Search Results
Search results 381-400 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekker hitje hoor haha, enne ik wees je op dat maantje in mw 3 pipo xD
-
ik had al aangegeven dat ik het gestolen puindeel van je eerste crash bij je terug zou komen halen aangezien je goed bezig bent om de vaste farm van Oberon te worden dacht ik: ik doe er nog een schepje boven op nergens activiteit na een uur of half 10, in de gaten gehouden, eten gaan maken, tijd vergeten... shiit... nouja.. dan maar op de gok recs verstuurd omdat er overal een timer stond. Toen er weer activiteit verscheen dacht ik dat de kans verkeken was... wat was ik verbaasd dat er 15 min la…
-
[TOT: 2.014.148.000] Independence [GZV] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 482.183.000, V: 1.531.965.000)
Postlekkere hit hoor, geprakt worden en maar blijven gooien met geld... zonde maar de volgende keer beter Independence
-
ook deze zien liggen, stapte onverwachts een paar dagen geleden uit de alliantie, uit respect een 48h laten liggen, mja dan moet je wel je vloot saven De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller 2Fat4You [FPR] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 45.100 Kruiser 17.525 Slagschip 8.178 _________________________________________ Verdediger babayaga01 [WANTED] ________________________________________________ K…
-
leuke samenwerking weer op naar de volgende (liefste weer een CCG'er hahaha)
-
voorproefje van wat komen gaat, deze slag is eigenlijk nog een persoonlijk toetjes, puin is zo goed als binnen deze slag vond plaats als persoonlijk klein toetje voor mij De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller 2Fat4You [FPR] ________________________________________________ Interceptor 3.187 Klein vrachtschip 2.500 _________________________________________ Verdediger Havoc [CCG] ________________________________________________ Groot…
-
[TOT: 161.204.000] Cheese Nugget [FPR] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 3.383.000, V: 157.821.000)
Postlekker hoor, en weer een vloot van Kale minder
-
Quote from Bolder: “Quote from Knowledge: “Het ga je goed ik stop er mee ga niet meer met deze Admin hier spelen te veel vriendjes politiek. ” Wat heeft een admin er nu mee te maken dat je stopt??Een ban gekregen ? in 99% van de gevallen terecht !! Verder een heerlijke slag. GL@RB ” dat was het bericht wat Kale ingame stuurde naar Cheese Nugget
-
Quote from Kikero: “Daarom altijd asap impuls 17 Al ben ik dan ook wel een motorenfetishist... De knal telt. In het spelletje is het uitschakelen van een tegenstander soms meer waard dan de winst. Mooie! ” ik denk dat ik maar naar hrm15 ga pushen.. Quote from Baboon: “Leef en laat leven mensen... Bij een spot sim fly weet je nou eenmaal dat het puin een risicotje is.. moet je vervolgens niet gaan miepen als het geruimd wordt. Zou je toch mogen verwachten met zo'n ogame-reputatie :') DM is part o…
-
Quote from B-The-FearlesS: “grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !! ” recs timen? Bij een spot sim fly? Beter stop jij gewoon met ogame, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met zulke uitspraken
-
klein verhaaltje. Ik begon deze uni bij CCG in de alliantie, echter ontstonden er behoorlijke spanningen binnen de alliantie na wat gezeur op het board. Nadat ik overgestapt was naar DSS (nu dus FPR) wat woorden gehad met Kale en B-The-Fearless aka Kylo ren aka Insidious. Kale en Insidious riepen dat ze mij wel weer de uni uit zouden werken maar tot op heden nog geen enkele poging behalve wat loze spios gezien. Cheese nugget en ik hebben al vaker gevlogen en steeds kwam meneer binnen 5 min na la…
-
lekker hitje hoor
-
had hem al een hele tijd in het vizier, overdag altijd online en snachts op expo save vanaf zijn planeet.. ondertussen groeide zijn def lekker door. Zodanig dat het nu een beste kluif werd... ik kwam er nog steeds doorheen met winst, maar niet denderend... dus besloten om wat raketjes te gooien om +/- 3k ion en 150 plasmas weg te beuken. Dat maakte het iets dragelijker... tot ik het rapportje zag.. een dikke worst case waarbij ik ruim 12k lg meer kwijt ben dan de sim aangegeven heeft. ach winst …
-
klein flawless hitje met 2 leuke raids erbij op een andere maan van vannacht. puin in beide gevallen ook binnen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bidoof [DSS] ________________________________________________ Kruiser 2.000 _________________________________________ Verdediger Director Sputnik [Free4All] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.486 Kleine planetaire schildkoepel 1 _____________________…
-
Quote from Yoshi: “Quote from Klapstoeltje: “ik heb alle opdrachten kunnen voltooien, de beloningen die extra zouden moeten komen werken alleen niet bij rang 1. Ik heb de 100 reapers gehad, maar de punten tellen niet bij, en omdat ik alle officers standaard aan heb zou ik ook 2 extra vlootsloten, 1 extra exposlot etc moeten krijgen... ” Kijk even of deze inventaris staan van de winkel, daar waar je normaal ook je boosters activeert ” ja ik zag het top!!
-
defbash deel 2, ook leuk winstje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [RoT] ________________________________________________ Interceptor 75.000 _________________________________________ Verdediger Technocrat Pandora ________________________________________________ Klein vrachtschip 72 Groot vrachtschip 33 Licht gevechtsschip 4.336 Zwaar gevechtsschip 1.574 Kruiser 633 Slagschip 2.064 Spionagesonde 348 Bommenwerper 1 …
-
klein defbashje deel 1 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [RoT] ________________________________________________ Interceptor 75.000 _________________________________________ Verdediger Technocrat Pandora ________________________________________________ Klein vrachtschip 2 Groot vrachtschip 133 Licht gevechtsschip 3.692 Zwaar gevechtsschip 1.186 Kruiser 734 Slagschip 1.765 Spionagesonde 2 Zonne-energiesatelliet 294 …
-
klein hitje, teveel achter een defje laten liggen is nooit goed De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [RoT] ________________________________________________ Bommenwerper 14.510 Vernietiger 130.417 Reaper 360.537 _________________________________________ Verdediger Commander Cake [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.830 Groot vrachtschip 19.392 Licht gevechtsschip 686 Zwaar ge…
-
leuk gedaan bolder, ik was idd even bezig met de kinderen haha, doe wat leuks met de goodies