Search Results
Search results 461-480 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Waar moet ik beginnen. James appte mij een dag of 4 a 5 geleden waarin hij gaf aan onze nap te willen verbreken. Hij begreep mijn keuze voor HT en Blackhawk. Zo omschreef hij zijn keuze voor Lurtz en Plofkop. James gaf aan een beetje uit vmode te kruipen, hier en daar proberen wat winstjes te pakken en weer in vm te duiken. Dit leidde tot aardig wat irritaties binnen RoT ivm het timen van expovlootjes om puin te jatten en een aantal deutboeren die het slachtoffer geworden zijn van James, Plofkop…
-
Quote from LordCrono: “Jeetje man wat een giftige reacties hier. Zelfs van moderators. @klapstoeltje. Als je praktisch i bent, waarom ben je jezelf dan zo hard hier aan het verdedigen. Ze hadden je, of ze nou voorbereiding nodig hadden of niet. Wees blij je hoeft nu niet meer te focussen, wens de aanvallers succes, feliciteer ze en ga door met je leven. Ik wens je in ieder geval een goede rebuild als je doorgaat en anders succes in andere unies. @attackers, goed gedaan. mooie hit. ” hahahah ik v…
-
Quote from Jenske03: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from GriLLiTo: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from GriLLiTo: “Ze hebben geen idee hoe dit gaat. Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op. Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen. ” grapjas XD ik lag me kapot om jouw ego XD denk je nou echt dat ik geloofde dat mn def …
-
Quote from GriLLiTo: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from GriLLiTo: “Ze hebben geen idee hoe dit gaat. Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op. Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen. ” grapjas XD ik lag me kapot om jouw ego XD denk je nou echt dat ik geloofde dat mn def onverwoestbaar was? geen aannames maken ventje I…
-
Quote from GriLLiTo: “Ze hebben geen idee hoe dit gaat. Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op. Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen. ” grapjas XD ik lag me kapot om jouw ego XD denk je nou echt dat ik geloofde dat mn def onverwoestbaar was? geen aannames maken ventje Ik kondigde dit gisteren al aan op onze interne a…
-
"jagen" *kuch* *Kuch*, ik lag al een week of 2 stil daar, te lui, geen zin om te saven, beetje vloot en def aandrukken, beetje expos sturen, dus jagen? nee, mooie slag, maar jullie naraid slaat echt alles xD jullie hebben zelfs verlies gedraaid op de naraid. dan ben je gewoon niet snugger bezig dus trots vertellen dat alles binnen is, helemaal prima hoor, maar niet alles mooier laten voorkomen dan dat het daadwerkelijk is..
-
Quote from Plofkop: “Manmanman, scbijnheilige jankbal ben je ook. Een heel zielig poepverhaal om een klein beetje gs. Maar wel gek, je praat de hele tijd om 1 ding heen wat je hier niet vermeld. Oh je zegt net op de app dat Blackhawk alles al weet, ben benieuwd wat blackhawk van je plannetje vindt! Ps, wat maakt jou beter dan andere backstabbers als je graag wil meehelpen met het crashen van je alliantiegenoot? ” blackhawk vind de sensatie geweldig en een zielig poepverhaal om een beetje gs? de …
-
Hier zit een klein verhaaltje achter, sinds dat Plofkop, James, Lurtz en Barney gepakt zijn door Monfy en Blackhawk waren we nog steeds in goed contact en al gauw werden er bepaalde plannen gemaakt. Barney vond het leuk om Ex-Play te tippen over een mega puinveld van dik 4 miljard gs vanuit mijn expo gevechten. Lurtz, Barney, Gambit en Plofkop vonden het verstandig om hun sterkste bondgenoot te backstabben en puin te jatten (blijkbaar een blijvende trend in Zagadra). Ik heb in eerste instantie v…
-
Quote from Lord: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Jillian: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Lord: “Nu ja, je kunt het heel vervelend vinden. Je kunt ook dit voorbeeld volgen; [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000) Vervolg nr 2 [TOT: 46.989.870.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 8.402.799.000, D: 38.587.071.000) Het is niet zo dat je de winst hebt moeten inleveren of dat er geen slag is geweest... De wereld en het …
