Search Results
Search results 241-260 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
weer tekenent voor GF dat dit nog niet gefikst is.... lijkt de FIA/UEFA wel... mooie slag dat wel, mr.C heeft het wel goed gespeeld zo, wat betreft die switch van u3 naar zaga, dat mag volgens de regels helemaal niet dus de slag had helemaal niet plaats mogen vinden, gewoon even een ticket aanmaken zodat de coma dit kan rechtzetten James
-
[TOT: 905.687.000] Klapstoeltje [Ex Play] vs. kemphaan [UTR] (A: 20.363.000, D: 885.324.000) deel 2
Postdeel 2 op een ander maantje, On 13-12-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Ex Play] ________________________________________________ Battlecruiser 40.000 Large Cargo 25.000 _________________________________________ Defender kemphaan [UTR] ________________________________________________ Large Cargo 68.265 Destroyer 24 Deathstar 2 Rocket Launcher 21.562 Small Shield Dome 1 _________________________________________ 1112-1dc16cdafbabcb3962eb9e5f984a34d7cb7c6788.…
-
[TOT: 894.882.000] Klapstoeltje [Ex Play] vs. kemphaan [UTR] (A: 8.770.000, D: 886.112.000) deel 1
Postvoor de grap maar eens rond gekoekeloerd, en ja als je dit laat slingeren maar even de opruimdienst gestuurd On 13-12-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Ex Play] ________________________________________________ Battlecruiser 40.000 Large Cargo 25.000 _________________________________________ Defender kemphaan [UTR] ________________________________________________ Large Cargo 68.066 Deathstar 2 Rocket Launcher 24.633 Light Laser 27 __________________________…
-
lekkere hit weer zeg pfff, lekker doorbouwen
-
dikke hit en winst zeg.. zonde Jillian, gl@rb
-
lekker bezig hoor, jammer dat het een hoop oud allygenootjes zijn die sneuvelen haha
-
wauw, mooi uitgevoerd zeg jammer Zippp, je was altijd een super toffe speler om tegen te spelen, ik heb het bijltje er zelf ook bij neergegooid de rust die je hebt kerel, echt ongelooflijk @Courage en Middnight, zeer mooi gedaan je bewijst nog altijd de perfecte keuze geweest te zijn als mijn account overnemer
-
ja ik heb niet voor niets 4k knikkers neergelegd hahaha
-
gezien de recente ontwikkelingen bied ik ook mijn zagadra account aan, rang 13, 15 planeten met overal minstens 42-36-38 en een paar planeten met 42-36-39. Geen vloot, op gv op iedere planeet na, 1k rips achter een aardig defje, met nog 5 weken def in de wachtrij. Stuur maar een berichtje of spreek me aan op whatsapp of wat dan ook, idc
-
heerlijk bezig, duidelijk de juiste keuze gemaakt door het acca aan jou te geven
-
Klapstoeltje out
Postdankjulliewel allemaal @Jenske03 zorg je goed voor mijn Rhea accountje @Middnight is al heerlijk bezig op mijn Japetus zag ik keep them coming
-
Klapstoeltje out
PostQuote from gambit: “Alex tja moet ik zeggen het ga je goed in rl xd heb toch zomaar het gevoel dat je ooit wel weer terug keerd haha. Maar voorlopig even tijd aan jezelf en je gezin besteden. ” Quote from Hysteria: “Veel geluk en plezier IRL en tot over 6 maandjes ongeveer ” dit keer niet, ik ben vorig jaar nog overgehaald om toch door te gaan maar nu is het echt klaar en finito