Search Results
Search results 941-960 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik durf het -voorzichtig- wel aan. Queen Sylvia omschrijft het niet juist. Als je een hoeveelheid deut hebt liggen dan kan je daar met 1 handelaar een bepaalde hvh metaal en kristal voor krijgen. Dus voor 10 k deut kan je bv 15 k metaal en 10 k kristal krijgen als je de gelukkige eigenaar bent van een 3-2-1 handelaar. En ja je moet voldoende hoge opslagen hebben. Ik gebruik de handelaar regelmatig en heb opslagen als: 17-16-11 Vaak ruil ik een berg deut in wat ik op dat moment nodig heb. Dat kos…
-
Verbrandingsmotor
Postik heb 5 planeten in Yakini en 29-25-23 als mijnen en plasmatech 11 het volgende level plasma kost oa 8 milj kristal terwijl dan de opbrengst een extra 143 krsital per planeet per uur is. Na enig rekenwerk verdien ik na 466 dagen 1 kristal meer dan dat ik er nu iets anders mee doe (met die 8 milj krist etctec). Dus alles heeft zijn limiet aan nuttigheid. Maar goed het topic ging over een correlatie aanbrengen tussen level verbrandingsmotor en opslag van gv's. En ja dat vind ik niet nuttig.
-
Verbrandingsmotor
PostAls je verbrandingsmotor 20 niet doet maar er 20 milj GV van maakt heb je ook extra ruimte...
-
Koloboten boost
PostGoed idee, wel inderdaad de kans er in houden. Net als bij DM maankansen, het is geen garantie maar een kans.
-
Verbetering IGON
PostMijn idee is radicaler ja, maar soms helpt een klein doekje voor het bloeden niet en moet je radicaal iets afbinden wil je winst behalen. Mijn balans en profijt voor iedereen ligt bij die 20? nieuwere unies, niet zozeer bij de oude mensen in U3. Dat houdt wel in dat jij waarschijnlijk al IGON 10 hebt en daar ook graag een nut of voordeel bij wil zien. Maar ik heb dat niet en wordt daar ook niet door be-invloed. En kan het dus prima vinden bij een lagere IGON als alsnog grote barieere om pantser …
-
Verbetering IGON
PostOk als niet gequote dan: Ik snap dat je dan geen IGON meer hoeft te doen als alle belangrijke techs dan op de maximale tijd van 3 maanden staan. Daar kan ik wel mee leven, IGON zelf is geen doel, het hebben van de techs wel. Die leveren wat op. Nu ja, min of meer of ietsjes in ieder geval. Ik zou het voor de game prima vinden als een bepaalde verhouding tussen labs 15 bv en IGON 8 die maximale 3 maanden geeft. iets in de richting van de NANO 12 die net als de NANO 5 een lg tje in 1 sec maakt. ie…
-
Verbetering IGON
PostIk ben direct het eens met een verbetering van IGon, maar vind ook niet gelijk een mooie formule. Het idee van de faktor 0,9 ziet er wel goed uit, al vind ik een onderzoek dat dan geen 4 jaar duurt maar "slechts" 1 jaar ook nog steeds complete onzin en slechts door het investeren van 2 x108.000DM te doen (euro 15 ongeveer) Alles boven 3 maanden mag gecapped worden op 3 maanden max, zeker gezien de vluchtigheid van alle moderne unis behalve Uni 3
-
ondanks: Van: vloot commando Het lijkt erop dat deze planeet een verrassing in petto heeft voor ons. h doet in Yakini niks, al 12 keer geprobeerd... Rapport van Surprilet 26.12.2017 10:53:56 Van: vloot commando Een snel onderzoek van de planeet heeft geen enkel resultaat opgeleverd en daarom is onze vloot aan de terugweg begonnen. We moeten het nog eens proberen. in totaal 12 The Script 10:20 30/12/2017 -- Op verzoek van TS slotje
-
Zagadra
Postook als no lifer gaan ze mij daar niet zien...
-
Ik heb geen account voor je oude strijdmakker. Je schrijft ook niet waar je wilt gaan spelen, in een oude of juist nieuwe uni. Ik ben zelf net begonnen (8 dagen nu) in de gloednieuwe uni Yakini die 2 weken nu bestaat. is misschien ook gewoon leuk om te doen. Groet, Dessa (al speel ik daar tijdelijk? nog onder een andere naam)