Search Results
Search results 861-880 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ah het is weer volle maan vandaag vandaar de 23%. Prettig klein slagje en winst.
-
Mooie vis GS haal je daar binnen... Fijne slag zo hoor.
-
Ah fijn om te weten wie dit acca speelt, vandaar je spios vanochtend. mooi hitje.
-
Mooie hit en dikke winst zo. 6 k Ic achter def. oeps.
-
Fijn slagje ook hier weer. Even settlen in de uni dan beters vinden denk ik.
-
Lief slagje al die eenzame recjes daar achter die def wegschieten.
-
Leuk je hier ook weer te zien odlaw, prettige slag al verlies je veel lg op die kl lasers.... doe mij maar 5000 zware gevechten ipv die 15 k lg.
-
Leuk verhaal om te lezen. Dat zeker. Pega was ook al net zo dood als Taurus was. Hoe meer puntjes ik in mijn accas krijg hoe minder leuk spelen ik het vind gaan worden, dus mij zul je maar een kaar keer per jaar zien denk ik. Dan wel lekker raiden natuurlijk. (ow en Phineas was actief hoor de laatste dag, zag em nog met 500 recjes GS naar zijn maan brengen...) Knipoogt naar boefjes daar in Pega en ex Taurus.
-
Merge
PostQuote from Flugel25: “Quote from paul-maximilianus: “Nu snap ik dat Flugel in Pegasus vandaag 60 miljoen punten steeg. Gratis neem ik aan. heheh mijn acca is nog geen 50 milj punten waard daar na 5 jaar rommelen. Hmz. ” Of Flugel is al maanden aan het sparen voor zijn 15e planeet en heeft dat net voor de merge deadline rond gekregen. Heb zelf niks gratis gehad helaas. Ben enkel wat productie op mijn planeten kwijtgeraakt door de overgang. Als je 53 miljard gs verwerkt kun je die 100m gs wel miss…
-
Moet ik die gratis Deutmijn 30 en falanx 7 ook melden? Nu ja dan toch ook maar gedaan. (Ik ga je missen MiniMe heel af en toe in Taurus.)
-
Merge
PostDiverse techs en gebouwen erbij gekregen of die binnen 10 min klaar waren (4 dagen bouwtijd) die ik niet heb besteld en -leuker- ook betaald. In Xalynth dus echt veel is het niet, gratis falanx 7 en deutmijn 30, anderen kregen gebouwen/techs voor 300 miljoen aan GS gratis. en ja met cancellen was het op de planeet. Nu snap ik dat Flugel in Pegasus vandaag 60 miljoen punten steeg. Gratis neem ik aan. heheh mijn acca is nog geen 50 milj punten waard daar na 5 jaar rommelen. Hmz.
-
Ik ben in game nu ook de 5 velden kwijtgeraakt. Van Cygnus +30 velden naar Wasat +25 velden gegaan. Zagadra en Xalyth zullen ook nog op +25 staan denk ik en daar zullen ook Cygnus spelers naar toe zijn gegaan. Kunnen die unies er 5 velden bij krijgen? Bv eind van de week als de merge is afgerond zou prima zijn. Eerder mag ook, er kunnen spelers zijn met rode (over)volgebouwde planeten.
-
Ik zie dat Deimos als merge uni wordt genoemd. Dat kwam oa omdat sommige spelers Deimos konden kiezen als doeluni. Ikzelf niet overigens. Maar Deimos wordt toch helemaal geen merge uni? Dan zou het forum moeten worden aangepast daarop (Deimos Post uni na merge weghalen) +++ Verder zie ik dat Wasat, Xalynth en Zagadra nu als +25 velden worden genoemd in de Post versie. Omdat Cygnus +30 velden heeft zouden ook de doelunis Wasat, Xalynth en Zagadra dus +30 velden worden. Als dat zo is dan ook die +…
-
De merge, En nu?
PostKop op Jillian: Gooi je 3 speed Cygnus naar 3 speed Wasat en zet het in vakmode, laat je opslagen lekker vollopen in vakmode en kijk het aan hoe de specs van Wasat worden als dat plannetje (ooit) doorgaat om de speelspecs te veranderen. Wie weet wordt Wasat meer op Zagadra lijkend...
-
De merge, En nu?
PostVroeger kreeg je dan een coupon voor je overgebleven DM. Alleen voor de betaalde DM trouwens, je gevonden DM kreeg je niet vergoed. Als je een account niet mergde en het dus bewust! opgeheven werd. Wel raakte je alle (gekochte en gevonden) winkeldingen kwijt. Jammer dat dat nu niet meer op de oude manier gebeurt (en dan graag ook de winkeldingen teruggeven)
-
Ik denk dat dubbele accounts verboden zijn te bezitten op je account. Ook al mag je er maar 1 tegelijk spelen maak ik dan 9 aparte IPR accounts om de zaak voor te weken en 1 hoofdaccount die de GS ophaalt na met de juiste accas de zooi te hebben platgewalst... waarom 9 accas? om mooi in een 9 mw uni per MW dan een account over die Mw te spreiden die die MW afdekt met intensief IPR. daarom denk ik dat je maar 1 acca op je Lobby mag hebben.