-
Quote from Jillian: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Lord: “Nu ja, je kunt het heel vervelend vinden. Je kunt ook dit voorbeeld volgen; [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000) Vervolg nr 2 [TOT: 46.989.870.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 8.402.799.000, D: 38.587.071.000) Het is niet zo dat je de winst hebt moeten inleveren of dat er geen slag is geweest... De wereld en het universum vergaan niet. Dus ik zou zelf vanu…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Abremsev: “Quote from Bolder: “Abremsev, dit mag je ook knippen..toch???Erg slechte insinuatie! Je vloot onrechtmatig behouden via een bug is fout! ” Quote from BeLikeMe: “thnx bolder idd hij mag wel over mijn kids en vrouw spreken maar mag niet zeggen dat hij lekker weer onder de brug moet gaan liggen ” Ik geef duidelijk aan in mijn post dat het niet gepast is wat jullie beide zeggen, en klapstoeltje heb ik daar ook zeker op aangesproken. Laten we het hier gewoo…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Legend.bdr: “Dan heeft hij dus verkeerd gehandeld. De slag heeft plaats gevonden, maar door een bug wist de vloot te ontsnappen. Dan had hij je dus je kerkhof moeten laten houden en je vloot de prullenbak in zoals gedaan was door aanvallers.. Laat zien dat een Coma naar mijn inziens het spel niet echt snapt en heeft gehandeld uit gevoel. ” nouja, dat niet zozeer, ik denk meer gehandeld uit het idee om spelers te behouden voor het spel de…
-
Quote from Legend.bdr: “Dan heeft hij dus verkeerd gehandeld. De slag heeft plaats gevonden, maar door een bug wist de vloot te ontsnappen. Dan had hij je dus je kerkhof moeten laten houden en je vloot de prullenbak in zoals gedaan was door aanvallers.. Laat zien dat een Coma naar mijn inziens het spel niet echt snapt en heeft gehandeld uit gevoel. ” nouja, dat niet zozeer, ik denk meer gehandeld uit het idee om spelers te behouden voor het spel denk ik. maar het zou wel terecht zijn om de vloot…
-
ik had exact hetzelfde probleem in Gemini, ik dacht dat ik snel genoeg was (sprong mn vloot binnen 2 seconde weg naar een andere maan). Echter moest ik het kerkhof teruggeven aan de coma (dat werd wat uitgesteld vanwege de discussie die ik ervan maakte want ik vond dat de aanvaller de winst ook moest inleveren dan). het oordeel van de GA in overleg met de COMA was destijds dat de aanvaller in zijn gelijk stond, want, als je daadwerkelijk snel genoeg geweest zou zijn dan zou de simulatie van het …
-
je deutkosten hebben wss meer gekost dan de winst die je hier pakt XD maar verder leuk hitje hoor, probeer wat kleine vlootjes te prakken met dat vlootje, is ie ruim groot genoeg voor
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Notuul: “Nice lekker bezig duifje! Doe je toch nog wat met dat vlootje Dacht dat je alleen maar zat te expo-en Heerlijke winst ook zeg ” duif aan expo ?zie regelmatig leuke winsten langs komen klapstoel toch! sponsor van duif ? ” nope, dit account is al een hele tijd niet meer in handen van mij.prntscr.com/shncq3 ” kan niet ruiken wie op dat acc zit!! eerst laten slopen en dan weg geven slecht hoor! vervolgens 1 gro…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Notuul: “Nice lekker bezig duifje! Doe je toch nog wat met dat vlootje Dacht dat je alleen maar zat te expo-en Heerlijke winst ook zeg ” duif aan expo ? zie regelmatig leuke winsten langs komen klapstoel toch! sponsor van duif ? ” nope, dit account is al een hele tijd niet meer in handen van mij. prntscr.com/shncq3
-
lekker gedaan heren! en mooie sportieve reactie van king! gl met de rebuild!!
-
Quote from Obi-Wan Kenoobi: “oh en vergete toe tevoege, sinds die blaaskaak uit de groep is krijge we ook geen spio`s meer... weten jullie de ontijde ng of moete we die maar overhandige? ps. wel handig te wete da jullie alleen tusse 1 & 4 durve te vliege xD Quote from El-ahrairah: “Quote from QTEKK: “Puzzel compleet. Iemand die denkt dat hij/zij activiteit maakt door een halt, daarbij ook 142 stuurt i.p.v. 1. Dit sluit perfect aan op die 'poging' van Anunaki, welk ook geen schepen bevatte dat ge…