Search Results
Search results 201-220 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from hete pepper: “Quote from Pukk: “Nog geen maandje terug heb ik 'm in Tarazed gesloopt. Vermoedelijk de gemakkelijkst te crashen fleeter op NL servers :') ” hij gaat vandaag van 1.5 naar 5.7miljard vloot ..... ” ik zie dat meneer zijn vakantiegeld idd gehad heeft xD
-
Kale en niet te pakken? XD volgens mij moet hij dan even goed rondsnuffelen op het board... ik geloof dat ik in mn eentje al 20-25 hits tegen Kale op mn naam heb staan in de periode voordat ik stopte... altijd leuk om dit soort slagen te zien, leuke hit
-
Quote from smurf: “Quote from Klapstoeltje: “en voor dit soort vlootjes worden maantjes geknald tegenwoordig? XD aardig winstje hoor, maar absoluut niet maanknal waardig tho... ” Haha zo erg is het gesteld in spica.. Dit is tegenwoordig een mega vloot om achteraan te gaan alles en iedereen is blauw of gecrasht.. En wat moet ik anders met de rips doen? ” ja goed punt xD achja, gaat niet lang duren voordat ook ogame.nl opgeheven word en net zoals een aantal andere kleinere communities naar .org of…
-
en voor dit soort vlootjes worden maantjes geknald tegenwoordig? XD aardig winstje hoor, maar absoluut niet maanknal waardig tho...
-
prima hit met een heerlijke winst
-
lekker gedaan hoor, gl@rb def
-
mooi gedaan maatje
-
goed bezig pik
-
Quote from Courage: “Deze slag is dieptriest. Feit: Speler Zeraora heeft de alliantie verlaten.02.04.2022 23:20:54 Van: StupidDog Zeraora heeft StupidDog verlaten. Gevechtsrapport Budweiser [xxx]02.04.2022 23:55:07 Knap hoor Vergeet hierbij niet dat de vloot hiervoor gespot is door DDR zijn oude accountje en dat er geen enkel bericht van Alex aka Klapstoeltje aan vooraf is gegaan. Let op! geen bericht ingame en ook niet via de whatsapp waarop Alex normaal gesproken zo fanatiek mee is. @Klapstoel…
-
Quote from Hysteria: “Quote from Klapstoeltje: “Allereerst, sorry Courage, ik had er geen zin meer in, ik liep al tijden tegen het eventuele idee om te schroten en naar mines te gaan aan, maar dan zou ik aan ogame vast blijven zitten, dus account vergeven aan Ddd. Wat die ermee doet moet hij helemaal zelf weten, het account is van hem. Ddd, meteen een flinke klapper enkele uren na overname, leuk gedaan en succes met het account verder wat je er ook mee gaat doen. ” Heb je je alliantie genoten we…
-
rips van een allygenoot ninjaen omdat ie op een NAP van je vliegt is geen naaistreek zeker? Of was je dat alweer vergeten vanwege je "korsakoff"... @Trucker @Dizzy, het is geen naaistreek, ik heb account overgegeven, wat ddd ermee doet moet ie helemaal zelf weten
-
Allereerst, sorry Courage, ik had er geen zin meer in, ik liep al tijden tegen het eventuele idee om te schroten en naar mines te gaan aan, maar dan zou ik aan ogame vast blijven zitten, dus account vergeven aan Ddd. Wat die ermee doet moet hij helemaal zelf weten, het account is van hem. Ddd, meteen een flinke klapper enkele uren na overname, leuk gedaan en succes met het account verder wat je er ook mee gaat doen.
-
[Post 2022 merge][TOT: 616.122.000] Vogel [STU] vs. Pip [Jigsaw] (A: 2.210.000, V: 613.912.000)
Postlekker bezig manneke
-
onder het motto van klein maar fijn On 31-03-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zeraora [STU] ________________________________________________ Destroyer 30.000 _________________________________________ Defender de zwerver [Jigsaw] ________________________________________________ Solar Satellite 3.643 Deathstar 4 Crawler 936 Rocket Launcher 66.100 Light Laser 1.760 Heavy Laser 470 Gauss Cannon 65 Ion Cannon 250 Plasma Turret 270 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 ___…
-
[Post 2022 Merge] [TOT: 314.095.000] Zeraora [STU] vs. Pip [Jigsaw] (A: 9.375.000, D: 304.720.000)
Postnog een klein snackje, sorry pip On 29-03-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zeraora [STU] ________________________________________________ Destroyer 30.000 _________________________________________ Defender Pip [Jigsaw] ________________________________________________ Solar Satellite 1.300 Deathstar 1 Crawler 1.100 Rocket Launcher 26.075 Light Laser 50.000 Gauss Cannon 100 Plasma Turret 1.000 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 ______________________________________…
-
en nog eentje On 29-03-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zeraora [STU] ________________________________________________ Battlecruiser 25.000 _________________________________________ Defender Charon ________________________________________________ Large Cargo 2.743 Cruiser 10.233 Espionage Probe 1 Reaper 1 Pathfinder 1 Rocket Launcher 32 Light Laser 4 _________________________________________ After the battle ... Attacker Zeraora [STU] __________________________________…
-
[Post 2022 Merge] [TOT: 369.375.000] Zeraora [STU] vs. Marshal Io (A: 1.785.000, D: 367.590.000)
Postklein snackje gespot On 29-03-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zeraora [STU] ________________________________________________ Battlecruiser 50.000 _________________________________________ Defender Marshal Io ________________________________________________ Small Cargo 8.839 Large Cargo 2.535 Light Fighter 5.337 Heavy Fighter 1.127 Cruiser 688 Battleship 611 Recycler 10 Espionage Probe 11.361 Bomber 359 Solar Satellite 50 Battlecruiser 188 Pathfinder 510 Rocket Launche…
-
ook even rond wezen snuffelen, denk dat de meeste spelers door Courage wel gewaarschuwd zijn want er was niet zoveel meer te vinden. In ieder geval even kunnen knikkeren, klein winstje, maar wie het kleine niet eert... naderhand nog een heel bericht ontvangen over het uitsterven van ogame.nl... tja... dat is al bijna 10 jaar het geval... On 29-03-2022 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zeraora [STU] ________________________________________________ Deathstar 4.779 ____________…