Search Results
Search results 601-620 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
expo vanaf een planeet... hoe heeft deze vent zoveel vloot kunnen bouwen.... zonde zeg... dan vraag je er gewoon om
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Caspertvanmierlo: “PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd ” met een slokje op ogamen kan dat ook gebeuren lekker gespot!! plezier van de winst zaphod dat zijn strafpunten!! wel zeggen saven jongens en zelf niet doen voor effe goede rb ” serieus, is dit jouw niveau belikememet deze bijdehande opmerking.....bah bah Ik heb meerdere spelers die ik blijkbaa…
-
Quote from Abremsev: “hahaha klapstoel down!!!! Lekker hapje angelo! ” bakkes jij XD mijn nickname wordt misbruikt!
-
ik denk dat ik mijn acca al dik een maand geleden heb weggegeven xD 14 december oid voor het laatst
-
lel, nog steeds onder mijn naam aan het spelen... verander de nick eens kerel, succes met de rebuild iig, Angelo, netjes afgestraft
-
Farm accounts
SailorTwift - - Spel
PostQuote from MiniMe: “Misschien is mijn post over een farm account niet duidelijk genoeg geweest of heb ik het verkeert omschreven. Ik zal bij deze nog eens een poging doen om het duidelijker te maken. Het is niet toegestaan een hoger gerankte speler grondstoffen te geven op welke manier dan ook. Als je doel bewust een account maakt zodat je geraid kan worden door een hogere speler om hem zo grondstoffen te geven zonder tegen prestatie ben je aan het pushen. Heb je hier speciaal een account voor g…
-
Farm accounts
SailorTwift - - Spel
PostQuote from ReWinD: “Quote from Lord: “Hoe fijn is het om te zien dat je ons verteld hoe de zaken staan met betrekking tot de rechten die GA's/GO's hebben op het board, waar ik me meen te herinneren dat het verdelen van die rechten aan mij is voorbehouden? ” Dit was niet zo erg mijn bedoeling. Ik vond het niet zo charmant hoe de thread van Klapstoeltje werden behandeld. Hier in ben ik zelf ook te ver gegaan om te vertellen hoe het board werkt. mijn excuses.Quote from Lord: “Van mij de vraag, is h…
-
Het blijkt nogal gevoelig te liggen. Het bespreken van een bepaald topic die resulteert in het verwijderen van alle posts hierover zonder verder enige duidelijk opheldering. Spreekt weer van een behoorlijke censuur en vriendjespolitiek binnen het team. Elkaar bij grove fouten de hand boven het hoofd houden, hoe maak je een spel en community kapot @Lord @Hysteria, steeds het verwijderen en sluiten van topic heeft geen zin. Ik ga hierbij samen met een aantal andere spelers stappen ondernemen naar …
-
farmaccounts
SailorTwift - - Spel
PostSorry hoor, maar wat is dit voor censuur, ik stel gewoon een vraag die veel ogamers aangaan... @Hysteria @MiniMe Dus hierbij nogmaals het topic. Nu graag het fatsoen het bericht te laten staan, zodat andere spelers hier hun visie op kunnen geven en anders gaan we direct in gesprek met de Coma. Dus nogmaals, het hierbij al 2x verwijderde topic zonder enige opheldering: *KNIP*
-
waarom vlieg je niet gewoon met 4k rips zoals je bij andere simpele raidjes doet xD
-
LOCA_GALAXY_ERROR_NOOB
SailorTwift - - Spel
Postnou de taal is duidelijk, GF heeft een duidelijke mening over je haha
-
planeetje nummer 3 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bidoof [Ex Play] ________________________________________________ Vernietiger 10.280 _________________________________________ Verdediger Procurator Star ________________________________________________ Klein vrachtschip 860 Groot vrachtschip 410 Licht gevechtsschip 442 Zwaar gevechtsschip 158 Kruiser 732 Spionagesonde 5.744 Pathfinder 805 Raketlanceerder 1.110 Kleine laser …
-
planeetje nummer 2: De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bidoof [Ex Play] ________________________________________________ Slagschip 30.885 Klein vrachtschip 15.591 _________________________________________ Verdediger Procurator Star ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.814 Groot vrachtschip 3.803 Raketlanceerder 1.408 Kleine laser 576 Grote laser 609 Gausskanon 265 Ionkanon 744 Plasmakanon 75 Klei…
-
spot sim fly. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bidoof [Ex Play] ________________________________________________ Interceptor 29.152 _________________________________________ Verdediger Procurator Star ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.001 Groot vrachtschip 513 Licht gevechtsschip 280 Zwaar gevechtsschip 719 Kruiser 356 Slagschip 225 Spionagesonde 8.819 Interceptor 166 Pathfinder 1.493 Raketl…
-
an: vloot commando We liepen de resten van een oude oorlogsarmada tegen het lijf. Technici vliegen direct op dit scheepskerkhof, wie weet zitten er nog bruikbare schepen tussen. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Spionagesonde: 19709 Klein vrachtschip: 373 Slagschip: 1 Bommenwerper: 2 Zwaar gevechtsschip: 28 Vernietiger: 3 Padvinder: 1 Van: vloot commando We liepen de resten van een oude oorlogsarmada tegen het lijf. Technici vliegen direct op dit scheepskerkhof, wie weet zitten …
-
lekkere hit hoor, rare vlootverhouding had de defender ook... lekker winstje