problemen op mobiel. Hier geprobeerd met chrome en safari, telefoon volledig ge-update. Mobiele versie zou automatisch moeten uitschakelen als je volledig uitlogt op de telefoon, en anders zou je dat even op een pc/tablet moeten doen. bij Safari werkt het met geheel uitloggen. Het door enteren werkt bij nog gewoon wel, als je met add-ons spe…

• Discussiedraadje nieuwe uni

Hysteria - - Algemeen

Helaas nog niet bekend wanneer deze gaat komen maar voor wat voorpret kunnen we hier over de nieuwigheidjes en de uni keuvelen. Meer info hier over vind je : Hierzo! Ik ga spelen wie doet met mij mee?

• We nemen afscheid van Sparrie. We bedanken hem voor zijn tijd en inzet en wensen hem succes irl.

• Kan niet inloggen op Japetus

board.nl.ogame.gameforge.com/i…?postID=906433#post906433 Is momenteel bezig met V8.

• Helaas moeten we afscheid nemen van Kaj, we bedanken hem voor zijn inzet en tijd. Ook heten we Lange Giraffe van harte welkom, hij gaat als go aan de slag onder leiding van Jillian.

• Populariteit Ogame

Hysteria - - Algemeen

Quote from Woozy: “Quote from Jillian: “Innogames heeft voornamelijk spellen met een "eindspel" wat eindigt, en dan sluit de wereld na een tijdje (met uitzondering van een paar werelden) compleet ander concept; maar ja, neemt niet weg dat er wat moet gebeuren natuurlijk ” Dat gaat voor FOE niet op =oneindig ” Als ze bij FOE besluiten om geen nieuw tijdperk meer te maken dan houd het ook op . Verschil met FOE is ook dat FOE een goed werkende app heeft, en het is een spel waarbij je geduld moet he…

• Inactivity script vragen

Hysteria - - Algemeen

Mag je terug naar de uni waar je vandaan kwam ook al stond je daar in de top 20?

• Inactivity script vragen

Hysteria - - Algemeen

Blijft je account daar altijd bestaan, of word deze daar uiteindelijk ook verwijderd? Als je in die inactiviteitserver terecht bent gekomen, kun je daarna kiezen waar je heen gaat, of ga je automatisch terug naar waar je vandaan komt?

• Ogame en politiek

Hysteria - - Algemeen

Ik heb normaal gesproken niet echt behoefte om te reageren op zulke uitingen, want soms kan ik wel en punt vinden waarvan ik denk ja, daar heb je een punt. Maar hier kan ik hem even niet vinden. Als het team vergeleken word met de politiek, dan wil ik jou vergelijken met Rutte, weigert zijn zijn eigen bijdrage aan ellende te erkennen, en heeft daar doorgaans geen actieve herinnering aan. Dat gevoel geeft jij mij met deze post momenteel. Volgens laat je merken dat je werkelijk geen flauw idee heb…

• Jillian is gepromoveerd naar SGO, we wensen hem succes en veel plezier in zijn nieuwe functie!

• We hebben helaas afscheid genomen van Fearlessz. We danken haar voor al haar tijd en inzet en wensen haar veel geluk en plezier in RL.

• Vandaag verwelkomen we weer een oude bekende, Yoshi heeft besloten dat naast de groene kleur, oranje ook prima staat! Hij gaat aan de slag in Hyperion. Mocht je ook van kleurtjes houden stuur een sollicitatie, we zijn nog steeds op zoek naar beide kleurtjes!

• Paasevent!

Hysteria - - Algemeen

Uitslag van de paaswedstrijd! Allereerst iedereen bedankt voor de deelname, doordat er veel spelers mee doen kunnen we dit blijven doen! Wel bleek het voor sommige best moeilijk om geen dubbel vakje te kiezen, gelukkig waren dat geen prijs vakjes. Helaas zijn niet alle prijsvakjes gekozen maar we hebben toch een leuk lijstje winaars! De winnaars: Energiebooster 40%, voor 7 dagen @Deurwaarder Boosters 30 dagen metaal 20% - @Ruimtevaarder kristal 20% - @xMiningBeast kristal 40%- @paul-maximilianus…

• Paasevent!

Hysteria - - Algemeen

Uitslag volgt zo snel mogelijk!

• We nemen afscheid van GO DoubleD. We bedanken hem voor zijn inzet en wensen hem veel geluk in RL!