Search Results
Search results 201-220 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Hallo lieve Ogame vriendjes en vriendinnetjes, Vooralsnog staat er gewoon weer een nieuwe winter editie gepland van de Ogame meet :). Max deelnemers is nu 16. We zitten nu op 9/16. We zitten in een luxe vila nabij Zeewolde. Eigen bed, beddengoed en ruimte genoeg om te slapen. Deze keer zitten we op 100 euro pp. Daar zit dan alle standaard dingen bij in: eten, drinken, activiteiten, gezelligheid :). Quote from Woozy: “Wat moet ik me voorstellen bij die Meet? Ik heb wat beperkingen vwb bewegen . ”…
-
NEW SOLO #1 [TOT: 4.929.000] ultraviolet [GLVG] vs. Sovereign Magellan (A: 1.485.000, V: 3.444.000)
Posttop 10 is pas vanaf 1 miljard schade ofzo? Weet niet waarom iedereen de hele tijd shit in de titel zet?
-
nadat ik gestopt ben is het een gestreden strijd. Gabber inderdaad net Robbendinho voorbij qua skills
-
fijn om te zien dat het account goed terecht is. Vloot wel heel houden hè xD
-
hi iedereen, Ondanks de corona ellende lijkt een meet toch wel mogelijk te zijn. We gaan weer naar het prachtige halsteren. Amusement gegarandeerd! Met een beetje mazzel komen er spelers die elkaar lekker hebben gebackstabt en vechten ze het voor ons vermaak IRL uit. Men kan blijven dromen toch In verband met de afspraken omtrent anderhalve meter gaan we uit van een harde max van 15 man. All in, 50 euro. Ik maak een interesse app aan. Dat betekend nog niet dat je aangemeld bent. Pas bij betaling…
-
Expogame
Postzozo mooie uitwerking hoor. Lijkt me zeker een goede toevoeging aan ogame. Complimenten
-
de naam "DeGroteJamesCameron" moet je wel verdienen speelt Monfy er nog of komt die weer terug op een in de schoot geworpen account om tzt weer een hitje te maken?
-
nu ook nog expo puin gaan jatten en je komt er wel?
-
bruut, pak ze maar aan xD
-
in vorige gevallen die ik weet was er nog een poging van saven door middel van een sprongpoort of plaatsing ten tijde van de slag. Dat was dan gelukt voor de speler omdat de slag langer duurde om te simuleren dan dat het wegsturen duurde (simuleren tot wel 3 seconden) Probeerde Post hier ook te saven nog? Want dan is dit wel echt een idiote bug.
-
IGON
Spacefighter - - Spel
Postschakelt nog meer labs aaneen Stel je hebt 6 planeten Onderzoekslab 10 per planeet Met IGON 1 zijn 2 planeten geschakeld. Dus onderzoek je netto met 20 onderzoekslabs Met IGON 2 schakel je een 3e Planeet erbij. Dus dan heb je opeens onderzoek alsof je met 30 labs onderzoekt. Etc Dus in de situatie max 60 labs met IGON 5
-
Draadjes idee 3.0
Postdank voor alle inzet teamlers Doe een sollicitatie en ga zelf voor die ene minuut per dag zelf die coupons binnen harken dan? Dat zie ik de grootste schreeuwers ook niet doen
-
Quote from Gorilla: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Gorilla: “Quote from Klapstoeltje: “nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan... Ticket is al aangemaakt,…