Search Results

Search results 221-240 of 903.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Het 'wat als'- spel

SailorTwift - - Thuisplaneet

Quote from Kamikaze: “Terug naar de harten 70/80 mentaliteit! Respect voor anderen, normen en waarden en minder ellende. Wat als je één superkracht kon hebben, wat zou het dan zijn? ” Ik zou dan kiezen voor warpen, overal naartoe kunnen in de wereld binnen een seconde Wat zou je doen als je te horen zou krijgen dat je nog een jaar te leven zou hebben, maar in dat jaar alle financiële middelen tot je beschikking zou hebben.

• specs van doeluni

SailorTwift - - Spel

@Jillian of @Hysteria kan er niet een speciaal topic geopend worden (Door jullie in beheer zonder reactie mogelijkheid) met alle ins en outs over de vragen en antwoorden tot zover in dit topic... heel onoverzichtelijk omdat er meer flame is dan daadwerkelijke vragen en antwoorden. Sommige mensen vinden het heel moeilijk om ontopic te blijven en zich niet uit te laten lokken....

• specs van doeluni

SailorTwift - - Spel

Lekker bezig ik twijfel nog over Deimos of Zaga

• specs van doeluni

SailorTwift - - Spel

ja dat mogen we ook niet vergeten idd, de spoeling van het team is al aardig dun en dan ook nog een merge met alle problemen van dien er bij... succes in ieder geval! ik wacht in ieder geval nog even met mergen tot er een antwoord is betreffende de herplaatsingen, en of we nou wel of geen gratis herplaatsing krijgen als je in hetzelfde stelsel een andere plek aangewezen krijgt (ivm optimalisatie mijnopbrengsten)

• specs van doeluni

SailorTwift - - Spel

Quote from bassie36: “Quote from Klapstoeltje: “misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst? ” valt met mij altijd over te praten Quote from Courage: “All merges will start at 11:00 CET and end on Monday 4th April at 12:00 CEST. All target servers which will have a settings change (listed below) will be updated at 13:00 CET today. dit forum is wat actiever en bied misschien wel wat antwoorden ” thanks ” Quote from …

• specs van doeluni

SailorTwift - - Spel

Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst? ” Dan ben je helemaal onaantastbaar.. ” neuh was meer vanuit de grotere ccounts bedoeld om kleinere accounts niet te gaan bashen, maar het was maar een idee

• specs van doeluni

SailorTwift - - Spel

misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst?

• leuke slag hoor netjes gedaan, gl@rb MisterC maar dat moet vast wel lukken

• uni-hoppen

SailorTwift - - Spel

Quote from Kamikaze: “Hij is i nu dus mogelijk komt hij... ” oh god nou dan blijf ik lekker in vm zitten voorlopig xD

• uni-hoppen

SailorTwift - - Spel

Quote from mauricovic: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from mauricovic: “Quote from Jelly015: “? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha ” Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest.Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten.... ” ja polar…

• uni-hoppen

SailorTwift - - Spel

Quote from mauricovic: “Quote from Jelly015: “? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha ” Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest. Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten.... ” ja polaris is echt een geniale uni, niet verbaasd zijn al…

• uni-hoppen

SailorTwift - - Spel

Quote from Black knight: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Jillian: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Jillian: “ ” ” ” okee, dus als ik met mijn Japetus account naar een willekeurige uni wil, en ik plaats overal binnen de top20 binnen .NL, dan kan dat dus zonder verdere gevolgen of iets dergelijks? ik heb daar genoeg punten, waarmee ik in iedere uni van .NL binnen de top10 zou staan, en dan hoef ik hem alleen maar 60 dagen inactief te laten worden en dan via dat kerkhofgebeuren een nieuw…

• uni-hoppen

SailorTwift - - Spel

Quote from Jillian: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Jillian: “Spijtig genoeg is het een legale merge zolang die in een van de ranglijsten top 20 .nl is, en origineel uit .nl komt. Mochten mensen hier klachten over hebben, dan zie ik daar graag tickets van dan als "klacht" doorgezet kunnen worden naar GF. ” dus als ik het goed begrijp, ik sta in zagadra op plek 13, dus in de top 20, dat betekend dat als ik mijn account inactief laat gaan, ik hem zonder problemen naar Polaris ofzo toe kan ga…

• Slotje aub

• bump, inmiddels rang 14

• uni-hoppen

SailorTwift - - Spel

Quote from Jillian: “Spijtig genoeg is het een legale merge zolang die in een van de ranglijsten top 20 .nl is, en origineel uit .nl komt. Mochten mensen hier klachten over hebben, dan zie ik daar graag tickets van dan als "klacht" doorgezet kunnen worden naar GF. ” dus als ik het goed begrijp, ik sta in zagadra op plek 13, dus in de top 20, dat betekend dat als ik mijn account inactief laat gaan, ik hem zonder problemen naar Polaris ofzo toe kan gaan... ondanks dat ik in uni3 bijvoorbeeld niet …

• leuke hit heb je toch nog wat gevonden vannacht/vanmorgen

• Quote from part animals: “congratz mooie winst ” thnx kerel, jij ook haha