Search Results
Search results 181-200 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wat was hier voor plan aan @B-The-FearlesS? Dit was toch gewoon letterlijk 1. Spot vloot 2. Ga inventariseren of het down kan 3. Plan een momentje 4. Slag Gegarandeerd succes, want def neemt niet moeite om te saven. Hoge puin percentages maken dit soort onzin tegenwoordig mogelijk. In Zag kon je je zelf suiciden op een sterker target, had je al winst als je het puin had. Gewoon goed gebruik gemaakt van de feature. Maakt vmode spelen inderdaad viable. Als je nu alle winst in vloot knalt is het da…
-
Syrabi
Postthnx voor alle inzet Syrabi Wij doen niet aan dronken voeren
-
Quote from ExXx: “Quote from Spacefighter: “kunnen mensen gratis mergen naar Zagadra? Of hoe werkt dat precies? Want dan zouden de heren die naar hogere speed willen naar Zagadra kunnen gaan en zou u3 eventueel weer naar 1x Speed kunnen gaan. ” Dan hadden we daar in eerste instantie wel voor gekozen, maar 6x speed is weer teveel van het goeie. Wil wel graag even rustig kunnen poepen ” oh, dacht dat u3 default was Misschien eens kijken of er over u3 en zag een compromis kan komen. Maar ben benieu…
-
Quote from Spacefighter: “whinen op het forum heeft echt geen zin. Stuur gewoon mail naar GO/Admin als een volwassene in goed Nederland en probeer de dialoog aan te gaan. ” @Zaphod Beeblebrox Ik zal het nu wat beter proberen te verwoorden. BLM, je hebt volgens mij al genoeg ervaring met het spel dat je weet dat het geen zin heeft om hier over te beginnen op het forum. Wat moet een speler hier over zeggen? De correcte route is een ticket inschieten bij de GOs, als zij niet reageren, escaleren naa…
-
Quote from Wickedness: “Zoiets als dit in DE een uni van nog geen 40 dagen oud. Tucana DE En ja dat is een account met bijna 2 MLD punten en nog geen 40 dagen oud (geen merge) ” speel je daar ook? Die vent staat nu dus al t50 wereldwijd all time. Eco 8 is leuk, maar niet in Nederland. Met 20 actieve spelers uni leegbashen en dan weer janken dat er geen zak aan is.
-
even serieus hè Eerste keer heeft hij een ban gekregen voor botten? Is dat geen perma?
-
what difference a little delay and a safety spy can make.... Lekker bezig hoor
-
Universum zonder bashing
Spacefighter - - Algemeen
Postlijkt me juist interessanter om aantal x per 24 uur te halveren. Dat je juist tactisch moet zijn bij bepaalde aanvallen en dat je gedwongen wordt meer samen te werken
-
Ik beschuldig toch niemand ergens van? Ik lul ook niks in mijn eigen straatje. Vraag me alleen af waarom je "speelt" om 1x per 2 weken even een uurtje online te zijn. En of het dan niet leuker is voor meerdere mensen die wel lekker klikken te laten spelen en zelf je heil ergens anders te zoeken. Maar ieder zo zijn speelstijl, kan me er moeilijk in inleven doordat ik zelf van het opbouwen en klikken ben :). Ben zelf nu bijvoorbeeld in .de begonnen en vermaak me weer prima. Waarom die agressie ric…
-
Ik snap dat je het doet, maar als je toch de intentie niet hebt om zelf te gaan spelen en alleen 1x per 2 weken even online komt om mensen te crashen is het dan niet gewoon leuker om die mensen te laten spelen? Dit helpt denk ik ook niet met de spelershoeveelheden overal. Als je wel zelf gaat spelen en fatsoenlijk gas wilt geven, good on you, maar dit is gewoon jammer Mooie hits wel. Volgende keer misschien Ex Play aanpakken?
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from JamesCameron: “De driftkikkertjes zijn weer op stang hoor, het zal weer niet. Lord zijn puike en volstrekt logische antwoord zal wel tegen woedende kikkeroortjes gericht zijn die er te hard doorheen kwaken om er ook maar iets van te begrijpen. En dat Hysteria alleen Rewind aanspreekt vind ik ook volstrekt onlogisch. Als je als een klein kind gaat stuiteren en blaten op het forum kan je een reactie verwachten. ” Juist, hij was ook niet de eerste die allee…
-
gelukkig maar. Dat jullie jouw Ogame afleiding bespreekbaar hebben kunnen maken en alles op zijn pootjes terecht is gekomen. Ik moest denken aan je afscheidstopic. Dus vreesde het ergste. Lekker rellen dus
-
hoe is het single leven BLM? Je hebt nu wel weer meer tijd voor Ogame gelukkig Mooie slag
-
Oh, dat ben ik xD
-
@Atlas Er is gewoon een Atlas ally. En de naam Zatlas is nog vrij.... waar wacht je nog op Leuke slag zo