Search Results
Search results 281-300 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
zoals ingame al aangegeven, ik was bezig met een potje league xD netjes gespot en gesloopt
-
Hoe is het nu met Kreela
SailorTwift - - Algemeen
Postok.doei..
-
Quote from Zippy: “Ik vraag me wel even af op je rapportje wel klopt @Klapstoeltje? Deel 1: 77 van de 82 miljard puin terwijl ik er 25.5 miljard van heb? Deel 2: 14 van de 14miljard ik snap dat je een paar miljard gelijk in je reapers hebt liggen maar als ik deel 1 en 2 optel kom ik op totaal 116miljard geruimd puin van de 96 dat er lag?? Neem niet aan dat je 20miljard puin in je reapers had denk ff in deel 2 het puin op ‘niemand’ zetten en dat je dan goed zit over 2 slagen verdeeld. Puin van de…
-
Quote from Zippy: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Zippy: “Quote from Courage: “Wel jammer van de gestolen grondstoffen door Zippp maar die kans was uiteraard aanwezig. ” Als klapstoel niet zo driftig was gaan spioneren vlak voor/ na zijn hit had ik niet eens doorgehad dat hij uit vmode was gekomen, dus dit was een gevalletje eigen schuld, dikke .... Maar je hoort mij niet klagen over de heads up die hij me daarmee gaf ” liever te veel spioneren dan.in een onverwachte counter vliegen he dan…
-
Quote from Zippy: “Quote from Courage: “Wel jammer van de gestolen grondstoffen door Zippp maar die kans was uiteraard aanwezig. ” Als klapstoel niet zo driftig was gaan spioneren vlak voor/ na zijn hit had ik niet eens doorgehad dat hij uit vmode was gekomen, dus dit was een gevalletje eigen schuld, dikke .... Maar je hoort mij niet klagen over de heads up die hij me daarmee gaf ” liever te veel spioneren dan.in een onverwachte counter vliegen he dan is die 25mld een schijntje xD
-
Quote from Ind0: “Embrace your inner V-HOPPER Klap... Lekkere hit @Annu glrb of glrl Mooi dat die ene gebanned is en het slagje niet kan bevuilen.. ” hahaha ja ergens toch wel he xD bedankt voor de felicitaties allemaal en idd dat dit topic maar niet bevuilt mag worden
-
en het restantje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [RoT] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.053.444 Zwaar gevechtsschip 2.934.129 Kruiser 181.184 Slagschip 125.487 Interceptor 138.518 Reaper 161.179 Pathfinder 179.423 Klein vrachtschip 2.007.649 _________________________________________ Verdediger Anunnaki [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachts…
-
Zo dan, mijn grootste solo slag tot zo ver, ik was genoodzaakt door drukte en andere verplichtingen om hier ook over te gaan op een vmode hop stijl. Annunaki was mijn doelwit, een beetje rondkoekeloeren hier en daar, maar het viel mij op dat hij in ieder geval savonds altijd wel online was of aan het opletten was. Vanmorgen had ik onverwachts een uurtje of 2 vrij, dus besloot om eens te gaan kijken, zijn vloot lag zonder activiteit in volle glorie op zijn maan. Ik heb snel eerst maar gelanceerd,…
-
jenske heeft het stokje van mij overgenomen dus xD
-
en waar is mijn bedankje dan :O nee geintje kerel xD @HvH& goede uitleg en toch een leuk afscheidshitje
-
laten we het erop houden dat het een prima strijd onderling was @kale, en @Gravely buiten de overmatige dm spending om (wat je helemaal zelf moet weten natuurlijk want het hoort nou eenmaal bij het spel) heb ik ook nooit problemen met jou gehad en was de keuze voor te tegenstanders puur een strategische en vooral spannende zet haha dus wellicht zullen we in de toekomst elkaar wel weer tegen komen
-
We hadden een tijd, datum, plan van aanpak.. ofnouja, mijn allygenootjes.. ik wist er niets van af, was niet op de hoogte... Dus ik kwam uit vm en deed wat ik vanaf mijn vertrek uit CCG deed, Kale pakken.. Echter was het een subje, achteraf kreeg ik dus te horen dat Kale deelnuitmaakte van de plannen... dat wist ik niet.. Maarja, niet opletten is je vlootje verliezen.. Kale wilde hoe dan alles vergoed hebben anders zou hij niet meer meevliegen en er ook voor zorgen dat Baboon niet meer zou meevl…
-
tja, jammer dat je gecrashed bent Fonzy, je was een behoorlijke aanjager in deze uni leuk om met je samen gespeeld te hebben maar jammer dat je moet sneuvelen door een gekochte vloot... maar achja, dat hoort tegenwoordig helaas bij ogame Gravely, goed gespot en afgestraft, laat je dan toch eindelijk eens wat zien met die megavloot van je. Als het aan ons gelegen had was je al neer geweest met een volle actie, echter door een naaistreek van Kale (die alle plannen doorgespeeld heeft aan je) kon di…
-
Quote from internecine: “Quote from Gravely: “Quote from internecine: “heerlijke slag !! proficiat en succes met de buit nu met ze allen maar met smart wachten tot de nummer 1 met een grotere slag komt? oh wacht.... skills aka kale GLRB en succes irl ! ” deze post is gerijpt als een appel in een hittegolf. ” blijkbaar zat die opmerking je hoog dat je een forumpost opzoekt van bijna een maand geleden ” of hij probeert gewoon extra reacties uit te lokken xD
-
ik was op zoek naar een leuk target voor mijn "sloop 50 raketten" missie, en toen kwam ik deze tegen klein maar fijn De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 11.723 Slagschip 4.689 Interceptor 5.032 _________________________________________ Verdediger kemphaan [UTR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Licht gevechtsschip 2…
-
Rang 3 Japetus
Postgeen zin meer in, 400mil plus punten 14 planeten, degelijke mines en spreiding, dikke expovloot erop met een aardige gevechtsvloot. Leuke onderzoekjes, Gaat niet voor niks weg, kom maar met een leuk aanbod in pm ofzo
-
lekkere hit hoor! Ik heb gelukkig wat restjes kunnen pakken haha Ind0, zonde man, je bent altijd een super sportieve speler geweest en ook wij hebben onderling aardig wat gesprekken gevoerd, met iig heel veel respect van mijn kant uit! Ik hoop dat je gaat rebuilden want dat maakt het allemaal wel wat spannender in de uni
-
vergeten om je account in vm te zetten of ben je in slaap gevallen? iig mocht je doorgaan gl met de rebuild tijdens het vhoppen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [Ex Play] ________________________________________________ Kruiser 4.421 Slagschip 2.170 Interceptor 1.942 Klein vrachtschip 40.000 _________________________________________ Verdediger Ind0 [V-HOPPER] ________________________________________________ Groot…