Search Results
Search results 661-680 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
yeeey ook weer een hitje voor mij hier gl met je rebuild Zannay On 20-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Battleship 50.000 Destroyer 30.000 Battlecruiser 50.000 _________________________________________ Defender Senator Zannay ________________________________________________ Small Cargo 11 Large Cargo 250 Battleship 75 Recycler 1 Solar Satellite 24.500 Deathstar 15 Rocket Launcher 100.000 Light L…
-
[TOT: 111.798.000] Klapstoeltje [BIRDs] vs. Lieutenant Osiris [LOT] (A: 7.875.000, D: 103.923.000)
Post~Abremsev [04-08-19][10:57] Van de troon gestoten, tijd voor rust. Na een hele periode inactief te zijn geweest ivm de zwangerschap van mijn vriendin en de geboorte van onze zoon afgelopen woensdag, eindelijk even wat tijd gevonden om tijdens het geven van een flesje even rond te snuffelen Ik zag dit achter een defje liggen, en ik had zoiets van, dat mag best wel kapot On 20-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [BIRDs] _____________________________________…
-
Geboorte zoon
SailorTwift - - Algemeen
PostGoedemorgen! Misschien wel even leuk om te delen Wij zijn gisteren na een zwangerschap van 39 weken en 2 dagen om 07:11 op 17-07 de trotse ouders geworden van een kerngezonde kleine jongen. Zijn naam is Levi James en hij was 3245 gram en 51 cm lang! Levi en zijn moeder maken het allebei heel erg goed en we zijn de eerste nacht heel goed doorgekomen! Hij is een rustige baby, drinkt/eet goed, brabbelt flink en kijkt zijn oogjes uit! Groetjes, Hilde en Alex/Klapstoeltje
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Met "niet voor niet" bedoel je geld? Of een ander account? ” een leuke inactieve miner ofzo, of bied maar iets wat je hebt liggen ofzo, maakt mij allemaal niet zoveel uit ” Ik ben de nummer 14 in hyperion met al mijn planeten in 1 stelsel ” hyperion ben ik juist gestopt vanwege de trage speed... Quote from Hysteria: “Kom in pega @Klapstoeltje , dan kun je mij makkelijk vinden voor het spammen van foto's:P ” hahaha wie weet, bi…
-
Quote from Willy: “beetje doorbouwen alex, t is nu nog een noobvloot he ” oow dit is bij lange na niet alles hoor xD een schijntje ik heb 650k punten aan vloot dus dit is de helft XD
-
achter wat def ben je niet veilig, dacht laat ik toch maar eens wat posten gezien ik steeds vragen krijg wat ik aan vloot heb xD puin is ook binnen, On 07-07-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [BIRDs] ________________________________________________ Destroyer 3.000 _________________________________________ Defender Gerkeftw ________________________________________________ Large Cargo 20 Light Fighter 423 Heavy Fighter 469 Cruiser 63 Battleship 49 Bomber 24 S…
-
Quote from davyyyh: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Chuckles: “nou .. wees er maar trots op dan ” hahaha deze gozer heeft er voor zeker 500 a 600 euro dm in zitten om vervolgens te blijven steken op plek 2, onder iemand die het gewoon praktisch puur op raids en crashes doet XD dat is hilarisch, al voor de 3e keer gecrashed en wederom weer met een zooi dm vloot bijgekocht xD heerlijk om iemand anders zn portomonee leeg te spelen Quote from Abremsev: “Quote from Chuckles: “nou .. wees er maa…
-
Quote from GGMM: “Mooie slag. Slecht gedaan van Wolverine maar zal vast de adrenaline zijn geweest. Quote from Klapstoeltje: “Quote from Chuckles: “nou .. wees er maar trots op dan ” hahaha deze gozer heeft er voor zeker 500 a 600 euro dm in zitten om vervolgens te blijven steken op plek 2, onder iemand die het gewoon praktisch puur op raids en crashes doet XD dat is hilarisch, al voor de 3e keer gecrashed en wederom weer met een zooi dm vloot bijgekocht xD heerlijk om iemand anders zn portomone…
-
Quote from Chuckles: “nou .. wees er maar trots op dan ” hahaha deze gozer heeft er voor zeker 500 a 600 euro dm in zitten om vervolgens te blijven steken op plek 2, onder iemand die het gewoon praktisch puur op raids en crashes doet XD dat is hilarisch, al voor de 3e keer gecrashed en wederom weer met een zooi dm vloot bijgekocht xD heerlijk om iemand anders zn portomonee leeg te spelen Quote from Abremsev: “Quote from Chuckles: “nou .. wees er maar trots op dan ” Ach, trots is misschien een gr…
-
wederom lekkere hit, ik kon niet mee maar heb mooi de naraids gedaan Ook hier een dikke winst en mooi sportieve reactie van MrSaw
-
jaaa was een heerlijk nachtje hahaha Tijdje geleden maar wat vloot gebouwd maar niet echt met een speciale reden, komt nu dan toch van pas. mooie sportieve reactie van MrSaw ontvangen Gezellig uitje idd en jammer van Trucker maar dat mag de pret en de winst niet drukken gl met de rebuild Fire Rain (omdat jij het acc overneemt) MrSaw veel succes in IRL en ander in de andere uni
-
Naraid 1 en 2 van subslag die plaatsvond daar kon ik niet op mee maar mijn vloot was vrij rap terug om nog verdere winst te halen, ook deze hit vond plaats op een andere planeet dan waar de hoofdslag plaatsvond puin heeft Predator voor me geruimd. On 26-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Large Cargo 7.000 Destroyer 5.967 _________________________________________ Defender MrSaw [Bro] _____________…
-
Deze slag vond plaats na de grote hit, dit word ergens later vandaag geplaatst op het board, lag nog wat op zijn maan in mw4 thnx voor de sportiviteit mr.saw het ga je goed IRL On 26-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 13.670 Battlecruiser 4.000 _________________________________________ Defender MrSaw [Bro] ________________________________________________ Large Cargo 4.000 Espionage Pr…
-
Quote from Kaj: “Voordat ik de rips van Klapstoeltje op me af krijg: Ja Klapstoeltje jij bent ook een echte slopert hoor OT: Mooie vlootjes zeg ” hahaha gaat nog niet lukken met die 300k plasmas hahaha @Demon ik ben heel benieuwd naar jullie verhaal
-
Was weer lekker hoor, veel deut kwijt door de eerste poging, maar dit maakt het meer dan goed @spg, als je halt, zet dan door, toon ballen en solidariteit.. zou een mooie schredderhit geweest zijn met iedereen en alle kansen op puin... zegt weer genoeg
-
mooie knal hoor, ik heb net mn acc terug gekregen na 2 weken afwezigheid, ik zal eens even kijken of ik ook weer wat potjes kan breken
-
hahaha we moeten spg ook wat rebuild tijd geven he Alpa xD wie weet zijn we ooit sterk genoeg