Search Results
Search results 401-420 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.373.959.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Dummy Destroyer [DSS] (A: 255.848.000, V: 1.118.111.000)
PostQuote from Knowledge: “atleast klapstoeltje provides ” hahaha thnx mattie, en @B-The-FearlesS, ik speel al lang en breed geen pokemon meer grow up, jij riep van de week nog dat je me weer wilde uitdagen die wie zit nog lekker op zijn nintendotje pokemon te spelen volgens mij ben jij dat... dus lekker verwijten gooien die kant nog wal raken... ik zorg tenminste voor mijn gezin kun jij nog wat van leren hahaha Oh en btw, ik doe me niet voor als een groot iemand nergens voor nodig want ik weet wie …
-
[TOT: 1.373.959.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Dummy Destroyer [DSS] (A: 255.848.000, V: 1.118.111.000)
PostQuote from B-The-FearlesS: “whahaha grapstoeltje XD jij bent grappig XD voorlopig zit jij te vluchten metjevloot XD heb je vloot allang gespot kom maar weer terug naar mw1 dan verbouw ik hem effe tot puin poeder dat vlootje vanje,metje mattig slagje XD heb je jou slagen gezien in oberonXD de mijne is tot nu toe het grootste dus ook jij mag naar pearl gaan even een bril aanschafe geen woorden grapstoeltje maar daden(: heb tot nu toe de meeste,en de grootste slagen in oberon,dus je heb sowieso gee…
-
Postheb je weer te diep in het glaasje gedronken ventje... mijn god, wat een typkunsten weer... matig slagje, met jouw vloot kun je niet eens zelf het volledige puinruimen? lekker amateuristisch weer winstje is wel prima, zonde dummy, lekker rebuilden
-
mooi gedaan maat!
-
Quote from Knowledge: “Wil je nou niet eens credits geven voor mijn gepullde recs ” hahaha sorry het was vroeg vanmorgen xD
-
Quote from fearlessz: “nog een klein hitje, we hadden een grotere gepland maar die ging helaas niet door smile.png na het gezeur van fearlezz/kylo ren op het board ben ik uit de ally gestapt en ben ik een gezellige ally gejoined smile.png ik wil me iig gedistantieerd hebben van het gezeur wat hij op het board zet biggrin.png Ik heb geen idee waar jij het over heb!! Ik heb al heeel lang niets meer gepost dus dat. ” het ging over de andere B-The-Fearlezz of hoe hij ook heet hier, sorry voor de ver…
-
na het misvliegen op zijn vloot kreeg ik een leuk dreigement dat we wel eens zouden zien wie er nou bang was, en dat ie wel even naast me zou komen liggen thnx voor de gratis deutjes De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bidoof [DSS] ________________________________________________ Slagschip 4.330 Interceptor 2.064 _________________________________________ Verdediger Akakale [CCG] ________________________________________________ G…
-
lekkere slap hf met de goodies
-
nog een klein hitje, we hadden een grotere gepland maar die ging helaas niet door na het gezeur van fearlezz/kylo ren op het board ben ik uit de ally gestapt en ben ik een gezellige ally gejoined ik wil me iig gedistantieerd hebben van het gezeur wat hij op het board zet leuk winstje tho, gl rb@ defender De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [DSS] ________________________________________________ Slagschip 4.340 Interc…
-
[TOT: 404.271.500] Game of Trolls [DSS] vs. AlfredoMesut [OTTOMAN] (A: 48.493.000, V: 355.778.500)
Postmooie slag hoor kunnen sommige hier op het forum nog wat van leren
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from BeLikeMe: “lekker duifke dikke Knuffel is je gegund die knip noop plat ==Yoshi [20/11/20 00:39] knipje voor belediging ” @YoshiSinds waneer mag je geen knip meer zeggen ? volgens mij is dat Ht zijn woordje en ik mag dat niet Vond het er leuk ingebracht door @Hitsugaya Toushiro wat betekend dat dan graag wat meer uitleg en @Klapstoeltje ben je admin ? of iets laat dat aan hen over dankje ot lekker hoor duifke op naar meer!! ==Yoshi [28/11/20 00:09] 1 warn totaal v…