Search Results
Search results 501-520 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekker hitje! ik heb even een druk weekend maar maandag kan ik wel weer knallen haha
-
Quote from LoneRanger: “Leuke hitjes, zeker die op Plofkop! En groot gelijk dat je puin jat als het er lang ligt. Van beide kanten wel begrijpelijk, ik zou ook geen zin hebben om te gaan saven in Deimos. Dus dan zou ik denk ik ook wel manen gaan knallen. Wel jammer dat je in vmode zit, ik had graag gezien dat je die meeloper met die grote waffel had gesloopt (Barney Simpson). Rest van de club is wel relaxt. Quote from JamesCameron: “In jouw schoenen had ik exact hetzelfde gedaan, en in mijn scho…
-
Hoi all, Ik irriteer mij mateloos aan het feit dat ik iedere 10 a 15 minuten er wel een keer uitgegooid wordt en vervolgens weer opnieuw moet inloggen. Dit is heel vervelend, zeker omdat ik ook met een ander probleem kamp... mobiel inloggen lukt ook vaker niet dan wel... inloggen in de lobby lukt dan wel, maar als je op spelen klikt bij een uni blijft ie vaak op een blauw ogame laadscherm hangen met 9 witte fluoriserende puntjes die aangeven dat er geladen wordt. Echter kun je wachten tot je een…
-
Quote from Sempi: “Nette slag heren! Goed afgestraft, doe wat leuks met de goodies! Elektrogast/Sepukku, Voorheen had ik niks tegen je en niks met je. Ik vond je een oké speler en je was gewoon neutraal. Na wat je gisteren geflikt hebt, is dit beeld wel veranderd. Hopelijk heb je je lesje nu geleerd. Wens je toch een glrb! ” Die gaat nog krijgen wat hem toekomt in zagadra, hier is hij nu neer, maar als hij overal expo puin gaat jatten en dan als een bang lammetje in vm duikt zijn de consequentie…
-
tja, te verwachten, zeker na de grote mond die meneer gaf met zijn calimero gedrag mooi afgestraft!
-
lekker hitje boys volgende is ELEKTROGAST?
-
dat deze vent nog leeft, die Opa Etroy, hij is er niet oplettender op geworden xD zal wel door de leeftijd komen inmiddels haha mooie ninja
-
mooie slag heren, netjes afgestraft
-
ik zou het heel fijn vinden als diegene die op mijn oude account zit de nickname zou willen veranderen, verder leuke ninja hoor
-
wat een mega knal zeg :O plofkopke wat doe je nou man!! :O snel rebuilden die hap, gelukkig heb jij nog een ruimtewerf aanvallers mooi gedaan hoor!
-
Quote from LoneRanger: “Quote from Plofkop: “Ah vader en zoon die precies tegelijk inloggen om half 4 snachts en vlootcontact hebben (dacht dat dat niet mocht?). Helemaal niet shady.. ” Als je dat allemaal gezien hebt om half vier ‘s nachts had je ook wel ff kunnen vertragen/spioneren/plxen.Sowieso: waarom met 6 knikkers op een defloze planeet? Er zijn wat snellere bootjes die ook een def aan kunnen die je niet tegen 6 knikkers bestand is.. Nog los van de vader/zoon relatie. Ben verder niet beke…
-
Quote from Plofkop: “Ah vader en zoon die precies tegelijk inloggen om half 4 snachts en vlootcontact hebben (dacht dat dat niet mocht?). Helemaal niet shady.. ” toen ik met een huisgenoot een paar jaar geleden aan het spelen was kregen we juist de melding dat we minstens een half uur van elkaar af moesten inloggen :O smells fishy
-
Quote from Toeter: “Quote from ReWinD: “Quote from Robbendinho: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from TheBunny: “Altijd leuk dat iedereen altijd zegt "ik ga niet spelen" maar vervolgens is het een grote kans dat ze toch een accountje aanmaken voor de 1e maand omdat er dan nog wat te beleven is als we nu eens echt voet bij stuk houden en niet gaan spelen wie weet heeft gameforce dan eindelijk het signaal dat er echt iets moet gebeuren met Ogame.nl met betrekking tot andere landen ” Daar ste…
-
krap winstje maar leuke turtle slap
-
Het 'wat als'- spel
Posteen volledig zelfvoorzienende bungalow (met internet en tv) in the middle of nowhere, met ongelimiteerde chartervluchtjes met vracht (voedsel, drinken, verzorgingspullen, sigaretten etc als geld dan toch geen rol speelt) Wat als je besmet bent met het coronavirus, zou je dan alsnog rustig de straat op gaan om je boodschapjes te halen enzo?
-
wat een prutslag zeg scaap xD nee geintje, mooie hit man op naar de volgende
-
Quote from Wickedness: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Heb je hem toch eindelijk na een jaar te pakken Al die keren dat we hem steeds in de gaten hielden tot midden in de nacht om dan maar te ondervinden dat ie ineens in meerdere mw save mogelijkheden ging maken... Lekker die stoute schoenen uittrekken, op de bank hangen en flixen tijdens het flexen. Productief weekje voor je, ff 30 miljard gs erbij. Pinned ” Lurtz hier, Ja het heeft even geduurd. Was wel een leuke tijd toen met jullie ploffers…
-
[TOT: 17.257.865.000] postduif [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.948.496.000, V: 12.309.369.000)
PostQuote from BeLikeMe: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Weer een spannende avond PartyHat Pinned ” alex had het tedruk met zijn kids ht de spanning is er bij alex al af lol :Delke noop kan hem crashen na thuis komst fleet lekker duif! ” Is niet zo moeilijk he, ik heb mijn prioriteiten wel op orde ten opzichte van andere hier dacht dat jij ook zou stoppen ivm real life of kies je blijkbaar toch liever voor de echtscheiding? wel jammer dat we op de meeting best aardige gesprekken hadden en dat daar …